CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: profss » 2016-03-27, 22:32

Savier pisze:MZ33, jeśli masz problem z zapłonem to czemu od razu do mnie nie napiszesz/zadzwonisz? :)
Pytanie za 100pkt: jaka jest przerwa między impulsatorem a znacznikiem?
jesteś pewny połączenia przewodów z masą itp.? To główne przyczyny słabej iskry :).
Przecież to takie wspaniałe i bezawaryjne zapłony....
Jak nie masz nic merytorycznego do powiedzenia to wiesz... :D
Czymś uraziłem?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-03-27, 22:39

A miałeś taki zamiar? ;-)
Ja tutaj pilnuję porządku :D.

Awatar użytkownika
Walther77
Posty: 237
Rejestracja: 2014-09-24, 05:19
GG: 0
Moje maszyny: B3-83 jest
Yamaha XJ600S -96 jest XJ600 N-97 (była)
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Walther77 » 2016-03-28, 19:05

Savier pisze:A miałeś taki zamiar? ;-)
Ja tutaj pilnuję porządku :D.
Profss, młodzi gniewni moderatorzy ;-)

P.S. Ja też jestem za ori zapłonem. Magia Wueski: platyna, benzyna i świeca :-)

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: profss » 2016-03-28, 19:12

Walther77 pisze:
Savier pisze:A miałeś taki zamiar? ;-)
Ja tutaj pilnuję porządku :D.
Profss, młodzi gniewni moderatorzy ;-)

P.S. Ja też jestem za ori zapłonem. Magia Wueski: platyna, benzyna i świeca :-)
Mądrego to i posłuchać przyjemnie ;-)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-03-28, 19:46

Wielokrotnie udowadniałem, że wiek nie ma tutaj znaczenia... Ale OK. :)
Swoją drogą podskakiwanie do admina to świetny pomysł :D. Ale spokojnie, nie jestem gniewny... ;-) Mam admina od paru lat.
Przypomnę slowa Aliena: jeżeli ktoś twierdzi, ze oryginalny zapłon jest lepszy od cdi to nie miał cdi :). Oczywiście parafrazując, nie pamiętam dokładnie :).
Nie mówię, że cdi to alfa i omega, ale kierując się sterotypami, że chinskie=kiepścizna, pokazujecie swoją ignorancję... I tak naprawdę na Waszą niekorzyść :(
Mam tylko nadziejé, ze te platynki z fabryki obok dobrze się Wam schodzą :D.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: jannex » 2016-03-28, 19:50

Chciałeś powiedzieć z taśmy obok:)

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: CDI W WSK 125

Post autor: daroohd » 2016-03-28, 20:18

Ja powiem tak nie można czegoś oceniać nie mając tego albo nie testując, opierając się na wywodach innych i faktach wyssanych z palca. Wiadomo nowe platyny to już nie to samo, sam nie zapomnę jak założyłem do jawy 250 nówki ze sklepu z 5 lat temu, Lato żar z nieba +40 pogoda super wiec rura przez pola lasek na koniec wioski obok no i padły, zakleiło a ja bez śrubokręta, telefon w domu i co tu robić nie zostawię Jawy 250 353 w lesie i pójdę do domu po klucze z 6 km bo zanim wrócę to nie wiem czy zastane motor, wiec pcham a tu góry takie komarów masę słonce na maxa ,, jak już dopchałem to mokry jak bym z basenu wyszedł, pogryziony cały, a na jawę przez tydzień nawet patrzeć nie chciałem.. Jak się dorobię i wezmę za jej remont to pierwsze to co wstawię CDI, wiadomo te tanie nie maja regulacji kąta zapłonu, można złożyć to na lepszej elektronice z jakiegoś japońskiego 2t ale wtedy to już cena x2. Można tez kupić na OLX jak kolega za 250 zł bo najtaniej i potem tego zakupu żałować do końca życia, bo nie dość ze się nakombinujemy, to lipa to straszna. Jak komuś szkoda wydać te min 299 zł wiec niech się nie wypowiada. Nie lubię takich co nie mieli ale wiedzą najlepiej ze to się psuje itd, moim zdaniem mówią tak z zazdrości ale się nigdy do tego nie przyznają. Savier i Audiobas śmigają na tym od dawna i wiedzą co piszą, ja się nie mogę za dużo wypowiedzieć bo mam za krótko, a ktoś co nie ma wcale niech pomyśli zanim coś oceni.

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: profss » 2016-03-28, 20:19

Savier pisze:Wielokrotnie udowadniałem, że wiek nie ma tutaj znaczenia... Ale OK. :)
Swoją drogą podskakiwanie do admina to świetny pomysł :D. Ale spokojnie, nie jestem gniewny... ;-) Mam admina od paru lat.
A że jak admin to jakiś nadzwyczajny jesteś?i nie mozna ci juz nic powiedzieć?każdy ma prawo wyrazic swoje zdanie,oprucz tego ze jesteś adminem to jesteś też jak każdy z nas użytkownikiem tego forum i nie koniecznie musisz sie tak odnosić z tym żeś jest pan admin,co do jakże wspaniałego cdi to w pojazdach w których są one montowane fabrycznie lubią sie pier.....ić a w wsk sa takie bezawaryjne i doskonałe,wiec może któryś mądry powie dlaczego org zapłon jest tak kiepski że byle chińszczyzna jest od niego lepsza.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Texas Ranger » 2016-03-28, 20:29

Temat był 100 milionów razy wałkowany tutaj na forum. Daj mi/sprzedaj porządny przerywacz to wracam do iskrownika, jak nie to wybieram CDI.
A poza tym wyluzuj trochę, bo złość piękności szkodzi.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: CDI W WSK 125

Post autor: daroohd » 2016-03-28, 20:29

profss pisze:co do jakże wspaniałego cdi to w pojazdach w których są one montowane fabrycznie lubią sie pier.....ić a w wsk sa takie bezawaryjne i doskonałe,wiec może któryś mądry powie dlaczego org zapłon jest tak kiepski że byle chińszczyzna jest od niego lepsza.
[/quote]

Kolego jeździłeś kiedyś Japonią ??
Każda od lat ma Cdi i co każdy laik ino w rozrusznik i jazda, nic nie reguluje nic nie dłubie ładowanie ma dobre itd. Na regulacji na platynach to już trzeba mieć jeden zwój więcej, wiedzieć jak się posługiwać śrubokrętem , szczelinomierzem itd. Nie tylko lać benzynę. Jak już mu padnie CDi to jedzie do mechanika a ten już się cieszy ze coś zarobi. Jak ktoś zna podstawy elektroniki i zrobi to sam to jest za CDi , Savier ma takie ze jak podłączysz w oryginalna instalacje to nawet tego nie widać. I są oryginalne silniki 125 S1 Cdi ale nie weszły do seryjnej produkcji, bo przestano produkować motorki...

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: profss » 2016-03-28, 20:36

daroohd pisze:
profss pisze:co do jakże wspaniałego cdi to w pojazdach w których są one montowane fabrycznie lubią sie pier.....ić a w wsk sa takie bezawaryjne i doskonałe,wiec może któryś mądry powie dlaczego org zapłon jest tak kiepski że byle chińszczyzna jest od niego lepsza.

Kolego jeździłeś kiedyś Japonią ??
Każda od lat ma Cdi i co każdy laik ino w rozrusznik i jazda, nic nie reguluje nic nie dłubie ładowanie ma dobre itd. Na regulacji na platynach to już trzeba mieć jeden zwój więcej, wiedzieć jak się posługiwać śrubokrętem , szczelinomierzem itd. Nie tylko lać benzynę. Jak już mu padnie CDi to jedzie do mechanika a ten już się cieszy ze coś zarobi. Jak ktoś zna podstawy elektroniki i zrobi to sam to jest za CDi , Savier ma takie ze jak podłączysz w oryginalna instalacje to nawet tego nie widać.[/quote]


Owszem posiadam i tez jeżdżę Japonią ale co ma japonia do chińskiego zaplonu,do japońca nie montują zaplonów od chińskiego skuterka,kiepskie porównanie.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-03-28, 20:48

Pewnie, że można mi coś powiedzieć, tylko merytorycznie...
I wybacz, ale potym co zrobiłem już dla forum to wymagam jednak te minimum szacunku :D. A jak widzę taką sytuację, że ktoś mówi, że platynki sa lepsze, i nie chodzi o względy oryginalności (co jestem w stanie zrozumieć)... No to sorry, ale za każdym razem powiem, że to nieprawda :).
I nie chodzi o to, że to sprzedaję, bo jeśli ktoś ode mnie kupuje - w ten temat raczej nie zagląda ;-). Produkuję się raczej dla Was... Zeby Wam nie padło gdzieś w polu jak koledze darohod :). I nie trzeba nic kupować tylko zrobić to co jest w tym wątku opisane.
Ale przestańsmy się sprzeczać, są święta! Przy okazji życzę wielu przejechanych kilometrów w nowym sezonie :)
Ps.
Owszem posiadam i tez jeżdżę Japonią ale co ma japonia do chińskiego zaplonu,do japońca nie montują zaplonów od chińskiego skuterka,kiepskie porównanie.
Dobrze, że na koniec podkreśliłes że takiego zaplonu nie miałeś i swoją opinię opierasz tylko na stereotypach - ludzie czytający będą wiedzieć z kim mają do czynienia.

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: profss » 2016-03-28, 21:05

Savier pisze:Pewnie, że można mi coś powiedzieć, tylko merytorycznie...
I wybacz, ale potym co zrobiłem już dla forum to wymagam jednak te minimum szacunku :D. A jak widzę taką sytuację, że ktoś mówi, że platynki sa lepsze, i nie chodzi o względy oryginalności (co jestem w stanie zrozumieć)... No to sorry, ale za każdym razem powiem, że to nieprawda :).
I nie chodzi o to, że to sprzedaję, bo jeśli ktoś ode mnie kupuje - w ten temat raczej nie zagląda ;-). Produkuję się raczej dla Was... Zeby Wam nie padło gdzieś w polu jak koledze darohod :). I nie trzeba nic kupować tylko zrobić to co jest w tym wątku opisane.
Ale przestańsmy się sprzeczać, są święta! Przy okazji życzę wielu przejechanych kilometrów w nowym sezonie :)
Ps.
Owszem posiadam i tez jeżdżę Japonią ale co ma japonia do chińskiego zaplonu,do japońca nie montują zaplonów od chińskiego skuterka,kiepskie porównanie.
Dobrze, że na koniec podkreśliłes że takiego zaplonu nie miałeś i swoją opinię opierasz tylko na stereotypach - ludzie czytający będą wiedzieć z kim mają do czynienia.
Mylisz sie,miałem taki zapłon i ciesze sie że juz nie mam,swego czasu jezdziłem na chinolu przez pewien czas i nie wpominam go mile.swoją drogą temat traktujesz chyba zbyt osobiście sądząc po twoich wypowiedziach.

danio1337
Posty: 6
Rejestracja: 2014-12-22, 23:32
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Lelek
Lokalizacja: Pułankowice
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: danio1337 » 2016-04-02, 20:01

Witam,
mam spory problem z CDI na oryginalnej podstawie, ponieważ pękła mi ona podczas pracy i nie ma sensu myśle jej spawać nawet bo jak znowu walnie te zepsuje mi jeszcze cewki. Nie dośc że dużo czasu i nerwów kosztowało mnie zrobienie jej to jeszcze pękła.

Dlatego też mam pytanie czy miałby ktoś na sprzedaż wytoczoną podstawe zapłonu do CDI, bo drugi raz nie bede juz tego przerabiał za dużo bawienia sie przy tym jest??? Chodzi mi o podstawe do WSKI 125.
Bardzo bym prosił aby ktoś jakby miał żeby odsprzedał..
Ostatnio zmieniony 2016-04-06, 21:00 przez danio1337, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomsim88
Posty: 75
Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
GG: 0
Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: tomsim88 » 2016-04-02, 22:32

Mam pytanie do madrych glow na forum, czy osoby oglaszajace sie na olx czy allegro z cdi do wfm gleboki zaplon sa uzytkownikami tego forum? Mial bym pare pytan. Jesli to nie jakas tajemnica to moglbym prosic o ujawnienie

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: RaPi » 2016-04-03, 20:27

tomsim88 pisze:Mam pytanie do madrych glow na forum, czy osoby oglaszajace sie na olx czy allegro z cdi do wfm gleboki zaplon sa uzytkownikami tego forum? Mial bym pare pytan. Jesli to nie jakas tajemnica to moglbym prosic o ujawnienie
To moje zapłony są na allegro, http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=3092650

Awatar użytkownika
tomsim88
Posty: 75
Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
GG: 0
Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: tomsim88 » 2016-04-12, 17:10

kupiłem zaplon u RaPi smiało mogę polecic na forum

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-04-12, 17:24

Trzeba do niego planowac karter, tak?

Awatar użytkownika
tomsim88
Posty: 75
Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
GG: 0
Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: tomsim88 » 2016-04-12, 19:55

Savier pisze:Trzeba do niego planowac karter, tak?
Niestety trzeba szlifowac, ale tu nie ma innej mozliwosci niestety. Kupilem sobie simeringi swoje 70-4,8-17 juz kiedys. W razie potrzeby mam mozliwosc takie zalatwic bo wiem ze sa ciezko dostepne. I cena kosmos ok 12zl szt.

Wklejam film z pierwszego odpalenia.
https://m.youtube.com/watch?v=EMQqYAWFXb0

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 120
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: zamela » 2016-05-04, 20:46

Mam kolo magnesowe 3XG i dorobiłem do neigo klin czyli od strony czopu oryginał a z drugiej strony węższy zeby wszedl w rowek i problem w tym ze to rozwiązanie nie daje 100% powtarzalnosci w montażu magneta na wale ( jest minimalny luz)

Jakie macie kliny w swoich WSK z CDI ? czy można powiększyć rowek w kole magnesowym pod oryginalny klin ? i ew komu takie coś zlecić ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości