Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-13, 10:28

Plany się trochę zmienią chyba:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1657433008

Gaźnik 21 mm - z króćcem myślę, że się uporam i będzie GIT :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Stary » 2011-06-13, 15:01

Jeżdżę obecnie na podobnej podróbie Keihina. To bardzo dobry gaźnik, ale ma jeden bardzo drażniący mnie minus - przepustnica fabrycznie jest za luźno spasowana i są problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Tj. czasami przepustnica ustawi się lekko bokiem i silnik kręci za wysokie obroty na luzie. W trasie nie ma to znaczenia, ale w mieście jest to cholernie wkurzające gdy stoisz na światłach. Gdy opuścisz przepustnicę za bardzo czasami ustawia się tak, że silnik zaczyna gasnąć. Parodia, będę chyba szukał czegoś innego.

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-13, 17:41

Ja jak dostane w swoje ręce tanio gaźnik od simsona 16n1 to go rozwierce na 19mm i zobacze jak będzie chodził :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-13, 22:33

Z simka bym nie pakował - ewentualnie BINGa :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Alien » 2011-06-14, 00:01

Bierz Amala :)
Co do PWK to faktycznie wychodzi na to że to gaźnik służący do nakur***** na torze, gdzie wolne obroty nikomu nie są potrzebne.

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-14, 15:18

Amal ma łatwą regulacje i ten gaźnik ustawisz w 5 min... Więc odkładaj kase i zamawiaj go :D

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Brat » 2011-06-14, 17:01

Stary pisze:Jeżdżę obecnie na podobnej podróbie Keihina. To bardzo dobry gaźnik, ale ma jeden bardzo drażniący mnie minus - przepustnica fabrycznie jest za luźno spasowana i są problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Tj. czasami przepustnica ustawi się lekko bokiem i silnik kręci za wysokie obroty na luzie. W trasie nie ma to znaczenia, ale w mieście jest to cholernie wkurzające gdy stoisz na światłach. Gdy opuścisz przepustnicę za bardzo czasami ustawia się tak, że silnik zaczyna gasnąć. Parodia, będę chyba szukał czegoś innego.
Ja też odczułem te zmiany obrotów na pwk o których wspomniałeś. Myślałem że to tylko u mnie tak jest z powodu nie dostrojonego i wyregulowanego gaźnika, ale widocznie ten typ tak ma.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-14, 17:07

Dobra - nie ma co trzeba testować Amala :P

A z dyszami cos podpowiecie????
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Stary » 2011-06-14, 18:01

Kup komplet zazwyczaj 6-10 sztuk, wychodzą dwa razy taniej niż kupowanie pojedynczych. A potem żmudne dobieranie.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Alien » 2011-06-14, 20:33

Najpierw sprawdź czy dysze do niego są w ogóle dostępne.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-15, 10:46

AMAL 21 ma w sobie dyszę 90

Są dostępne niższe oraz wyższe na zamówienie.

Jak myślicie większa niż 90 będzie potrzebna??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Alien » 2011-06-15, 14:23

Masz niewysilony silnik + fajny zapłon + nie wiadomo jaki filtr - tak więc o rozmiar dyszy zapytaj wróżkę Mariole :)
Najpierw kup gaźnik i go zamontuj, zobaczysz jak pracuje, obejrzysz świece i będzie wiadomo.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-15, 14:27

Amal odpada - ma ssanie na lince - nie chcę montować dodatkowej linki, aby je włączać :(

BING 21 chyba kupię.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: z-tomek » 2011-06-15, 15:14

W tych chińskich gaźnikach G20 są dysze 85 więc ta 90 powinna się nadać. Ja w Bingu dałem dysze od gaźnika z WSK wcześnej miałem 120 i zimna nie chciała palić nawet na pych miała ciężko

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Stary » 2011-06-15, 16:26

Pamiętaj, że w polskich dyszach były dwa oznaczenia. Stary typ 120 to wg. nowszych oznaczeń 85.

Nie ma co porównywać oznaczeń dysz Keihina, Amala, Mikuni i polskich. To są całkowicie inne oznaczenia, do tego poziomy paliwa w gaźnikach są różne, nie wspominając o ich konstrukcji, dodatkowych kanałach itp. Najbliżej polskim oznaczeniom jest do Amala (w kwestii przepływu w ccm/min), ale w ogóle nie ma się tym co sugerować, bo przykład Pegaza pokazuje, że poziom paliwa jest diabelnie istotny.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-15, 19:27

No to mam dylemat między:

- używanym Bingiem 21
- http://allegro.pl/gaznik-2t-tuning-21-m ... 36337.html

Z tym drugim mniej zabawy w przerabianie króćca :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: ŻbiKu » 2011-06-18, 18:43

dysze 90 to ja w kobuzie używam ;)

Irek.S.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Irek.S. » 2011-06-18, 22:57

Co do tego 21 mm do skuterów wg mnie trzeba naciąć króciec jak w G20M (4 nacięcia tak po 1,5-2mm na ich końcu otwory chyba ok 5mm) w gaźniku dać opaske i będzie trzymać jak ta lala. Dla pełnego efektu dobry gąbkowy stożek powinno będzie hulać. Ja bym tak zrobił. Co do dyszy to maksimum 90; 85 spokojnie sie wyrabia.

danielmag1
Posty: 28
Rejestracja: 2009-01-09, 21:05
GG: 6380732
Lokalizacja: LATYCZYN
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: danielmag1 » 2011-06-20, 17:49

http://allegro.pl/gaznik-2t-tuning-21-m ... 36337.html
w.g. mnie do wsk gaźniczek bdb, miałem w simsonie taki, i orginalny dellorto 21
w tej "podróbce dellorto" trzeba lekko przerobic jeden kanalik i gaźniczek świetny, no forum o simsonach kupisz używke nie drogo

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-22, 22:21

Audio i jaki kupasz ? :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości