Strona 5 z 69

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-15, 23:16
autor: 125 arek
pozostaje tylko prośba o napisanie poradnika jak to zrobić bo robi wrażenie wasza praca

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-15, 23:22
autor: z-tomek
A tutaj Opis jak podłączyć regulator od Yamahy JOG (przynajmniej tak było w opisie aukcji). W późniejszym terminie rozrysuję jak podłączyć regulator od chińskiego skutera (mimo że kostka taka sama to ma on inaczej wejścia )

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-15, 23:25
autor: AudioBas
Obrazek

Wersja mega mega prowizoryczna :D

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-15, 23:52
autor: z-tomek
Do kompletu dorzucam podłączenie regulatora od chińskich skuterów. w wolnej chwili rozrysuję jeszcze ładnie schemat całej instalacji

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-16, 00:34
autor: AudioBas
Jakie masz ładowanie?
Ile V??

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-16, 10:18
autor: wujcio
no właśnie zmierz ile V masz na aq przy niskich wysokich obrotach oraz bez i z światłem przednim.
Na moim regulatorze i zapłonie z royala maksymalne napięcie na aq jest 13.8V

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-18, 10:20
autor: AudioBas
U mnie zapłon CDI opanowany :D

Wstępne testy przeszły bardzo pomyślnie.

Zostało wykonać porządną podstawę iskrownika :)

http://www.youtube.com/watch?v=P35JNGp90dI

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-18, 19:22
autor: MarioM06
Da się ustawić niższe obroty czy moduł na to nie "pozwala"?? Na wysokich obrotach też się zmienia wyprzedzenie czy jest stałe?

Re: CDI W WSK 125

: 2011-04-18, 19:24
autor: AudioBas
Jest stałe - można mu obniżyć obroty, nie robiłem tego, bo mam tłumik nieszczelny oraz przelotowy :D
Obroty będę regulował już na nowym gaźniku oraz jak silnik wskoczy w ramę (z nowym układem wydechowym) :)

Re: CDI W WSK 125

: 2011-05-18, 04:36
autor: rafalgb
pokarzcie zdjęcie i opis modułu jakiego użyliście.

Re: CDI W WSK 125

: 2011-05-18, 09:12
autor: AudioBas
Gotowy moduł od chińskiego skutera:

Obrazek

Re: CDI W WSK 125

: 2011-05-18, 09:49
autor: rafalgb
dzieki audio a link do aukcji masz??

Re: CDI W WSK 125

: 2011-05-18, 09:53
autor: AudioBas
Nie kupowałem na allegro.
A oznaczeń nie ma żadnych ;(

Re: CDI W WSK 125

: 2011-05-31, 19:48
autor: Kamil*
Mam pytanko czy może też być zapłon od 4-sówa ? bo może bym tanio wyrwał od kumpla choppera 50cm.
A i jeszcze jedno czy zapłon może sie obracać w przeciwną strone ? bo w chopperze jest po lewej stronie a w wsk po prawej i jak wiadomo musi się kręcić drugą strone.

Pozdrawiam.

Re: CDI W WSK 125

: 2011-06-01, 00:05
autor: rafalgb
Kamil* pisze:Mam pytanko czy może też być zapłon od 4-sówa ? bo może bym tanio wyrwał od kumpla choppera 50cm.
A i jeszcze jedno czy zapłon może sie obracać w przeciwną strone ? bo w chopperze jest po lewej stronie a w wsk po prawej i jak wiadomo musi się kręcić drugą strone.

Pozdrawiam.
wydaje mi sie ze z 4T nie może być stosowany w 2T gdyż jest tam zmienny kont zapłonu w zależności od wysokości obrotów użyj sprawdzonych części nie są takie drogie ;) po co se komplikować

Re: CDI W WSK 125

: 2011-06-01, 00:11
autor: AudioBas
Kolego powiedz mi od kiedy magneto lub iskrownik odpowiada za kąt zapłonu??

Zależy to od modułu :)

Re: CDI W WSK 125

: 2011-06-01, 07:25
autor: Kamil*
Czyli może ?

Re: CDI W WSK 125

: 2011-06-01, 11:33
autor: rafalgb
może nie wyraziłem się jasno chodzi mi o moduł ;)

Re: CDI W WSK 125

: 2011-06-01, 13:11
autor: bigsoft
Szukaj tylko i wyłącznie modułu do 2T. Prądnica jeżeli nie jest jakaś wydziwiana, powinna chodzić.

Re: CDI W WSK 125

: 2011-06-01, 14:34
autor: z-tomek
Moduł od 2T a zapłon może być od 4T ja taki mam i póki co śmiga