Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-07-10, 14:14

Najlepiej zakładać sprawdzone G20 do testów :-)

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 128
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2015-07-10, 16:40

Trzeba taki posiadać :D

Awatar użytkownika
radek_kali
Posty: 22
Rejestracja: 2015-01-02, 12:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: radek_kali » 2015-07-15, 10:59

A czy macie pomysł dlaczego nie leci paliwo do gaźnika? Wszystko zamontowane i złożone. Podkładka pod dyszą wyrzucona, dysza 90.
Pozdrawiam,
radek_kali

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-07-15, 12:23

Po pierwsze po mojemu przyduża dysza.
Jak masz przelewy z komory pływakowej, to te dwa 'krany' powinny być odetkane. Np wężykiem je łączysz i robisz nacięcie na dole.

Awatar użytkownika
radek_kali
Posty: 22
Rejestracja: 2015-01-02, 12:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: radek_kali » 2015-07-15, 12:43

Na takiej dyszy jeździ kolega i jest wszystko ok - zresztą to ma mały wpływ na dojście paliwa do gaźnika.

Wężyk jest w zestawie z nacięciem.
Pozdrawiam,
radek_kali

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zmyngut » 2015-07-15, 12:56

Nie leci do gaźnika? Kranik ok? Otworek w korku baku drożny?

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Muciek » 2015-07-15, 12:58

No to patrz po lini zaworek iglicowy przewód paliwa kranik... Przy okazji ustaw poziom paliwa i przedmuchaj wszystkie kanały.

Awatar użytkownika
radek_kali
Posty: 22
Rejestracja: 2015-01-02, 12:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: radek_kali » 2015-07-15, 13:11

jak odepnę przewód to paliwo leci, po podpięciu nie leci. Także zawór w baku jest ok.
Pozdrawiam,
radek_kali

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zmyngut » 2015-07-15, 13:52

Muciek pisze:No to patrz po lini zaworek iglicowy przewód paliwa kranik... Przy okazji ustaw poziom paliwa i przedmuchaj wszystkie kanały.
Idź po tej linii ;D Pływak tam może zacięty i cały czas jest zamknięty dopływ.

Awatar użytkownika
radek_kali
Posty: 22
Rejestracja: 2015-01-02, 12:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: radek_kali » 2015-07-15, 15:32

Po robocie biorę się za to - a czy normalnie można zalutować te niepotrzebne wyjścia? Czy zasklepią się bez problemu?

No i jak rozwiązaliście problem z dojściem do filtra bo u mnie ori guma jest za krótka i dość mocno napięta.
Pozdrawiam,
radek_kali

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-07-15, 16:04

Jakaś inna kombinowana guma, ja mam chyba z pralki ;D. Może od jawki pasuje :-)

Awatar użytkownika
radek_kali
Posty: 22
Rejestracja: 2015-01-02, 12:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: radek_kali » 2015-07-15, 18:12

Dało radę gumę naciągnąć :D :D :D

Gaźnik ustawiony, wystarczyło dmuchnąć w odpowietrznik i pogadać z Bro ;) - dzięki stary.

Póki co testy na jedynce po parkingu, ale jadę niedługo w miasto :D tylko zmienię dentkę i koło :D
Pozdrawiam,
radek_kali

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 120
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zamela » 2015-12-30, 23:55

Może pytanie trochę śmieszne ale jak , czym zaślepić króćce w "dolerto" mam na myśli ten od dozownika i podciśnienia ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-12-31, 00:54

Zalutować, zaklepać, koszulkami, srubkami... :D

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 120
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zamela » 2015-12-31, 12:58

o lutowaniu nie pomyślałem a to chyba najlepsze rozwiązanie i faktycznie cyna ładnie "złapała" .

Czy przy zastosowaniu króćca z węża powstałe progi nie będą problemem ?
może warto pokombinować z wsadzeniem do węża odp grubości i długości rurki która zniweluje powstałe progi?
Jeśli gaźnik dosunę do cylindra to czy skrócenie długości króćca nie wpłynie negatywnie na osiągi.

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 120
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zamela » 2016-01-09, 18:39

edit:

Mam problem z dopasowaniem linki gazu bo oryginalna (85cm pancerz , 94 linka) jest za krótka nawet pomimo zastosowania regulacji z G20 - brakuje około 2cm.
Zrobiłem rozeznanie i linka od WSK175 jest o 15mm dłuższa tylko nie wiem czy to nie za mało a nie chce kupować w niepotrzebnie.
Od czego zastosować linkę ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2016-01-09, 20:44

Mi pasują te dzisiejsze, może są dłuższe?

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Mixol » 2016-01-10, 19:09

Od Rometa czy Ogara, jest dłuższa niż wueskowa.

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 120
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zamela » 2016-01-10, 19:56

Zamówiłem od Jawy 350 wg danych powinna byc dłuższa o 2cm tylko ten metalowy kielich od strony manetki wywalę .

Kobinacje z gaźnikiem trwaja i wychodzi na nieszczelność pod iskrownikiem bo jak ustawie wolne obroty to po chwili sam się wkręca jak znowu obniżę przepustnice to gaśnie i caly czas odgłos silnika jest ( jak na oparach- uboga mieszanka)

edit- wymieniony simering i teraz silniczek ładnie pracuje na gaźniku AM6 , jak zniknie śnieg to będą próby drogowe.

s06tuner
Posty: 174
Rejestracja: 2016-01-17, 19:48
GG: 0
Moje maszyny: wsk m150, wfm m06, jawa 353 1959r, jawa 354 1957r,tula 200
Lokalizacja: wilkszyn
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: s06tuner » 2016-01-26, 22:20

koledzy podpinam się pod temat - szukam gaźnika okolo 21,5 - 22mm ale nie takie jak te w temacie, tylko z komorą pływakową z boku , podobnie jak w g20 . bo to do starej wsk na oryginał robionej, więc nowy gaźnik szpetny by był - a właśnie około takiej średnicy szukam - ale np. 22,5 też by uszedł

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości