Re: CDI W WSK 125
: 2011-03-20, 13:55
Zmniejsz wyprzedzenie, iskra jest tu wyzwalana dużo szybciej niż w standardzie.z-tomek pisze:ustawiłem zapłon wg lampy stroboskopowej 3mm przed GMP
Zmniejsz wyprzedzenie, iskra jest tu wyzwalana dużo szybciej niż w standardzie.z-tomek pisze:ustawiłem zapłon wg lampy stroboskopowej 3mm przed GMP
Chcesz zasilać moduł zapłonowy AC CDI z cewek świetlnych? Skąd weźmiesz 100-450V? Taki moduł potrzebuje minimum 50V, żeby w ogóle zaiskrzyć na świecy (wtedy iskra jest bardzo słaba). Moduły zakładam, że ma sprawne, bo zarówno mojej konstrukcji jak i z simsona, na których testuje dają takie same objawy, a dodam, że mój moduł był testowany na silniku w całym zakresie obrotów i chodził bez zarzutu.rafalgb pisze:w standardowym zapłonie jest to objaw zepsutego kondensatora ale w cdi. myśle ze jest coś uszkodzonego proponuje podłącz zestaw cdi do cewek świetlnych pomijając te od zapłonu i zmontuj prowizoryczny system dc cdi i daj znać.