Strona 20 z 26

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-01-12, 08:50
autor: Jogurt
Sprawdź poziom paliwa

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-01-12, 18:50
autor: mariusz30003
Ktoś z Was kupił zestaw iglic i testował je?
Jeśli tak to którą zastosował jako docelową?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-08, 13:45
autor: zamela
u mnie na dyszy 72 i iglicy na 2 rowku od góry max prędkość to licznikowe 70 i czuję że coś go blokuje od 3/4 obrotów nie wiem czy za mało czy za duzo paliwa dostaje .

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-08, 13:56
autor: Savier
U mnie chyba zalewa :)
Ale zmniejszałem sobie poziom paliwa i troszkę lepiej się porobiło :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-08, 14:39
autor: zamela
w jaki sposób zmniejszyłeś poziom paliwa bo w tym gaźniku nie jest to proste z racji konstrukcji mocowania pływaka
nie ma blaszki regulacyjnej która to dociska zaworek chyba że podgina się cały pływak

Obrazek
Obrazek

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-08, 20:01
autor: Savier
tutaj

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-08, 21:23
autor: zamela
trochę dziwna ta regulacja bo w sumie podgięcie tej blaszki niewiele da wg mnie :) bo miejsce styku pływaka z zaworkiem nie ulega zmianie i nie bardzo wiem jak to ma wplynąć na poziom
dr 125.jpg

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-08, 22:12
autor: Savier
Kurde, że też japońscy inżyniery na to nie wpadli :D :D najwidoczniej nie przewidziano dlatego gaźnika regulacji a u mnie to jakoś inaczej musiało być ;-)
:mrgreen:
dognij sobie i sprawdź :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-16, 21:38
autor: zamela
podginałem zaznaczoną blaszkę i nie ma ona żadnego wpływu na poziom paliwa w komorze pływakowej a jedynie na zakres ruchu i trzymanie pozycji pływaka :-D :-D natomiast poziom można regulować podginając pływaki u mnie jest to fabrycznie 17mm.
IMG_3679.jpg

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-16, 22:43
autor: mariusz30003
Czym regulacja tego gaźnika różni się od regulacji 16N1 czy 30N3 stosowanego w wyrobach IFA (Simson, MZ).
Jak ktoś ma problemy z regulacją niech znajdzie jak się reguluje ww gaźniki, fakt do tego konkretnego nie ma podanych parametrów regulacji ale postępując zgodnie z procedurami stosowanymi do ww gaźników da się go ucywilizować.

Polecam także tą lekturę, dokładnie stronę 10:
http://projectmopedmanual.info/manuals/ ... manual.pdf

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-03-16, 22:52
autor: zamela
Generalnie ten gaźnik jak każdy inny jest do ogarnięcia tylko zastanawiała mnie regulacja poziomu w komorze pływakowej bo nie ma typowej blaszki do wygięcia jak w mikuni czy innych ale to idzie wyczaić na logikę.
Czytając wątek spotkałem się z opiniami że śrubkę od składu mieszanki na wolnych wykręcano o około 3-4 obroty co sugerować może właśnie za wysoki poziom paliwa w komorze przez co trzeba było zwiększać ilość powietrza.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-04-06, 20:28
autor: cyku511
Witam, ja mam problem przy uruchamianiu zimnego silnika na tym gaźniku. Włączam ssanie (ręczne przy gaźniku) i przy próbie odpalenia silnik nie może zassać mieszanki. Dopiero gdy przytkam ręką dopływ powietrza do gaźnika, kopie kilka razy i moto odpala.
Gdy odpali działa już normalnie, popracuje chwilę, wyłączam ssanie, obroty spadają i wszystko jest ok. Później pali już za każdym razem od kopa, dopóki silnik za bardzo nie wystygnie.
Ktoś ma pomysł dlaczego na zimnym nie zasysa mieszanki?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-04-18, 21:19
autor: mariusz30003
Po zimowym postoju i kilku dziesięciu wiosennych kilometrach gaźnik zaczął sie znacząco pocić mimo zeszło rocznego wyrównywania powierzchni styku komora pływakowa - korpus oraz zastosowaniu uszczelki z gambitu.
Co się stało... odkształciła się, skurczyła się, komora pływakowa... czyli plastik z którego jest wykonana nie jest odporny na benzynę z olejem.
Czy ktoś zauważył coś takiego u siebie?


Do kolegi Cyku511
Przed odpaleniem kopnik 3- 5 razy przy wyłączonym zapłonie, następnie włącz zapłon i powinna zagadać za pierwszym kopem.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-04-19, 07:09
autor: cyku511
No właśnie nie chce zagadać. Można kopać długo a świeca dalej sucha...

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-05-03, 22:02
autor: zamela
Jakie macie dysze główne w tych gaźnikach i ustawioną iglicę ? jak to się ma do spalania i osiągów ?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-05-05, 18:02
autor: rożek
Dysza 85, iglica na samej górze. Na 72 trochę ubogo było ale lekko dłubnięta jest, na 85 pracuje b.dobrze. Spalanie koło 4l, v-max realne 90 km/h.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-05-07, 23:27
autor: Savier
Z ciekawości spróbuję u siebie 85, mam 72 i ciągle mam wrażenie że zalewa :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-05-07, 23:35
autor: zamela
Ostatnio jeździłem na 90 to wiadomo świeca często brudziła się nagarem aż przestał palić - zmiana na 80 niby praca OK świeca czarna , silniczek pracował dosyć fajnie i ta kupa dymu :d ale spalanie 6 na sto przy jeździe z prędkosciami 40-50 to za dużo.
Obecnie wkręciłem 72 - świeca brązowa a spalanie sprawdzę za kilka dni bo w nowym tygodniu planuje zrobić 400km

Po tankowaniu na dyszy 72 , iglicy na 3 rowku od góry
spalanie przy normalnej jeździe 40-55km/h wyszło 4,9L to jest prawie litr mniej niż na dyszy 80 ale nadal za dużo , zostaje mi kombinacja z poziomem paliwa .

Obecnie iglica na samym dole , dysza 72 , skład mieszanki 1,5 obroty wykręcona śrubka (optymalnie wg colortune)
jazda tylko po trasie z prędkościami licznikowymi 45-60 i spalanie wyszło 4,6l/100km
Operuje manetką gazu głownie w zakresie 0-1/2 to spalanie wydaje mi się bardzo duże i tak było zawsze i nie wiem skąd taki wynik bo słysząc że innym użytkownikom pali 2,8 to ąz się wierzyć nie chce , u mnie zero wycieków świeca sucha brązowa , brak chmury dymy a jednak konsumpcja spora.

Na dystansie 109km licznik wskazał 97 więc okolo 10% przekłamania .

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-06-07, 10:36
autor: wojtek007
Mam pytanie jak to jest z tym gaźnikiem http://allegro.pl/gaznik-21mm-phbg-dell ... 94926.html czy jest możliwosci zamontowania go pod orginalny krocieć bez przeróbek ?.?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2017-06-07, 11:08
autor: Mixol
wojtek007 pisze:
2017-06-07, 10:36
Mam pytanie jak to jest z tym gaźnikiem http://allegro.pl/gaznik-21mm-phbg-dell ... 94926.html czy jest możliwosci zamontowania go pod orginalny krocieć bez przeróbek ?.?
Przeczytałeś ten temat ? wszystko masz dokładnie opisane od piątej strony.