Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Buda
Posty: 8
Rejestracja: 2011-12-20, 22:56
GG: 0
Moje maszyny: KOBUZ
CBR 600 F4I PIES
YAMAHA MAJESTY125
ETZ 250
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Buda » 2012-03-29, 21:33

No i się udało . Ładowanie działa poprawnie . Szczerze nie wiem co było może podłączenie do akumulatora było nie dokładne , wszystko przedmuchałem , poskładałem jeszcze raz ( tak naprawdę kilkaset razy :P) i działa . Przy włączonych światłach 13,5 ( dokładnie nie pamiętam) jednak bez świateł jest 15,8 , ale i tak jeździ się na światłach . Zobaczymy jak się będzie sprawowało bo narazie z 10 km przejechałem . Dzięki za pomoc .

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: wujcio » 2012-03-29, 22:04

u mnie jest to samo 15.8 V bez obciążenia.
Teraz ja mam znowu problem taki ze początkowo aq się ładuje ale po jeździe już nie.
Nie wiem czy mi coś nie gra z prostownikiem i regulatorem czy po prostu mam już uszkodzone przewody idące do prądnicy lub coś nie zwiera.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Muciek » 2012-03-29, 22:10

Nie macie uszkodzonych regulatorów czasem?

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: wujcio » 2012-03-29, 22:13

właśnie coś mi się zdaje że miałem w zeszłym roku przed wakacjami 14,7 V maksymalnie.
Możliwe że coś się sfajczyło....

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: rafalgb » 2012-03-29, 22:22

Regulatory z Indii będą ściągane. Bylem blisko kupna ale... budżet dzięki ich inspiracji CDI moje działa :)
Wydaje mi sie ze można to samo osiągnąć na oryginalnym statorze bo ten od royala nie różni sie niczym specjalnie od oryginału ;>
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Muciek » 2012-03-29, 22:35

Po kiego regulatory z Indii??!! Przecież to jest zwykły regulator z chińczyka podejdzie ;D

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: wujcio » 2012-03-29, 22:39

no to zapodaj takim regulatorem ;]
jak prostownik 50A mi się przegrzewa ;]

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: rafalgb » 2012-03-29, 22:44

wujcio pisze:no to zapodaj takim regulatorem ;]
jak prostownik 50A mi się przegrzewa ;]
50A coś tu nie gra to mój altek boscha tyle nie dawał
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Muciek » 2012-03-29, 22:47

Zróbmy obliczenia 14v*50A daje 700W ;D 3 fazówka w ścigach tyle nie daje także wiesz :P

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: wujcio » 2012-03-29, 23:10

no jestem świadom tego ze mój altek daje max 120 W (czyli około 10A) ale jak mowie mostek się tak grzeje ze dramat ;] nawet ten 50A...

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Muciek » 2012-03-29, 23:20

Weź sobie zrób mostek skręcany z diod o jakiejś dobrej jakości ten pewnie jest z byle jakich... Zawsze możesz wozić 2gi jak by ten się spalił majątku to nie kosztuje całe chyba 5zł.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Alien » 2012-03-30, 00:52

Dorzucę coś od siebie...też smutnego :)

Ostatnio royal przestał ładować, ściągam dekiel, smród niemiłosierny. Ściągam podstawę przerywacza a tam cały stator czarny, wszystkie kable nadpalone, izolacje popłynęły. Jak i dlaczego, nie wiem - macie jakieś pomysły, powody?

I tak już był przelutowany na grubsze kable bo w zeszłym sezonie grzały się sakramencko więc je wymieniłem. Tyle że oryginalne były naprawdę bardzo cienkie, co teraz mogło się sypnąć?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: AudioBas » 2012-03-30, 01:03

Może zastosowano lipne druty przy produkcji i pod wpływem wstrząsów i temperatury puściła izolacja (emalia)??
Bo zwarcie końcówek uzwojeń wykluczasz?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Alien » 2012-03-30, 01:58

Nie wiem, Indie to chyba ten sam poziom jakości zamienników co Chiny :/
Popłynęła izolacja z kabli, liczę jeszcze ze emalia na drutach przeżyła - za dużo kasy mnie ta impreza kosztowała.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Muciek » 2012-03-30, 05:46

Grubsze kable i dać dobrej jakości emalię spróbuj to wymoczyć konkretnie w emalii , jednak wydaje mi się że lepiej było by to przewinąć od nowa... Ogólnie to możesz zarzucić jaką fotką poglądową?

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: rafalgb » 2012-03-30, 08:50

Może teraz ktoś konkretnie opisze jak sa połączone cewki w tym hinduskim statorze i jakim drutem jest nawinięty??
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: wujcio » 2012-03-30, 23:20

Alien to chyba ja mam podobną sytuację bo mi też nie chce ładować...
Jutro rozbiorę prawą kapę i obadam sytuację.

Jednym słowem pewnie wychodzi sprawa chłodzenia prądnicy w oleju jak to jest w Royalu i to że Royal kręci mniejsze obroty na wale niż WSK'a

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Alien » 2012-03-31, 01:42

Jednym słowem pewnie wychodzi sprawa chłodzenia prądnicy w oleju jak to jest w Royalu i to że Royal kręci mniejsze obroty na wale niż WSK'a
No tak jak mówiłem, jednak royal pracuje na 5000rpm :/ trzeba będzie te zgliszcza przewinąć i zrobić od razu na CDI. Tylko prawie 4 stówy psu w dupe, dobrze że magnesu neodymowego nie da się zepsuć.

Co do fotek to jutro wrzucę jak zrobię zdjęcie w świetle dziennym.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Muciek » 2012-03-31, 01:46

Org wirnik wsk jest takich samych wymiarów jak ten z Royala?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: Alien » 2012-03-31, 02:02

Royal jest szerszy, średnice takie same.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości