Strona 4 z 4

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-11-17, 20:20
autor: irek
Wydaje mi się, że membrana mogłaby być bliżej tulei. Z tego co wiem tak powinno być, żeby ograniczyć pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-11-17, 20:35
autor: Muciek
Jak będzie za daleko to się cylinder pod frezuje , Rybak miał tylko dolot wystrugać do tego ;)

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-11-17, 21:11
autor: rybak117
Panie nie da się bliżej -już nie bez powodu musiałem dorabiać śrubki (listki wadziły w normalne śruby lub imbusy). Mieści się najlepiej jak to możliwe przy oryginalnych warunkach (chyba ze ktoś by chciał oryginalną płaszczyznę gryźć :-) )

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-11-17, 21:51
autor: irek
No rozumie. Ale jakbyś zrobił mocowanie jakieś na zewnątrz to wtedy raczej dałoby się ją zbliżyć. Np. mój kumpel w ETZ 250 kostkę przymocował do szpilek cylindra za pomocą śrub z łbem oczkowym które włożył między żeberka i przepuścił szpilkę przez oczko. To tylko taki przykład. W 175 chyba kiepsko o miejsce na takie mocowanie ale można by coś innego obmyśleć

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-11-18, 00:27
autor: rybak117
No niby masz racje ale pod innym kątem jest płaszczyzna a pod innym żeberka (nie 90 stopni a mniej ) a druga sprawa to nie wciśniesz między szpilke za nic. W mz i simsonie tak. Też widziałem. Ale myśle ze tak czy siak nie jest źle, membrana zaledwie centymetr dalej jest od płaszczyzny oryginalne.

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-12-01, 14:44
autor: marian
A mnie się wydajeze ten gaźnik powinien być w poziomie a nie skosnie ;-)

Re: Membrana w silniku W2 175

: 2013-12-01, 15:06
autor: Muciek
marian pisze:A mnie się wydajeze ten gaźnik powinien być w poziomie a nie skosnie ;-)
Obrazek ;)