Strona 15 z 26

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-10, 14:14
autor: Savier
Najlepiej zakładać sprawdzone G20 do testów :-)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-10, 16:40
autor: Tomeekkkk
Trzeba taki posiadać :D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 10:59
autor: radek_kali
A czy macie pomysł dlaczego nie leci paliwo do gaźnika? Wszystko zamontowane i złożone. Podkładka pod dyszą wyrzucona, dysza 90.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 12:23
autor: Savier
Po pierwsze po mojemu przyduża dysza.
Jak masz przelewy z komory pływakowej, to te dwa 'krany' powinny być odetkane. Np wężykiem je łączysz i robisz nacięcie na dole.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 12:43
autor: radek_kali
Na takiej dyszy jeździ kolega i jest wszystko ok - zresztą to ma mały wpływ na dojście paliwa do gaźnika.

Wężyk jest w zestawie z nacięciem.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 12:56
autor: zmyngut
Nie leci do gaźnika? Kranik ok? Otworek w korku baku drożny?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 12:58
autor: Muciek
No to patrz po lini zaworek iglicowy przewód paliwa kranik... Przy okazji ustaw poziom paliwa i przedmuchaj wszystkie kanały.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 13:11
autor: radek_kali
jak odepnę przewód to paliwo leci, po podpięciu nie leci. Także zawór w baku jest ok.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 13:52
autor: zmyngut
Muciek pisze:No to patrz po lini zaworek iglicowy przewód paliwa kranik... Przy okazji ustaw poziom paliwa i przedmuchaj wszystkie kanały.
Idź po tej linii ;D Pływak tam może zacięty i cały czas jest zamknięty dopływ.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 15:32
autor: radek_kali
Po robocie biorę się za to - a czy normalnie można zalutować te niepotrzebne wyjścia? Czy zasklepią się bez problemu?

No i jak rozwiązaliście problem z dojściem do filtra bo u mnie ori guma jest za krótka i dość mocno napięta.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 16:04
autor: Savier
Jakaś inna kombinowana guma, ja mam chyba z pralki ;D. Może od jawki pasuje :-)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-07-15, 18:12
autor: radek_kali
Dało radę gumę naciągnąć :D :D :D

Gaźnik ustawiony, wystarczyło dmuchnąć w odpowietrznik i pogadać z Bro ;) - dzięki stary.

Póki co testy na jedynce po parkingu, ale jadę niedługo w miasto :D tylko zmienię dentkę i koło :D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-12-30, 23:55
autor: zamela
Może pytanie trochę śmieszne ale jak , czym zaślepić króćce w "dolerto" mam na myśli ten od dozownika i podciśnienia ?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-12-31, 00:54
autor: Savier
Zalutować, zaklepać, koszulkami, srubkami... :D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2015-12-31, 12:58
autor: zamela
o lutowaniu nie pomyślałem a to chyba najlepsze rozwiązanie i faktycznie cyna ładnie "złapała" .

Czy przy zastosowaniu króćca z węża powstałe progi nie będą problemem ?
może warto pokombinować z wsadzeniem do węża odp grubości i długości rurki która zniweluje powstałe progi?
Jeśli gaźnik dosunę do cylindra to czy skrócenie długości króćca nie wpłynie negatywnie na osiągi.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-01-09, 18:39
autor: zamela
edit:

Mam problem z dopasowaniem linki gazu bo oryginalna (85cm pancerz , 94 linka) jest za krótka nawet pomimo zastosowania regulacji z G20 - brakuje około 2cm.
Zrobiłem rozeznanie i linka od WSK175 jest o 15mm dłuższa tylko nie wiem czy to nie za mało a nie chce kupować w niepotrzebnie.
Od czego zastosować linkę ?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-01-09, 20:44
autor: Savier
Mi pasują te dzisiejsze, może są dłuższe?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-01-10, 19:09
autor: Mixol
Od Rometa czy Ogara, jest dłuższa niż wueskowa.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-01-10, 19:56
autor: zamela
Zamówiłem od Jawy 350 wg danych powinna byc dłuższa o 2cm tylko ten metalowy kielich od strony manetki wywalę .

Kobinacje z gaźnikiem trwaja i wychodzi na nieszczelność pod iskrownikiem bo jak ustawie wolne obroty to po chwili sam się wkręca jak znowu obniżę przepustnice to gaśnie i caly czas odgłos silnika jest ( jak na oparach- uboga mieszanka)

edit- wymieniony simering i teraz silniczek ładnie pracuje na gaźniku AM6 , jak zniknie śnieg to będą próby drogowe.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-01-26, 22:20
autor: s06tuner
koledzy podpinam się pod temat - szukam gaźnika okolo 21,5 - 22mm ale nie takie jak te w temacie, tylko z komorą pływakową z boku , podobnie jak w g20 . bo to do starej wsk na oryginał robionej, więc nowy gaźnik szpetny by był - a właśnie około takiej średnicy szukam - ale np. 22,5 też by uszedł