Strona 4 z 26

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-13, 10:28
autor: AudioBas
Plany się trochę zmienią chyba:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1657433008

Gaźnik 21 mm - z króćcem myślę, że się uporam i będzie GIT :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-13, 15:01
autor: Stary
Jeżdżę obecnie na podobnej podróbie Keihina. To bardzo dobry gaźnik, ale ma jeden bardzo drażniący mnie minus - przepustnica fabrycznie jest za luźno spasowana i są problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Tj. czasami przepustnica ustawi się lekko bokiem i silnik kręci za wysokie obroty na luzie. W trasie nie ma to znaczenia, ale w mieście jest to cholernie wkurzające gdy stoisz na światłach. Gdy opuścisz przepustnicę za bardzo czasami ustawia się tak, że silnik zaczyna gasnąć. Parodia, będę chyba szukał czegoś innego.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-13, 17:41
autor: Kamil*
Ja jak dostane w swoje ręce tanio gaźnik od simsona 16n1 to go rozwierce na 19mm i zobacze jak będzie chodził :D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-13, 22:33
autor: AudioBas
Z simka bym nie pakował - ewentualnie BINGa :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-14, 00:01
autor: Alien
Bierz Amala :)
Co do PWK to faktycznie wychodzi na to że to gaźnik służący do nakur***** na torze, gdzie wolne obroty nikomu nie są potrzebne.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-14, 15:18
autor: Kamil*
Amal ma łatwą regulacje i ten gaźnik ustawisz w 5 min... Więc odkładaj kase i zamawiaj go :D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-14, 17:01
autor: Brat
Stary pisze:Jeżdżę obecnie na podobnej podróbie Keihina. To bardzo dobry gaźnik, ale ma jeden bardzo drażniący mnie minus - przepustnica fabrycznie jest za luźno spasowana i są problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Tj. czasami przepustnica ustawi się lekko bokiem i silnik kręci za wysokie obroty na luzie. W trasie nie ma to znaczenia, ale w mieście jest to cholernie wkurzające gdy stoisz na światłach. Gdy opuścisz przepustnicę za bardzo czasami ustawia się tak, że silnik zaczyna gasnąć. Parodia, będę chyba szukał czegoś innego.
Ja też odczułem te zmiany obrotów na pwk o których wspomniałeś. Myślałem że to tylko u mnie tak jest z powodu nie dostrojonego i wyregulowanego gaźnika, ale widocznie ten typ tak ma.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-14, 17:07
autor: AudioBas
Dobra - nie ma co trzeba testować Amala :P

A z dyszami cos podpowiecie????

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-14, 18:01
autor: Stary
Kup komplet zazwyczaj 6-10 sztuk, wychodzą dwa razy taniej niż kupowanie pojedynczych. A potem żmudne dobieranie.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-14, 20:33
autor: Alien
Najpierw sprawdź czy dysze do niego są w ogóle dostępne.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-15, 10:46
autor: AudioBas
AMAL 21 ma w sobie dyszę 90

Są dostępne niższe oraz wyższe na zamówienie.

Jak myślicie większa niż 90 będzie potrzebna??

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-15, 14:23
autor: Alien
Masz niewysilony silnik + fajny zapłon + nie wiadomo jaki filtr - tak więc o rozmiar dyszy zapytaj wróżkę Mariole :)
Najpierw kup gaźnik i go zamontuj, zobaczysz jak pracuje, obejrzysz świece i będzie wiadomo.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-15, 14:27
autor: AudioBas
Amal odpada - ma ssanie na lince - nie chcę montować dodatkowej linki, aby je włączać :(

BING 21 chyba kupię.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-15, 15:14
autor: z-tomek
W tych chińskich gaźnikach G20 są dysze 85 więc ta 90 powinna się nadać. Ja w Bingu dałem dysze od gaźnika z WSK wcześnej miałem 120 i zimna nie chciała palić nawet na pych miała ciężko

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-15, 16:26
autor: Stary
Pamiętaj, że w polskich dyszach były dwa oznaczenia. Stary typ 120 to wg. nowszych oznaczeń 85.

Nie ma co porównywać oznaczeń dysz Keihina, Amala, Mikuni i polskich. To są całkowicie inne oznaczenia, do tego poziomy paliwa w gaźnikach są różne, nie wspominając o ich konstrukcji, dodatkowych kanałach itp. Najbliżej polskim oznaczeniom jest do Amala (w kwestii przepływu w ccm/min), ale w ogóle nie ma się tym co sugerować, bo przykład Pegaza pokazuje, że poziom paliwa jest diabelnie istotny.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-15, 19:27
autor: AudioBas
No to mam dylemat między:

- używanym Bingiem 21
- http://allegro.pl/gaznik-2t-tuning-21-m ... 36337.html

Z tym drugim mniej zabawy w przerabianie króćca :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-18, 18:43
autor: ŻbiKu
dysze 90 to ja w kobuzie używam ;)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-18, 22:57
autor: Irek.S.
Co do tego 21 mm do skuterów wg mnie trzeba naciąć króciec jak w G20M (4 nacięcia tak po 1,5-2mm na ich końcu otwory chyba ok 5mm) w gaźniku dać opaske i będzie trzymać jak ta lala. Dla pełnego efektu dobry gąbkowy stożek powinno będzie hulać. Ja bym tak zrobił. Co do dyszy to maksimum 90; 85 spokojnie sie wyrabia.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-20, 17:49
autor: danielmag1
http://allegro.pl/gaznik-2t-tuning-21-m ... 36337.html
w.g. mnie do wsk gaźniczek bdb, miałem w simsonie taki, i orginalny dellorto 21
w tej "podróbce dellorto" trzeba lekko przerobic jeden kanalik i gaźniczek świetny, no forum o simsonach kupisz używke nie drogo

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-06-22, 22:21
autor: Kamil*
Audio i jaki kupasz ? :D