Strona 20 z 22

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-07-18, 10:31
autor: Oktan175
Dzięki ale tam już sprawdzałem i mam lekko ponad 20 V . Chodzi mi o prąd wyjścia z regulatora bo na akumulatorze jest 11 V przy dodaniu gazu zwiększa się nieznacznie .

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-07-18, 10:44
autor: Muciek
Podłącz te żarówkę żeby obciążyć prądnice. Pomiar samych napięć bez obciążenia jest bez sensu.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-07-18, 16:01
autor: AndrzejJ
Jak żarówka ładnie zaświeci, to kup nowy regulator.
Przeróbka jest tak prosta, że cudów być nie może.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-07-20, 10:53
autor: Oktan175
Regulator jest nowy sądzicie że trafiłem na trefny egzemplarz ? Zamówić drugi ?

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-07-20, 12:05
autor: Muciek
Sprawdź tą żarówką.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-08-12, 19:16
autor: Oktan175
Dalej walczę i dalej nic a czas ucieka .
Zakupiłem nowy następny regulator na 4 piny i chciałbym się upewnić apropo podłączenia .
Przewody o kolorach kolejno od lewej :

- pomarańczowy - na prądnice
- ciemny róż lub czerwony ( zależy jak kto interpretuje ) - na akumulator do plusa
- żółty - na prądnice
- zielony -- masa


Proszę o potwierdzenie czy mam racje .

Zabiłem poprzedni akumulator dwu tygodniowy z racji braku ładowania , regulator na 5 pinów też do piachu .

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-08-13, 09:21
autor: rss
to nie lepiej bylo juz kupic taki z dwoma zoltymi przewodami?
ja znalazlem taki po haslem "regulator ATV" czy jakos tak
ten zolto-pomaranczowy nieco inaczej reguluje/prostuje po kablu zoltym i pomaranczowym
posprawdzaj jeszcze czy nie masz gdzies zwarcia i takie tam.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-08-13, 09:55
autor: Oktan175
Niestety nie znalazłem takiego z dwoma żółtymi przewodami .
Jeśli chodzi o podłączenie tego co teraz kupiłem to dobrze myślę z tym podłączeniem czy może coś jest źle sorry że zawracam głowę ale muszę mieć pewność . Ktoś pomoże ?

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-08-13, 12:04
autor: Muciek
Sprawdzałeś ten stator tak jak pisałem czy dalej w ciemno kupujesz regulatory? http://allegro.pl/regulator-napiecia-sh ... 47217.html

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-08-13, 21:52
autor: Oktan175
Sprawdziłem i spaliłem żarówkę moc 39,5 V .
Podłączyłem według tego co napisałem wyżej i uzyskałem wreszcie wymarzone 13-14 V na akumulatorze . Winne było prawdopodobnie błędne połączenie tego regulatora 5 pinowego bo dwa przewody czarny i czerwony dałem wedle sugestii na plus do aqu . Teraz tylko kilka jazd próbnych i jeśli będzie w porządku to nadejdzie pora na podziękowania dla wszystkich tych którzy przyczynili się do uratowania mojej Czwórki .

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2015-08-15, 20:40
autor: Oktan175
Dzisiaj przejechałem jednorazowo bez zatrzymywania się 147 km i wczoraj jakieś 60 km bez konieczności ładowania akumulatora prostownikiem stacjonarnym . Stan naładowania akumulatora to 12,72 V . Czyli super .
Chciałbym gorąco podziękować wszystkim tym którzy mi pomogli . Dziękuję Panowie .

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-02-05, 22:23
autor: McKerek
Siema! :-) dziś przyszedł do mnie wirnik z Enfielda. Otóż mam 2 szybkie pytania :)
1. Czy ten schemat jest pod CDI na Royalu?
2. Jak podać światła jeżeli mam wszystkie cewki prócz tej od cdi, na regulator?
Z góry dzięki za odpowiedzi :) Jutro biorę się za montaż ;D
Pozdrawiam

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-03-22, 13:46
autor: Kermit
W pierwszym poście na stronie nr. 10 w tym temacie, masz podane 2 schematy jak przelutować prądnice pod CDI i pod oryginalny zapłon.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-07-26, 15:28
autor: rykun
Ktoś próbował zastąpić akumulator zestawem kondensatorów elektrolitycznych? Mam regulator z 4 przewodami i kondensatory razem 25000uF ale są stare że można przyjąć 10000uF. Mam tak oryginalnie w quadzie i miałem w ktmie i jakoś pracowało. Jak się jedzie na światłach to nie ma problemu gorzej jak nie będzie obciążenia i do tego wysokie obroty. Na niskich obrotach regulator jest ciepły tylko. Nie chce rozwalić regulatora bo nie mam gdzie od ręki kupić i tracić czas.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-08-27, 23:27
autor: irek
Nadal mam problem (był od samego początku) z ładowaniem.
Moje cewki to wersja z 3 przewodami - tylko ładowanie.
Na początku miałem słabe ładowanie a teraz nie mam go już wcale.
Postanowiłem kupić regulator na próbę tylko nie wiem czy są to cewki 3 fazowe czy 2 fazowe??
Czy ktoś to wie? Bo od tego zależy rodzaj regulatora. Mam do prądnicy dwu fazowej tylko boje się go podpiąć, żeby nie spalić.
Pomóżcie jeśli coś wiecie.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-08-27, 23:45
autor: wujcio
Ładownie zgodnie ze schematem który rozrysowałem jest 1 fazowe.
Mamy tylko 2 kabelki idące do prostownika z prądnicy.

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-08-28, 14:43
autor: irek
Z prądnicy wychodzą 3 kable tylko dwa są ze soba złączone. Wiec do regulatora wchodzą 2. Czyli to prądnica jednofazowa?

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-09-12, 21:38
autor: grzechu212
Wie ktoś jak podłączyć taki regulator :?: Czerwony to plus do akumulatora i zielony minus, a różowy i żółty to cewki ładowania ze statora?

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-09-13, 10:48
autor: Savier
Tak jak mówisz :) pytanie czy to regulator bezmasowy?

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

: 2016-09-13, 20:13
autor: grzechu212
Hmm tego się dowiemy jak podłącze :D na dniach. Dzięki! jak będzie z masą na obudowie to pójdzie z dymem? Kabli ma 4 wiec myślałem ze bezmasowy...tylko ten kondensator mnie zastanawia na przewodzie.