Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
hadrianus111
Posty: 67
Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: hadrianus111 » 2021-06-14, 22:45

wsk 175 było kilka modeli przecież, ta z linku akurat pasuje. Junaka i Jawy - nie wiem to się nie wypowiem, jak kto pisze że jest ok, to pewnie jest.

easy_rider91
Posty: 36
Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: easy_rider91 » 2021-07-12, 14:32

kupiłem do wsk 175 z gmoto i ma za długi pancerz. Natomiast od jawy 350 ma pancerz za krótki i musiałem rzeźbić tulejkę między pancerz a obudowę rolgazu. Dość długą tulejkę około 40 mm. Dodatkowo wałek zakończenia linki jest za wysoki i nie mieści się w obudowę rolgazu. Trzeba było przyszlifować.Nie polecam tych linek do dellorto.
https://gmoto.pl/linka_gaz,55399.html
https://gmoto.pl/linka-gazu-jawa-350,73599.html

hadrianus111
Posty: 67
Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: hadrianus111 » 2021-07-12, 17:55

Ta moja ma dokładnie 95 i 105, właśnie zmierzyłem.

easy_rider91
Posty: 36
Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: easy_rider91 » 2021-07-12, 21:36

95 pancerz i 105 linka?

hadrianus111
Posty: 67
Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: hadrianus111 » 2021-07-13, 06:41

tak

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: kamillos12 » 2022-07-07, 18:57

Witam, dawno mnie tu nie bylo.
Mam pytanie bo widze ze temat dalej sie ruszyl. Mam problem z gaznikiem chinczykiem dellorto phbg z recznym ssaniem. Problem polega na tym ze na roznych dyszach od 70 -80 wszystkie sprawdzalem na niskich I srednich obrotach zamyla tak jak by bylo za bogato albo dostawal za mało paliwa. Mamy iglice W7, oraz zaczalem kombinowac z dyszami wolnych obrotów Mam 30,32,35 na nich jest jeszcze gorzej jak na tej która była w gaźniku jako oryginalna, moje pytanie do was czy zmienialiście dysze wolnych obrotów?
Dodam tylko ze mam zapłon CDI, i podkowę uzupełniająca komorę korową. Reszta oryginalna.

Dziękuję za pomoc i sugestie

hadrianus111
Posty: 67
Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: hadrianus111 » 2022-07-07, 23:33

Nie zmieniałem dyszy wolnych obrotów. Dellorto oryginalny.

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: kamillos12 » 2022-07-08, 06:57

@hadrianus111 rozumiem ze lepiej nie bawic sie w chnola? widzielem w tym poscie ze ktos pisal ze z oryginalnym sa problemy?
Jaki masz dokladnie model delloto phbg 21mm AS? https://www.jackmotors.pl/oldtimer/gazn ... aign-id=19 - taki?

hadrianus111
Posty: 67
Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: hadrianus111 » 2022-07-10, 13:45

phbg-21
mój ma zaślepione króćce olejowe

mildot
Posty: 6
Rejestracja: 2023-09-16, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: mildot » 2023-09-16, 23:09

Prośba o pomoc w sprawdzeniu czy mój chiński klon ma wadę czy tak powinno być?

Spójrzcie proszę na zdjęcie z linku ponizej. Na obudowie dyszy wolnych jest zaślepka, ale wygląda, że źle wklejona. Czy to tak ma być, czy to błąd w produkcji?

Nie mam niestety innego egzemplarza do porównania.

Dysza jest 72, iglica W7. Jaka dysza wolnych niestety nie wiem bo nie ma oznaczeń.
Walczę z nim, ale na starym G20 chodzi lepiej... tracę już w niego wiarę, ale podczas kolejnej sesji rozbieranej zauważyłem to co na foto i coś mi się wydaje, że to jednak powinno być zaślepione?

Dajcie proszę znać bo kolejny weekend mija i koniec sezonu blisko. Wypadało by w końcu pojeździć po kilku już latach przywracania WSK to życia. Uparta jest.... ;)

https://drive.google.com/file/d/13ugjnU ... p=drivesdk

mildot
Posty: 6
Rejestracja: 2023-09-16, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: mildot » 2023-09-17, 17:16

Hmmm... coś wygląda na to, że brak na t forum większej aktywności... Szkoda. Widząc użytkowników takich jak Skinderr czy Alien byłem pewien, że nie ma lepszego miejsca na podobne pytania.

Awatar użytkownika
jakemdural
Posty: 411
Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
GG: 0
Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: jakemdural » 2023-09-17, 19:43

Tak bo wszyscy tylko czekają w niedzielę lub w sobotę w nocy aż ktoś ze świeżaków zada pytanie do którego potrzeba odrobinę czasu i wiedzy żeby odpowiedzieć i nie wprowadzić w błąd , bo tu nadal sobie pomagamy, odrobinę cierpliwości i ogłady a nie już jakieś wyrzuty...

Awatar użytkownika
wkzarci
Moderator
Posty: 581
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: wkzarci » 2023-09-17, 21:26

mildot pisze:
2023-09-16, 23:09
Prośba o pomoc w sprawdzeniu czy mój chiński klon ma wadę czy tak powinno być?

Spójrzcie proszę na zdjęcie z linku ponizej. Na obudowie dyszy wolnych jest zaślepka, ale wygląda, że źle wklejona. Czy to tak ma być, czy to błąd w produkcji?

Nie mam niestety innego egzemplarza do porównania.

Dysza jest 72, iglica W7. Jaka dysza wolnych niestety nie wiem bo nie ma oznaczeń.
Walczę z nim, ale na starym G20 chodzi lepiej... tracę już w niego wiarę, ale podczas kolejnej sesji rozbieranej zauważyłem to co na foto i coś mi się wydaje, że to jednak powinno być zaślepione?

Dajcie proszę znać bo kolejny weekend mija i koniec sezonu blisko. Wypadało by w końcu pojeździć po kilku już latach przywracania WSK to życia. Uparta jest.... ;)

https://drive.google.com/file/d/13ugjnU ... p=drivesdk
Jutro rano będę w warsztacie i do południa postaram się napisać jak wygląda u mnie, mam aktualnie 2 takie gaźniki, a wsk 125 chodzą (moim zdaniem zależy od jakości wykonania tego gaźnika i kondycji silnika) na dyszach 85 +/- sam musisz sprawdzić i wyregulować na której dyszy będzie najlepiej pracować silnik i sprawdzaj kolor świecy.

mildot
Posty: 6
Rejestracja: 2023-09-16, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: mildot » 2023-09-17, 23:14

@wkzarci Z góry bardzo dziękuję. Okazało się, że znalezienie zdjęcia tego gaźnik od dołu graniczy z cudem. :) A info czy ta dziura ma tam być, czy nie to jednak cenna informacja.

@jakemdural Przepraszam, nie mam zamiaru nikomu podnosić ciśnienia i nie oczekuje, żeby mnie ktokolwiek "na baczność" obsługiwał. Ponieważ akurat na forum przez kilkanaście godzin było zero postów to zacząłem zastanawiać się czy ono aby na pewno żyje. Miałem już okazję rejestrować się na takich martwych forach i odkryć to dopiero po kilku dniach. :)
Stąd wdzięcznym wkzarci za info, że jest szansa na otrzymanie informacji i że forum żyje. Dziękuję!

Awatar użytkownika
wkzarci
Moderator
Posty: 581
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: wkzarci » 2023-09-18, 10:50

Jeżeli chcesz się do kogoś odnieść lub do danego fragmentu tekstu, użyj odpowiedzi z cytatem (w prawym górnym rogu każdego wpisu masz opcje) wtedy jest klarowny post.

Forum żyje większość tematów jest wyczerpana forumowicze dorośli zmienił im się status i priorytety w życiu, tu znajdziesz informacje które pomogą ci w użytkowaniu WSK tylko miej chęci i przeszukaj forum.

Moje tak samo wyglądają maja to zaślepione.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: jjaworskyy » 2023-09-18, 11:31

Zaślep to jakimś klejem odpornym na benzynę...

mildot
Posty: 6
Rejestracja: 2023-09-16, 08:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: mildot » 2023-09-18, 21:01

Dziękuję za pomoc. Tak czułem, że ten brok powinien być zaślepiony bo na ile znam się na gaźnikach to nie miało prawa działać...

piekaro
Posty: 4
Rejestracja: 2021-09-21, 20:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: piekaro » 2024-03-12, 19:45

Panowie mam takie nie typowe pytanie, zakupiłem nowoczesny gaźnik ponieważ do oryginalnego nie mam już sił, w gaźniku była zamontowana dysza główna 70, chce założyć na początek 85, tylko że ta oryginalna jest ok 3mm wyższa od tych które posiadam. Czy ma to jakiś wpływ na pracę gaźnika ?? Czy można wstawić niższą dysze i będzie ok ??

adamsky771
Posty: 84
Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 - 79
Lokalizacja: Sowina
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: adamsky771 » 2024-03-13, 00:24

Przy G20 nie ma to żadnego wpływu, ale testowałem to na oryginalnych gaźnikach i dyszach DPR. Tam też są różnice wysokości. Przy zamienniku ewentualną różnice można skorygować podkładką. Zanim jednak wymienisz dysze sprawdź na jaki zamiennik trafiłeś, bo tam działa 1 na 10.

piekaro
Posty: 4
Rejestracja: 2021-09-21, 20:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: piekaro » 2024-03-14, 21:22

Dzięki za odpowiedź, podkładka za dużo nie da ze względu na krótkie gwinty, nie ma z czego wydłużać ewentualnie może jedna się zmieści. Co zauważyłem to na tej mniejszej dużo szybciej iglica sięga końca dyszy, musiałem przestawić na przed ostatni rowek od dołu aby to jakoś się ułożyło.
Co do działania to najpierw odpalę na ory. dyszy 75. myślę że jakoś powinno ruszyć. później będę najwyżej kombinował.
A sam zmiennik wygląda dosyć ładnie.np. ma już fabrycznie pozaślepiane dodatkowe otwory. w środku nie widać nic do poprawy jak pisali chłopaki w tym temacie, np. o przeszlifowani komory pływaka, w tym wygląda idealnie.
Jak będzie chwila czasu to założę i zobaczymy jak będzie.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości