Strona 19 z 26

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-12, 12:40
autor: Tomeekkkk
Akurat to co przedstawiłem na fotkach występuje jako komplet, jest tam wszytko dopasowane, ale zrobię też tak jak mówisz założę dziś gąbkę i sprawdzę działanie

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-12, 17:18
autor: grzechu212
Jeżeli nie potrzebujesz nic markowego to taki najzwyklejszy chinol z allegro powinien wystarczyć http://allegro.pl/filtr-powietrza-gabko ... 45707.html do tego jakiś dobry olej w sprayu i będzie super :D. U mnie taka gąbka śmiga już 3 sezon...

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-12, 21:25
autor: Texas Ranger

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-13, 07:53
autor: nowy
Witam ja kupiłem gaznik AM6 Minarelli 21mm z mocowaniem z obejmą metalową taką samą jak w oryginalnym G20 występują nawet bez króćca na dozowanie oleju tu jest to nie potrzebne,gaznik pasuje na oryginalną przedłużkę na której jest montowany G20 nie trzeba łączyć żadnym wężem i opaskami bo jak to wygląda,a poza tym pasuje do oryginalnego filtra powietrza.Silnik pracuje idealnie.Pozdrawiam.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-13, 09:51
autor: Savier
Jaki macie vmax na tych gaźnikach?
ja mam dyszę 72, poziom w komorze obniżałem, iglica na samym dole i ciągle mam wrażenie, że zalewa na górze.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-13, 20:42
autor: nowy
Ja mam dysze 85 iglica na przed ostatnim ząbku od dołu ponieważ mam nowy cylinder i tłok jak trochę pojeżdżę to zmienię na ostatni od dołu.poziomu paliwa nie ruszałem jest tak jak kupiłem,silnik chodzi super,jeżeli chodzi o prędkość to około 70km/h jeszcze by poszedł troszkę więcej,ale jak wspomniałem mam nowy cylinder.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-24, 11:03
autor: Tomeekkkk
grzechu212 pisze:Jeżeli nie potrzebujesz nic markowego to taki najzwyklejszy chinol z allegro powinien wystarczyć http://allegro.pl/filtr-powietrza-gabko ... 45707.html do tego jakiś dobry olej w sprayu i będzie super :D. U mnie taka gąbka śmiga już 3 sezon...
Wypróbowałem i ten filtr i u mnie klops tez nie chodzi jak trzeba przy wkręcaniu sie na obroty gaśnie

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-25, 20:18
autor: Pawel895
Witam wpadł mi w ręce używany WM Motor
20160824_103101.jpg
po przeczytaniu wątku rozumiem ,że wężyk to przelew z komory pływakowej i to ,że jest po środku przecięty jest ok.
20160824_103223.jpg
Dysza wolnych obrotów rozumiem ale mam pytanie odnośnie dyszy paliwa czy to jest aby poprawna?
20160824_103148.jpg
chciałem założyć gaźnik i pobawić się z dyszami ale nigdzie takich nie widziałem na allegro. Z tego co widzęto najlepiej zacząć od dyszy 70 lub 75 i testować. Filtr powietrza mam jakiś stożkowy ale chyba go wywalę i zostawię oryginalną puszkę. I pytanie czy ssanie jest załączone w momencie gdy wyciągne w górę ?
20160824_103207.jpg
Jakie dyszę polecacie do tego gaźnika ? najlepiej sprawdzony zestaw kilku ,żeby coś podpasować

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-25, 23:05
autor: grzechu212
przez Tomeekkkk » 2016-08-24, 11:03
Wypróbowałem i ten filtr i u mnie klops tez nie chodzi jak trzeba przy wkręcaniu sie na obroty gaśnie
Bez filtra papierowego pisałeś że moto chodzi jak trzeba, zapewniam cię że mając filtr gąbkowy to tak jak byś go praktycznie nie miał wcale. Może problem leży gdzie indziej np. w regulacji? jaką dyszę zastosowałeś :?: jaka wysokość iglicy? Nie wierzę w cuda że jak bez filtra chodzi to na gąbce jest problem identyczny jak na tym papierowym czymś ;-).

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-26, 00:20
autor: lykus
Kupiłem ten gaźnik AM6 .Motor poleciał na nim 90 km\h.Dysza 75 ,iglica na dole. Tylko że mam świece z długim gwintem na tulejce.Chociaż na g20, z bólem 85 km\h .Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik.Nie zalewa ładnie ciągnie, pali od ząbka.Wykonanie typowo chińskie ,ale działa lepiej niż stary

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-26, 09:48
autor: Savier
Tak, ssanie jest zaciągnięte w takiej pozycji.
Weź dysze 70, 75 i 80. Ja jeżdżę na 72.
Jakie macie poziomy w komorze pływakowej?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-28, 21:26
autor: Tomeekkkk
grzechu212 pisze:
przez Tomeekkkk » 2016-08-24, 11:03
Wypróbowałem i ten filtr i u mnie klops tez nie chodzi jak trzeba przy wkręcaniu sie na obroty gaśnie
Bez filtra papierowego pisałeś że moto chodzi jak trzeba, zapewniam cię że mając filtr gąbkowy to tak jak byś go praktycznie nie miał wcale. Może problem leży gdzie indziej np. w regulacji? jaką dyszę zastosowałeś :?: jaka wysokość iglicy? Nie wierzę w cuda że jak bez filtra chodzi to na gąbce jest problem identyczny jak na tym papierowym czymś ;-).

do tej pory miałem dysze 80 i iglice opuszczoną na sam dół.
bez filtrów jeździ bardzo dobrze może tylko za bogato ma bo świeca okopcona.
Założyłem tą swoja przeróbkę z papierowym - faktycznie do bani musiałem to wyrzucić bo dusił się,
kupiłem polecany filtr gąbkowy, i jak chodził na wolnych obrotach i po dodaniu gazu dusiło go dopiero po kilku próbach przegazowania wkręcił się

Savier jeśli chodzi o poziom w komorze, to na starym gaźniku ustawiłem tak jak było w tabelce którą dostałem od Zygmunta, a w tym nowym troszkę podniosłem pływak

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-31, 09:29
autor: Dawid :)
lykus pisze:Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik
Mi możesz dać bo z moim dellorto od początku były problemy, jak go zamontowałem to nie dostawała paliwa więc gaźnik na stół i okazało się że po zakręceniu pokrywy pływak się podnosi i zamyka dopływ paliwa. Mam do was pytanie czy ktoś kupował nowe uszczelki do tego gaźnika ?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-31, 09:49
autor: Savier
Ja zrobiłem sobie sam, gambit i leciutko silikonem :)
Polecam uważać z tym uszczelnieniem, 2 czy 3 razy zapychała mi się silikonem dysza główna :-) W takiej sytuacji ssanie zaciągnięte i dozujemy przepustnicą powietrze :-D :-D
Z ciekawości wrócę chyba do G20, bo mam wrażenie, że wyżej mi się kręciła na biegach :)
Spalanie w każdym razie wychodzi w okolicach 3l

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-31, 09:59
autor: Szczepan
Kręciła się wyżej, bo miała ubogo. Wyjechana przepustnica i przedmuchy na króćcu swoje robiły. Załóż normalny filtr powietrza i w ostateczności jeden, dwa rozmiary mniejszą dysze główną i będzie grało ;)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-31, 10:22
autor: Skinder
Dawid :) pisze:
lykus pisze:Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik
Mi możesz dać ...
Wiek: 15
:roll:

Akurat G20 to żaden wyznacznik, bo na każdym egzemplarzu rower pracuje inaczej :roll:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2016-08-31, 18:29
autor: Dawid :)
Spróbuje z tym gambitem, nawet nie pomyślałem o tym ;-).

Ps.No i co że mam 15 lat mógłbym wpisać 30 i co z tego, zażartować zawsze można, więc przepraszam że mam 15 lat i remontuje swoją wsk'e :-D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-01-11, 17:55
autor: kamlot96
Cześć wszystkim,kupiłem nie dawno ten gaźnik z allegro, pozatykałem niepotrzebne kanały, dysza 75, iglica na 1ząbku od góry i motor odpala na ssaniu, piękne wolne obroty, wkręca tez się dobrze jak jechałem ale gdy wyłączę ssanie to moto automatycznie przyspiesza obroty i po chwili zgasnie, jechać bez ssania tez sie nie da bo muli strasznie. Z tego co czytałem w temacie kilka osób miało podobny problem, liczę na jakieś podpowiedzi:) Pozdrawiam

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-01-11, 18:44
autor: Mixol
Unieś iglicę do góry, wygląda na to że jest za uboga mieszanka.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-01-11, 19:09
autor: kamlot96
Iglicę miałem też na drugim od góry ale problem występował nadal, sprawdzę na innych poziomach i dam znać.