Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2018-08-18, 14:12

Patrzę na długość tego filtra powietrza- jak on się zmieści, przecież rama będzie przeszkadzać...?

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Texas Ranger » 2018-08-18, 21:58

Szczepan dzięki za info.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Szczepan » 2018-08-18, 23:33

@Kosa
Przecież oryginalna guma też była przegięta w prawą stronę belki ramy. Tutaj robisz analogicznie, filtr mocujesz na opaski i spokój. Szczelnie i sztywno. U mnie wchodzi na spokojnie, nawet boczków nie ściągam żeby założyć filtr :D
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Adam_Ga » 2018-08-19, 10:49

Szczepan pisze:
2018-08-17, 13:23
Adam, nie bawiłem się, ale słyszałem o nim same dobre opinie. Jest do niego sporo dysz, więc myślę że bez problemu da się zaadoptować
Kojarzysz jakiś wpis w necie gdzie ktoś opisywał zabawę z tym gaźnikiem?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2018-08-19, 12:05

Zdjęcia świecy (dysza 80, iglica drugi rowek od góry) oraz filtra z kaszlaka:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: sylwekseat » 2018-08-19, 16:53

20180819_164606-600x800.jpg
Też sie pochwale caly silnik seria tylko tlok od aliena
W dodatku gaznik w nienajlepszym stanie tzn przepustnica stuka
A wiec uwazam ze da sie ustawic seryjny gaznik i zaplon wzorowo
I wszystkie te cdi i delorto czy jakkos tam sa troche przereklamowane
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2018-08-19, 17:15

Może nie przereklamowane tylko po prostu sprawiają mniej problemów i są łatwo dostępne...

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: halcik » 2018-08-19, 20:14

Również mam i chwale sobie g20 po regeneracji. Dla mnie dobre osiągi nie są priorytetem. Mój motocykl pracuje idealnie na wolnych o to jest to co mnie mega cieszy. Z kilku względów obecnie nie wkręca się na obroty tak jakby pewnie mógł np deltoro, ale można to spokoinie rozpędzić do 70 i pewnie więcej. Sam jestem ciekaw i pewnie w innym motorze rozwierconym aż do 175 będę testował którąś z propozycji która tu padła, ale do serii na razie starczy mi G20

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: sylwekseat » 2018-08-19, 20:31

Dokladnie silnik wsk 125 jezeli jest w pelni sprawny wystarcza do normalnej jazdy. Obecnie mam zalozona zebatke 14 i daje rade spokojnie mozna jechac 70 kmh

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Texas Ranger » 2018-08-19, 20:37

Zgadzam się, że 125 to nie wyścigówka, ale moje G20' to same złomy, a M.Hetmann z Puszczykowa już wariuje z cenami i terminami, no i ostatnie opinie też ma kiepskie.

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: sylwekseat » 2018-08-19, 20:55

Jezeli dysza nie jest rozkalibrowana a plywak trzyma odpowiedni poziom to przeciez tam niema wielkiej filozofii. U mnie przepustnica ma ogromny luz pomimo ze stuka to trzyma ladnie obroty i reaguje na srube od powietrza.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Szczepan » 2018-08-19, 23:21

Z S01 przy stosunkowo niewielkim nakładzie pracy można zrobić coś czym można już się pobawić :D Na 21mm kultura pracy, oraz uzyskiwane osiągi są nieosiągalne dla G20. Druga kwestia, że taki gaźnik można ogarnąć sobie w cenie 1/3 regeneracji G20. Więc jeśli komuś nie zależy na 100% oryginalności to można zakładać w ciemno.
@Kosa
Świeca wygląda w sam raz, chyba nie ma co więcej kombinować.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2018-08-20, 06:43

Też mi się tak wydaje. Szczerze mówiąc przez 2 godziny wczoraj próbowałem ustawić gaźnik z założonym filtrem od "malucha" i kicha - chyba przyzwyczaił się do tego chińskiego stożka:) bo albo mulił od dołu, albo odcinał przy 40 km/h - męczarnia - wyglądałem jak osioł ze śrubokrętem w zębach na 30 stopniowym upale ujeżdżając tam i z powrotem ;D . Koniec końców wróciłem do stożka, przeprosiłem gaźnik za tortury i wszystko ładnie gada:)
Kiedyś na forum widziałem, że ktoś dostał komorę pływakową z alu a nie z plastiku - macie jakieś namiary tak na przyszłość? Zestawy naprawcze z uszczelkami są na alledrogo ale tej komory nie znalazłem...

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: auriol77 » 2018-08-20, 09:45

Ja kiedyś filtr z malucha przerabiałem w 175. Na seryjnej dyszy nie szło jeździć. Iglica niżej, wyżej. Poziom paliwa regulowany i śruba od składu mieszanki. Ciągle buczał, a nie wkręcał płynnie. Za dużo z tym grzebania względem efektu.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Szczepan » 2018-08-20, 11:26

Kosa, prosta sprawa do ogarnięcia, a odpuszczasz od razu :mrgreen:
Zalewać ci zaczęło, filtr malucha ma dużo mniejszą przepustowość od takiego stożka, na którym chodzi w sumie jak bez filtra. Wystarczy dać więcej powietrza na śrubce od składu mieszanki i tyle.

Ja filtr malucha stosowałem chyba na każdym z Wueskowych gaźników, od G20, przez Pegaza poprzez Dellorto 21 i 28 . Wszędzie wystarczała podstawowa regulacja składu mieszanki i chodziło liga ;)

Co do komory pływakowej, to kup na Mielochu oryginalną komorę i uszczelkę od Dellorto. W tym czarnym mam alu komore.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2018-08-20, 12:05

No właśnie, że za diabła nie mogłem wyregulować odpowiedniego składu - spróbuję za jakiś czas jak się skończą te przeklęte upały... Jak wykręcałem regulację to strasznie mulił, z kolei po zbyt mocnym wkręceniu ledwo zipał przy 40 km/h. Regulowałem po pół obrotu...

DNV
Posty: 181
Rejestracja: 2016-11-08, 18:56
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 M06B3
Lokalizacja: Tarnów
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: DNV » 2020-04-11, 20:37

Panowie jaka linke zastosować do gaźnika dellorto 21 oryginał jest za krótki

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2020-05-02, 14:57

Mam mały problem z PHBG21mm - pierwsze odpalenie w tym sezonie na strzał:) Niestety moto wchodzi na obroty i nie ma opcji, żeby je obniżyć. Rozebrałem i czyściłem dwa razy, co lepsze jeżeli odpalę i wyciągnę ssanie to obroty spadają i trzyma je równo ale kompletnie nie da się jechać - kopci jak wściekły i nie ma ducha. Po opuszczeniu ssania obroty automatycznie rosną ale jazda idzie bez problemu. Jakieś podpowiedzi? Wąż między gaźnikiem a cylindrem szczelny, zbędne otwory zamknięte, uszczelki całe... Cały zeszły sezon zapierdzielała aż miło a dzisiaj taki zonk...

Kertiz
Posty: 15
Rejestracja: 2017-12-31, 11:49
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 garbuska,wsk 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kertiz » 2020-05-08, 06:49

Witam mam problem zalozylem do wsk 125 gaznik dellorto 21mm chinski . I mam problem poniewaz zalewa go kupilem zestaw iglic,dysz lecz to nie pomaga,zmienialem poziom w komorze to samo gdzie szukac przyczyny. Na luzie wkreca sie lec gdy chce jechac gdy sie zagrzeje przerywa.Silnik swiezo po remoncie zaplon cdi

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: kamillos12 » 2020-05-09, 20:48

A ssanie wyłączasz po uruchomieniu? Jaka dysza? na którym rowku Iglica? nie blokuje się pływak?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości