Hydraulika w silniku W2 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: Kubus_Rider » 2010-05-16, 14:24

;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 14:38 przez Kubus_Rider, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wskocyklista04
Posty: 282
Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
GG: 8553257
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: wskocyklista04 » 2010-05-16, 14:33

Całkiem ciekawa sprawa:) a jakiś opis do tego?? i jak się to sprawdza??

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: Brat » 2010-05-16, 15:50

Mam rozumieć że to wspomaganie sprzęgła ?? opisz coś szerzej bardzo ciekawie to wygląda.

Awatar użytkownika
KoSzU
Posty: 666
Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
GG: 8813802
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: KoSzU » 2010-05-16, 15:50

Brat pisze:mam rozumieć że to wspomaganie sprzęgła ?? opisz coś szerzej bardzo ciekawie to wygląda.
Raczej sprzęgło hydrauliczne.
Co Boskie Bogu, resztę temu co Kocham! Wueska! :D
http://imageshack.us/g/11/dsc04225hc.jpg/

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: Brat » 2010-05-16, 15:54

Hydrauliczne, czyli ze wspomaganiem. Przynajmniej ja to tak sobie tłumacze.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: Sebastian440 » 2010-05-16, 17:03

Założyłeś temat i co ? Mamy się domyślać o co ci chodzi. Ja widzę kupe kleksów narobionych spawarką i nic poza tym. Czy tradycyjna linka już nie wystarcza ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: irek » 2010-05-16, 20:15

Taki patent ale pełen profesional wykonał chłopak na forum polmotu. Nie pamiętam jego nicku. Niestety nie może go opisać na naszym forum bo parę osób umyślało sobie, że to forum nie popiera modyfikacji na crossy. Co jest ***zajeb*** błędem według mnie. Owszem robienie WT czyli obcięcie tylnego błotnika i zdjęcie lampy oraz założenie kostki powinno być ścigane z urzędu. Ale tamten chłopak założył membranę, kupił obręcze DID-a co kosztowało go na pewno więcej niż motor nie jednego forumowicza. Jeśli dobrze kojarzę to wyspawał też dyfuzor jak w prawdziwym crossie. Dlatego tacy ludzie jak on powinni mieć w tym dziale równe szanse jak każdy inny użytkownik naszego forum - choćby dlatego, że podzieliłby się z nami informacjami i doświadczeniem na temat dyfuzora. Zrobił on też hydrauliczne sprzęgło. Zastosował pompkę z jakiegoś japońca jeśli dobrze pamiętam a tłoczek (siłowniczek) wykonał konkretnie pod miejsce przy wałku zdawczym u tokarza. Nie wiem jaki jest efekt końcowy bo dawno na polmot nie zaglądałem. Jedno wiem, jego patent wyglądał dużo estetyczniej niż ten na zdjęciu wyżej.

A i możecie mnie ścigać za to, że popieram jego modyfikacje ale on robi coś profesionalnego i dla tego jestem za taką przeróbką. Jednak zgodzę się z resztą forum, że modyfikacje cross typu WT powinny być tępione.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: 1angel » 2010-05-16, 20:56

Nigdy konkretne modyfikacje nie były u nas w żaden sposób szykanowane czego sam jesteś przykładem , więc nie rozumiem dlaczego piszesz coś takiego .
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: irek » 2010-05-16, 21:03

Ja rozumie, że konkretne modyfikacje są ok. Ale tutaj jest cytat: "Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń." Chodzi o to, że tamten chłopak profesionalnie buduje motocykl crossowy na bazie silnika WSK 175 ale całości modyfikacji nie może tu zamieścić a myślę, że mógłbym się ja i wiele innych osób dużo od niego nauczyć. Choćby dlatego, że zastosował membranę wcześniej niż ode mnie.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: 1angel » 2010-05-16, 21:15

Chodzi o to żeby czytelne było dla wszystkich Wieśków ucinających błotniki dla zwiększenia mocy , że to nie miejsce dla nich . Na forum jesteś nie od dziś i sam widziałeś na pewno jak odnosimy się do osób które profesjonalnie zajmują się przeróbką motocykla . Chociaż osobiście przyznam , że mimo tolerancji dla takich przeróbek to dla mnie tylko stricte org.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: Kubus_Rider » 2010-05-16, 23:23

Na wstępie chce przeprosić, po prostu nie miałem czasu napisać co do patentu. Widzę że sie temat rozwinął. Ja powiem tak: niektórzy mnie krytykują za to co robię, niektórzy są pełni podziwu.. Co do działu tez wachałem sie czy założyć ten post jak zobaczylem treść że posty o przeróbkach "cross'ów" będą usuwane. Po namyśle stwierdzilem że mój motocykl to enduro , a moja modyfikacja i tak odnosi sie do silnika który jest polski i z polskiego motocykla więc reszta nie jest istotna. Co do wypowiedzi sebastiana : drogi kolego, nie jestem zawodowym spawaczem ale staram sie jak tylko potrafie a te nazwane przez Ciebie "kleksy" to były stoczone stare spawy (to prototyp wiec jest robiony metodą prób i błędów) .Po drugie pomysł narodził sie nie z tego powodu ze linka nie wystarczała. Powodem byly obrobione gwinty pod sroby pod orginalny automat więc wtedy pomyślałem czemu nie sprubować by z hydrauliką. Co do wypowiedzi irka : nie wiem czy nie chodzi Ci o mój profil na polmocie bo tez założyłem membrane i tez zrobilem dyfuzor oraz posiadam obręcze DID'a ale tu masz przykladowe zdj z moich prac, moze rozpoznasz :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/872 ... 929bd.html
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=27zyjxg&s=6
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2eat3c0&s=6
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=148j4pj&s=6
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0c ... d7cd5.html
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=xkn9mh&s=6

Dobra teraz co do samego patentu. Całość wykonałem własnoręcznie. Cylinderek, tłoczek stalowe. na górze widać odpowietrznik układu oraz dopływ Ciśnienia. Nazwał bym to śćiślej niż koledzy na początku postu " Hydrauliczny układ uruchamiania sprzęgła" nie wspomagający.

Awatar użytkownika
mateusz 46
Posty: 231
Rejestracja: 2009-05-05, 20:55
Moje maszyny: rm 125
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: mateusz 46 » 2010-05-17, 17:22

bardzo ciekawy patent
a Irkowi napewno chodzi o ciebie bo niek inny nie misł takiego samego motoru i sam widziałem na polmocie ten temat i powem za nawet fajne endurko z tego wyjdzie :D:D
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Kubus_Rider
Posty: 79
Rejestracja: 2010-02-13, 17:36
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Hydraulika w silniku W2 175

Post autor: Kubus_Rider » 2010-05-19, 21:48

dzięki :)
Co do pytania jak się to sprawuje, to na pytanie odpowiem myślę ze już na początku czerwca lub nawet wczesniej gdy motocykl zostanie uruchomiony po raz drugi lecz tym razem z pierwszą jazdą próbną. Pozdrawiam

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości