Strona 18 z 26

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-02, 21:54
autor: Garry1
Dopływ paliwa z kranika odpowiedni?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-04, 20:00
autor: rożek
Tak dopływ paliwa odpowiedni. Na g20 śmiga elegancko, a na tym tak jakby za mało paliwa, zaciągnięte ssanie też nie pomaga. Przeszlifowałem tłoczek otwierający dopływ paliwa w komorze pływakowej i nadal żadnej poprawy :-/ .

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-15, 16:05
autor: sylwu
witam, też ostatnio skusiłem się na te chińskie dellorto.
Obrazek Obrazek Obrazek

Czy dobrze zaślepiłem to co trzeba zaślepić?
Kruciec zrobiłem z kawałka węża gumowego, jest przerwa ok 1cm od cylka do gaźnika. Jest to ok czy lepiej jak najciaśniej?

Gaźnik przed montażem rozebrałem i przedmuchałem, poprawiłem komorę pływakową i pływak bo zaworek był ciągle zamknięty.
Dałem dyszę 80 bo 75 nie miałem w komplecie. Iglica najniżej

Motor odpala na ssaniu, jako tako jeździ, troszke zamuł na niskich obrotach. Po zagrzaniu i zgaszeniu, niestety nie ma możliwości odpalenia, z kopki, na rusa bez skutku, nawet nie puści dymka. Po wykręceniu świeca sucha, kapnę jej paliwa i silnik odpali i znowu można jechać.
Coś mi się wydaje że może mieć za mało paliwa. Jakieś sugestie co powinienem zrobić? Zmienić dyszę? Igicę podnieść? Może poziom paliwa, ale niewiem czy da się w tym ustawić.
I jakby mi ktoś wytłumaczył raz a dobrze na jakiej zasadzie działają te śruby do regulacji. Wiem że jedna poprzez wkręcanie podnosi przepustnicę a tym samym obroty. Druga podaje więcej paliwa przy odkręcaniu? czy powietrza? Jak poprawnie to regulować?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-23, 10:45
autor: sylwu
nikt nic?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-23, 11:00
autor: zamela
te zbędne króćce zaślep przez lutowanie
jak nie pali to ma za ubogo a na ssaniu odpala ? u mnie jak cieply i chwile postoi to tez aby na ssaniu odpali a tak jeździ OK
Srubką od skladu mieszanki regulujesz proporcje paliwa i powietrza na wolnych obrotach do 1/4 uniesienia przepustnicy i ta śrubka musi byc sporo wykręcona a ile to Ci nie powiem bo trzeba ustawić pod moto ale na poczatek mozesz wykręcic 2 obroty i kąbinować .

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-23, 12:33
autor: Szczepan
Podnieś poziom paliwa.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-06-23, 15:37
autor: samudamco
Ja z własnego doświadczenia polecam amala np. 19 do jazdy spokojnej oraz 21jak chcesz poszaleć. :evil: :evil: Regulacja jest bajecznie prosta. Duża liczba dysz pozwala na idealne wyregulowanie. Problemem jest dorobienie króćca oraz ssania, ale jak ktoś ma trochę cierpliwości i znajomości to sobie z tym bez problemu poradzi. Spalanie hmm podług oryginału deko większe max 4l/100 km. Charakterystyka silnika bardzo przyjemna. Osiągi jak na wsk 125 przyzwoite.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-12, 13:03
autor: impulse_101
Wlasnie stalem sie posiadaczem dellorto 21mm tylko martwi mnie jedna rzecz czy...

Dysza główna 5mm: 092
Dysza wolnych obrotów: 050
Iglica: W7

..czy jest to odpowiedni parametr dla 2t? Wiem ze powinienem myslec o tym przed zakupem ale dopiero ogarniam co i jak. Niby WSK jezdzi ale moze zastosowac jakas inna dysze? Znalazlem artykul http://www.mopedarmy.com/wiki/How_To_Tu ... arburetors i jest kilka roznych dla samego 2t wiec moze ktos z forumowiczow sie tym bawil i doradzi?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-12, 13:25
autor: Muciek
92 do serii to za dużo, okolice 70 , wolne obr tez się wydają dosyć duże zazwyczaj wkłada się koło 35. A iglice to już się dobiera po testach drogowych.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-12, 21:54
autor: Savier
Ja u siebie zmniejszyłem poziom w komorze pływakowej i lepiej lata :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-13, 15:16
autor: daroohd
sylwu pisze:witam, też ostatnio skusiłem się na te chińskie dellorto.
Obrazek Obrazek Obrazek

Motor odpala na ssaniu, jako tako jeździ, troszke zamuł na niskich obrotach. Po zagrzaniu i zgaszeniu, niestety nie ma możliwości odpalenia, z kopki, na rusa bez skutku, nawet nie puści dymka. Po wykręceniu świeca sucha, kapnę jej paliwa i silnik odpali i znowu można jechać.
Coś mi się wydaje że może mieć za mało paliwa. Jakieś sugestie co powinienem zrobić? Zmienić dyszę? Igicę podnieść? Może poziom paliwa, ale niewiem czy da się w tym ustawić.
I jakby mi ktoś wytłumaczył raz a dobrze na jakiej zasadzie działają te śruby do regulacji. Wiem że jedna poprzez wkręcanie podnosi przepustnicę a tym samym obroty. Druga podaje więcej paliwa przy odkręcaniu? czy powietrza? Jak poprawnie to regulować?
Witam na zdjęciu widać ze gaźnik ma do cylindra pod górkę to może być powodem złego odpalania bo jak ma mieszanka sama wpłynąć pod górkę, no chyba ze jakoś rozpyla jak dodasz gazu i kopniesz i zassa.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-13, 23:44
autor: Savier
No kolego, trzba za każdym razem podnosic gaźnik do odpalenia, inaczej nie spłynie. Ewentualnie motor tylko do zjazdów z górki.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-14, 18:41
autor: zmyngut
Czemu ten gaźnik tak leci w dół? Ciężki nie jest aż tak...

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-07-14, 19:07
autor: Mixol
Nie jest przypadkiem zastosowany wąż do chłodnic, powinien być do oleju inaczej się rozpuści za jakiś czas i jest bardziej miętki od olejowego może przez to gaźnik opada.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-11, 21:10
autor: Tomeekkkk
trochę czasu mineło odkąd regulowałem ten gaźnik, niestety nic nie pomagało sprawdzałem po dwa razy i nic, w końcu wywaliłem gaźnik i kupiłem drugi taki sam...
Widać poprawę i to znaczną, lecz mam niewielki problem.
Obecnie mam iglice opuszczoną na sam dół dysze główną 80 Bez filtra WSK chodzi jak marzenie na każdym biegu problem się zaczyna gdy zakładam filtr (papier) a zrobiłem go tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


brakuje mu powietrza, co mogę z tym zrobić? Czy muszę wywalić ten filtr?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-11, 23:01
autor: zamela
może filtr papierowy przepuszcza za mało powietrza i trzeba zastosować inny np: gąbkę używana do filtrów .

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-11, 23:08
autor: grzechu212
Zdejmij to coś z gaźnika :D i kup filtr gąbkowy o odpowiedniej średnicy. Wszelkie regulację na takim pseudo filtrze nie mają sensu 8/.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-12, 10:40
autor: Tomeekkkk
czemu uwazasz ze to pseudo filtr?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-12, 11:59
autor: Garry1
Za bardzo skracasz dolot

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-12, 12:05
autor: grzechu212
przez Tomeekkkk » 2016-08-12, 10:40
czemu uwazasz ze to pseudo filtr?
Tak uważam ponieważ użyłeś wkład filtra, który potrzebuje do poprawnej pracy odpowiedniej obudowy(air box). To co ty zrobiłeś to zwykła samoróbka dodatkowo ograniczyłeś przepływ powietrza i przez to w gaźniku wytwarza się bardzo duże podciśnienie, które powoduje wzbogacanie mieszanki. Kup filtr gąbkowy, wyreguluj i ciesz się mocą :D.