Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 128
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2016-08-12, 12:40

Akurat to co przedstawiłem na fotkach występuje jako komplet, jest tam wszytko dopasowane, ale zrobię też tak jak mówisz założę dziś gąbkę i sprawdzę działanie

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: grzechu212 » 2016-08-12, 17:18

Jeżeli nie potrzebujesz nic markowego to taki najzwyklejszy chinol z allegro powinien wystarczyć http://allegro.pl/filtr-powietrza-gabko ... 45707.html do tego jakiś dobry olej w sprayu i będzie super :D. U mnie taka gąbka śmiga już 3 sezon...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Destroyers of the system

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Texas Ranger » 2016-08-12, 21:25


nowy
Posty: 55
Rejestracja: 2015-01-19, 18:42
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: krzeszowice
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: nowy » 2016-08-13, 07:53

Witam ja kupiłem gaznik AM6 Minarelli 21mm z mocowaniem z obejmą metalową taką samą jak w oryginalnym G20 występują nawet bez króćca na dozowanie oleju tu jest to nie potrzebne,gaznik pasuje na oryginalną przedłużkę na której jest montowany G20 nie trzeba łączyć żadnym wężem i opaskami bo jak to wygląda,a poza tym pasuje do oryginalnego filtra powietrza.Silnik pracuje idealnie.Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2016-08-13, 09:51

Jaki macie vmax na tych gaźnikach?
ja mam dyszę 72, poziom w komorze obniżałem, iglica na samym dole i ciągle mam wrażenie, że zalewa na górze.

nowy
Posty: 55
Rejestracja: 2015-01-19, 18:42
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: krzeszowice
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: nowy » 2016-08-13, 20:42

Ja mam dysze 85 iglica na przed ostatnim ząbku od dołu ponieważ mam nowy cylinder i tłok jak trochę pojeżdżę to zmienię na ostatni od dołu.poziomu paliwa nie ruszałem jest tak jak kupiłem,silnik chodzi super,jeżeli chodzi o prędkość to około 70km/h jeszcze by poszedł troszkę więcej,ale jak wspomniałem mam nowy cylinder.

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 128
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2016-08-24, 11:03

grzechu212 pisze:Jeżeli nie potrzebujesz nic markowego to taki najzwyklejszy chinol z allegro powinien wystarczyć http://allegro.pl/filtr-powietrza-gabko ... 45707.html do tego jakiś dobry olej w sprayu i będzie super :D. U mnie taka gąbka śmiga już 3 sezon...
Wypróbowałem i ten filtr i u mnie klops tez nie chodzi jak trzeba przy wkręcaniu sie na obroty gaśnie

Pawel895
Posty: 69
Rejestracja: 2015-02-21, 19:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL. WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Siechnice
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Pawel895 » 2016-08-25, 20:18

Witam wpadł mi w ręce używany WM Motor
20160824_103101.jpg
po przeczytaniu wątku rozumiem ,że wężyk to przelew z komory pływakowej i to ,że jest po środku przecięty jest ok.
20160824_103223.jpg
Dysza wolnych obrotów rozumiem ale mam pytanie odnośnie dyszy paliwa czy to jest aby poprawna?
20160824_103148.jpg
chciałem założyć gaźnik i pobawić się z dyszami ale nigdzie takich nie widziałem na allegro. Z tego co widzęto najlepiej zacząć od dyszy 70 lub 75 i testować. Filtr powietrza mam jakiś stożkowy ale chyba go wywalę i zostawię oryginalną puszkę. I pytanie czy ssanie jest załączone w momencie gdy wyciągne w górę ?
20160824_103207.jpg
Jakie dyszę polecacie do tego gaźnika ? najlepiej sprawdzony zestaw kilku ,żeby coś podpasować
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: grzechu212 » 2016-08-25, 23:05

przez Tomeekkkk » 2016-08-24, 11:03
Wypróbowałem i ten filtr i u mnie klops tez nie chodzi jak trzeba przy wkręcaniu sie na obroty gaśnie
Bez filtra papierowego pisałeś że moto chodzi jak trzeba, zapewniam cię że mając filtr gąbkowy to tak jak byś go praktycznie nie miał wcale. Może problem leży gdzie indziej np. w regulacji? jaką dyszę zastosowałeś :?: jaka wysokość iglicy? Nie wierzę w cuda że jak bez filtra chodzi to na gąbce jest problem identyczny jak na tym papierowym czymś ;-).
Destroyers of the system

lykus
Posty: 23
Rejestracja: 2016-06-22, 16:50
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Ogar 202
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: lykus » 2016-08-26, 00:20

Kupiłem ten gaźnik AM6 .Motor poleciał na nim 90 km\h.Dysza 75 ,iglica na dole. Tylko że mam świece z długim gwintem na tulejce.Chociaż na g20, z bólem 85 km\h .Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik.Nie zalewa ładnie ciągnie, pali od ząbka.Wykonanie typowo chińskie ,ale działa lepiej niż stary

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2016-08-26, 09:48

Tak, ssanie jest zaciągnięte w takiej pozycji.
Weź dysze 70, 75 i 80. Ja jeżdżę na 72.
Jakie macie poziomy w komorze pływakowej?

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 128
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2016-08-28, 21:26

grzechu212 pisze:
przez Tomeekkkk » 2016-08-24, 11:03
Wypróbowałem i ten filtr i u mnie klops tez nie chodzi jak trzeba przy wkręcaniu sie na obroty gaśnie
Bez filtra papierowego pisałeś że moto chodzi jak trzeba, zapewniam cię że mając filtr gąbkowy to tak jak byś go praktycznie nie miał wcale. Może problem leży gdzie indziej np. w regulacji? jaką dyszę zastosowałeś :?: jaka wysokość iglicy? Nie wierzę w cuda że jak bez filtra chodzi to na gąbce jest problem identyczny jak na tym papierowym czymś ;-).

do tej pory miałem dysze 80 i iglice opuszczoną na sam dół.
bez filtrów jeździ bardzo dobrze może tylko za bogato ma bo świeca okopcona.
Założyłem tą swoja przeróbkę z papierowym - faktycznie do bani musiałem to wyrzucić bo dusił się,
kupiłem polecany filtr gąbkowy, i jak chodził na wolnych obrotach i po dodaniu gazu dusiło go dopiero po kilku próbach przegazowania wkręcił się

Savier jeśli chodzi o poziom w komorze, to na starym gaźniku ustawiłem tak jak było w tabelce którą dostałem od Zygmunta, a w tym nowym troszkę podniosłem pływak

Dawid :)
Posty: 5
Rejestracja: 2016-06-20, 14:37
GG: 0
Moje maszyny: -WSK 125 80r
-Skuter
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Dawid :) » 2016-08-31, 09:29

lykus pisze:Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik
Mi możesz dać bo z moim dellorto od początku były problemy, jak go zamontowałem to nie dostawała paliwa więc gaźnik na stół i okazało się że po zakręceniu pokrywy pływak się podnosi i zamyka dopływ paliwa. Mam do was pytanie czy ktoś kupował nowe uszczelki do tego gaźnika ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2016-08-31, 09:49

Ja zrobiłem sobie sam, gambit i leciutko silikonem :)
Polecam uważać z tym uszczelnieniem, 2 czy 3 razy zapychała mi się silikonem dysza główna :-) W takiej sytuacji ssanie zaciągnięte i dozujemy przepustnicą powietrze :-D :-D
Z ciekawości wrócę chyba do G20, bo mam wrażenie, że wyżej mi się kręciła na biegach :)
Spalanie w każdym razie wychodzi w okolicach 3l

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Szczepan » 2016-08-31, 09:59

Kręciła się wyżej, bo miała ubogo. Wyjechana przepustnica i przedmuchy na króćcu swoje robiły. Załóż normalny filtr powietrza i w ostateczności jeden, dwa rozmiary mniejszą dysze główną i będzie grało ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Skinder » 2016-08-31, 10:22

Dawid :) pisze:
lykus pisze:Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik
Mi możesz dać ...
Wiek: 15
:roll:

Akurat G20 to żaden wyznacznik, bo na każdym egzemplarzu rower pracuje inaczej :roll:

Dawid :)
Posty: 5
Rejestracja: 2016-06-20, 14:37
GG: 0
Moje maszyny: -WSK 125 80r
-Skuter
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Dawid :) » 2016-08-31, 18:29

Spróbuje z tym gambitem, nawet nie pomyślałem o tym ;-).

Ps.No i co że mam 15 lat mógłbym wpisać 30 i co z tego, zażartować zawsze można, więc przepraszam że mam 15 lat i remontuje swoją wsk'e :-D

kamlot96
Posty: 35
Rejestracja: 2014-10-21, 22:22
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Międzychód
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: kamlot96 » 2017-01-11, 17:55

Cześć wszystkim,kupiłem nie dawno ten gaźnik z allegro, pozatykałem niepotrzebne kanały, dysza 75, iglica na 1ząbku od góry i motor odpala na ssaniu, piękne wolne obroty, wkręca tez się dobrze jak jechałem ale gdy wyłączę ssanie to moto automatycznie przyspiesza obroty i po chwili zgasnie, jechać bez ssania tez sie nie da bo muli strasznie. Z tego co czytałem w temacie kilka osób miało podobny problem, liczę na jakieś podpowiedzi:) Pozdrawiam

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Mixol » 2017-01-11, 18:44

Unieś iglicę do góry, wygląda na to że jest za uboga mieszanka.

kamlot96
Posty: 35
Rejestracja: 2014-10-21, 22:22
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Międzychód
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: kamlot96 » 2017-01-11, 19:09

Iglicę miałem też na drugim od góry ale problem występował nadal, sprawdzę na innych poziomach i dam znać.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości