Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania itp.

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: usprawnienie silnika 125 WSK

Post autor: Skinder » 2013-03-08, 21:13

times132 pisze:seryjnie wychodziły wsk z 5 kanałami płuczącymi
Pokaż.

times132
Posty: 2
Rejestracja: 2013-03-05, 15:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Simson s51
Skuter Baotian
Lokalizacja: Dziadkowice
Kontaktowanie:

Re: usprawnienie silnika 125 WSK

Post autor: times132 » 2013-03-09, 09:55

Musze poszukać troche w necie, ale były takie ostatnio na TVN TURBO w legendach PRL-u mówili o nich

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it

Post autor: Sebastian440 » 2013-03-09, 13:38

NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach :lol:
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it

Post autor: Skinder » 2013-03-09, 15:04

Sebastian440 pisze:NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach :lol:
Podrabiane alu akurat ma 5 okien :roll: Wydech, 2 płuki i dzielony dolot :lol: Może o to koledze chodziło. Bardzo ogólnikowo to rozpisane, rzekłbym nawet że po przeczytaniu pierwszego rozdziału książki o rasowaniu do podobnych wniosków by się doszło. Ale to już wiemy... Pozostaje tylko pytanie jak - omijając szpilki?

rykun
Posty: 368
Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Kontaktowanie:

Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it

Post autor: rykun » 2013-03-09, 17:05

Pozostaje tylko pytanie jak - omijając szpilki?
Bardzo ogólnikowo to rozpisane, rzekłbym nawet że po przeczytaniu pierwszego rozdziału książki o rasowaniu do podobnych wniosków by się doszło.

Marcin194
Posty: 14
Rejestracja: 2013-02-21, 01:16
GG: 0
Moje maszyny: Wiele tego szrotu było kilka nadal jest
Lokalizacja: Krosno
Kontaktowanie:

Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it

Post autor: Marcin194 » 2013-03-30, 16:17

W WSK'ce 175 jedyne co możecie zrobić bez przesadnej ingerencji w ożebrowanie i kartery to boost port tyle że do tego jest konieczna membrana.
Obrazek
Obrazek
Ze względu na wielkość kanałów fabrycznych, a także kwadraturę i ożebrowanie silnika, nie za bardzo opłaca się, czy też nie da się wykonać dodatkowych kanałów bez spawania i frezowania. Jeśli ktoś podjąłby się takiej przeróbki czeka go poważna ingerencja w kartery i cylinder.

Na przykładzie silnika Dezamet 019 wygląda to tak
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W cylindrze WSK 125 jest to tym bardziej utrudnione z powodu materiału ożebrowania cylindra (Żeliwniak) i tamtejsze kanały już na prawdę mają porą powierzchnię...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości