Pierścienie na zamówienie.

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Pierścienie na zamówienie.

Post autor: irek » 2010-03-07, 14:04

http://www.tomring.pl/index.php
Ta firma zajmuje się dorabianiem pierścieni.
Jeśli będę dorabiał tłok to i pierścienie też. Wysłałem e-mail do tej firmy z pytaniem:
Ile kosztowało by zrobienie 4 pierścieni na wymiar 63 mm x 1,5 mm na chyba 2,5 mm. Zaznaczyłem, że maja być to pierścienie chromowane o przekroju prostokątnym z powierzchnią współpracującą z gładzią cylindra o kształcie płaskim.
Za to powiedzieli mi 70 złotych. Czyli 17,50 za sztukę. Moim zdaniem cena atrakcyjna.
Moje pierwsze pytanie brzmi tak: co daje powierzchnia współpracy z cylindrem płaska a baryłkowa??
I jeśli dorabiałbym pierścienie do cylindra 63 mm na 1,5 mm to jaka byłaby grubość pierścienia najlepsza?? 2,5 mm??
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie na zamówienie.

Post autor: kamil_Ziomek » 2010-03-07, 20:44

A może dasz pierścienie w kształcie litery "L" tak jak proponował T. Sałek. Jeśli wszystko będzie ładnie zgrane to (moim zdaniem) w cylindrze nie zrobi się próg , ponieważ pierścień będzie dochodził do samego końca gładzi cylindra.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Pierścienie na zamówienie.

Post autor: irek » 2010-03-08, 00:18

No masz racje, że progu by nie było ale właściwie nie skusze się na to bo dorobienie tłoka i takiego pierścienia w kształcie L kosztowało by mnie pewnie dodatkową stówę a może lepiej. A już 250 zł za tłok z pierścieniami to nie jest mało. Za to 350 to już było by za dużo jak dla mnie. Gdybym robił profesionalny tuning to bym się skusił na to ale tak to pozostanę przy bardziej konwencjonalnych rozwiązaniach
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości