CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
wojtek007
Posty: 17
Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wojtek007 » 2016-10-24, 21:45

Czy chinska podstawka podejdzie pod ten zapłon do silnika wsk 125 ? I jak z tym kablem 12+ nie spale niczego ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-10-24, 21:55

Nie, chińska podstawka nie podejdzie.
Mówisz o kablu 12 po stacyjce czy tym od zasilania? :)
Akumulator i żarówki 12V i nie ma prawa sie nic spalić (przy prawidłowym podłączeniu :) )

wojtek007
Posty: 17
Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wojtek007 » 2016-10-24, 22:38

Chce założyć CDI ale nie mam akumulatora i instalacji i mam pytanie czy jak podłącze kable i odpalę a nie podłącze kabla pod stacyjkę i pod akumulator to możliwe że spale jakąś część CDI czy nie powinno być problemu ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-10-24, 23:47

Nie spalisz...
Zorganizuj sobie prosty regulator jednopołówkowy i puść cewki na światła ;-)

wojtek007
Posty: 17
Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wojtek007 » 2016-10-25, 08:12

A jak zostawię kabel bez niczego będzie jakiś problem bo CDI bedzie zrobione podłączone sprawdzone czy działa i użyte ponownie po założeniu instalacji.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-10-25, 10:30

Nic się nie stanie :)

wojtek007
Posty: 17
Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: wojtek007 » 2016-10-25, 10:59

Dziękuję za pomoc ;)

zenek317
Posty: 4
Rejestracja: 2016-01-12, 22:44
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 gil
Lokalizacja: Prudnik
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: zenek317 » 2016-11-04, 21:42

witam koledzy pomóżcie, mam taki moduł ale nie wiem który kabel do czego. prosze o pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-11-04, 22:23 przez zenek317, łącznie zmieniany 1 raz.

halcik
Posty: 1249
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: halcik » 2016-11-04, 22:04

Pomarańcza i czarny to cewka
Czerwono biały impulsator
Czerwono czarny zasilanie modułu
Ostatni gaszenie

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-11-04, 22:07

Czarny to masa modułu

zenek317
Posty: 4
Rejestracja: 2016-01-12, 22:44
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 gil
Lokalizacja: Prudnik
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: zenek317 » 2016-11-05, 18:37

Dzięki koledz za pomoc.

smoku
Posty: 38
Rejestracja: 2015-01-01, 21:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK kos
Lokalizacja: tarnów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: smoku » 2016-11-06, 16:45

Koledzy mam pytanie czy w statorze z 11 cewkami (150W) trzeba coś przylutowywać w cewkach czy nie? i czy koła magnesowe do tego statora mają takie same stożki jak do wersji 80W czy większe?
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Matuesz1.1
Posty: 46
Rejestracja: 2016-03-07, 22:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK, MZ TS 250, MZ Trophy 250 x2, Simson s51,
Lokalizacja: Lipno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Matuesz1.1 » 2016-11-12, 18:32

Podpowie mi ktoś jak podłączyć to ustrojstwo bo niestety nie ma iskry...
Poniżej zdjęcie jak podłączyłem kable i kilka niewiadomych.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacu gorzała
Posty: 151
Rejestracja: 2012-10-01, 19:40
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 175 kobuz
Komar 2330
Jawa 50
Simson sr50
Lokalizacja: Klimy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Jacu gorzała » 2016-11-12, 19:24

Patrzyłeś czy prąd do modułu dochodzi, lub dochodzi do cewki WN (tej z fajka )? Jeżeli wszystko dobrze podpięte i podzespoły sprawne to możesz mieć impulsator za bardzo oddalony od wyznacznika zapłonu .
Życie jest po to aby śmigać na moto.

mateusz1.1
Posty: 1
Rejestracja: 2016-03-25, 22:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Mz ts 250
Mz es 250
Lokalizacja: Lipno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: mateusz1.1 » 2016-11-12, 19:45

Dla uproszczenia wywalilem akumulator i regulator napiecia. podpialem modul tak jak na foto wyzej ale co z masa impulsatora gdzie jej szukac? Masa modulu mam rozumiec ze kabel do ramy przyczepic? Czy czarny kabel odchodzacy od cewki cdi jest od gaszenia czy to jakas masa?

cezary603
Posty: 83
Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
Lokalizacja: mrągowo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cezary603 » 2016-11-13, 11:07

Trochę namieszałeś z masą , pozostałe przewody dobrze są podpięte , impulsator jeżeli ma wyjście jednym przewodem to masa jest realizowana przez uchwyty mocujące impulsator jeżeli dwa przewody wychodzą z impulsatora to jeden przewód łączysz do najbliższej masy np do śrubki mocującej impulsator zazwyczaj przewód masujący ma kolor zielono biały ale jak zmasujesz czer-biały ( zmiana polaryzacji ) to iskra też będzie ale tu przyda się lampa strobo. , . Moduł - przewód czarny ( z twojej rozpiski ) źle podłączyłeś , czarny przewód z statora to Masa , przykręć do ramy i z tego punktu rozprowadź Masy do wszystkich odbiorników .Do testów nie podłączaj masy-gaszenie w module , gaszenie jest realizowane przez zmasowanie tego pinu w module , do testów nie musisz podłączać reg. nap .

Matuesz1.1
Posty: 46
Rejestracja: 2016-03-07, 22:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK, MZ TS 250, MZ Trophy 250 x2, Simson s51,
Lokalizacja: Lipno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Matuesz1.1 » 2016-11-13, 12:31

Poprawiłem schemat i podłaczyłem jak należy a ta menda iskry dać nie chce...

Obrazek

cezary603
Posty: 83
Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
Lokalizacja: mrągowo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cezary603 » 2016-11-13, 21:42

Podłączyłeś dobrze , upewnij się czy to moduł typ AC , następnie zmierz rezystancję i napięcie impulsatora oraz cewki zasilającej .

marfix
Posty: 32
Rejestracja: 2012-08-17, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: 2 x WSK 125 1985
motorynka M3
Romet Mińsk 400
Suzuki GS 500
Lokalizacja: okolice Nowego Miasta Lubawskiego
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: marfix » 2016-12-31, 18:55

Witam,
mam pytanko czy wie ktoś może jaki przewód podłączyć do ładowania akumulatora, do masy, do przednich świateł ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6286
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2016-12-31, 21:47

Na czarnym kablu już masz masę (z podstawki).
Żółty światła (tam gdzie siedzą dwa kable).
Ładowanie biały (tam gdzie jest jeden kabel)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: radza76 i 1 gość