Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-09-14, 15:34

Nowa tuleja hmm a więc w mahle ok 100zł (60mm) tokarz (wytoczenie starej i dopasowanie gara do nowej) z 50 , nowe kanały to już zależy czy mamy zdolności manualne czy nie, jak by wysłać do kogoś to w 100 powinniśmy się zmieścić , potem wcisnąć to i gotowe ;)

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-09-14, 15:39

Według Kordzińskiego wał s01 wytrzymywał stopień sprężania ponad 10. Obrotów większych kręcić nie będzie, tłok też cięższy nie będzie, da rade ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Alien » 2011-09-14, 15:43

Jak ktos urwie korbowod w 'trojce' po tuningu to tradycyjnie stawiam flaszke :)
Borek, obroty musza pojsc w gore, bo jak inaczej chcesz zwiekszyc moc przy tej samej pojemnosci?

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-09-14, 15:47

A za korbę z Jawki chociaż jakieś winko będzie? :D Można zostawić strojenie tylko lepiej ustawić okna i powinno być lepiej :)

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-09-14, 15:51

Zdjąć magneto i kręcić na krzywce 8 K :D
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Alien » 2011-09-14, 18:24

Muciek pisze:A za korbę z Jawki chociaż jakieś winko będzie? :D Można zostawić strojenie tylko lepiej ustawić okna i powinno być lepiej :)
Dobre piwo, ale nic poza tym bo jawka byla konkretnie zrobiona. Propozycja byla dla tych ktorzy boja sie o korbowod po przeczyszczeniu kanalow i zwiekszeniu sprezania :)
O! Jakos dziwnie znajoma irma z Krakowa? :D jak widac nie samym Mahle zyje czlowiek, da sie taniej :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-09-14, 19:08

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

hartman

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: hartman » 2011-09-14, 19:12

Widziałem.Suche dane wyssane z palca bez potwierdzenia ;D dyfuzor to on tam ma faktycznie.. zwykły tłumik.Na wolnych obrotach ,że pracuje to ciut za mało.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-09-14, 19:14

No na hamownie ciężko się dostać w Polsce, można wróżyć, a najlepiej nie podawać przypuszczalnej mocy ;)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Pablo_Picasso » 2011-09-14, 19:17

Jak zdobędę kartery i złożę do kupy to dam znać jak się wszystko sprawuje ;)
Pozdrawiam !!
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Johnny » 2011-09-14, 19:18

Kiedyś na allegro ktoś wystawiał cylinder z mińska z tłokiem. Wszystko podobno dopasowane do montażu w WSK. Koleś pisał, że całość ma moc 14KM :!: Wdałem się trochę z nim w dyskusję i próbowałem sprowadzić na ziemie ale mi się nie udało. :(

hartman

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: hartman » 2011-09-14, 22:12

14 km hahaah,,, minśk ma niby te 11 ,to na pewno w silniku wsk 14 by było :D

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Alien » 2011-09-14, 22:36

Wydawało mi się że cylinder mińska to już oklepana sprawa, milion lat temu był już taki silnik na stronach Fenixa.

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Pablo_Picasso » 2011-09-14, 22:42

Alien właśnie, ''milion lat temu'' :)
Pozdrawiam !!
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Lag
Posty: 5
Rejestracja: 2011-08-23, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: Hercules M4 i za tydzień wueska 125
Lokalizacja: Bychawa

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Lag » 2011-09-15, 08:43

Jeszcze mam takie pytanie, przy korbowodzie nie mam łożyska igiełkowego tam co się sworzeń od tłoka wbija mam tylko taką brązową tulejkę lub bardziej złotą, sworzeń wchodzi ładnie w tą tulejkę, góra dół nie ma luzów ale na boki ma :/
Czy tam powinno być jakieś łożycho?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Sebastian440 » 2011-09-15, 10:05

Pisz po ludzku bo Cie nie rozumie. Na co dzień też mówisz zagadkami ? Naucz się podstawowych pojęć związanych z silnikiem (wystarczy poświęcić 5 min w google) a potem zabieraj się za pisanie postów na forum.
Ps. Chyba to jakiś export do Dubaju skoro masz tulejki ze złota.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Lag
Posty: 5
Rejestracja: 2011-08-23, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: Hercules M4 i za tydzień wueska 125
Lokalizacja: Bychawa

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Lag » 2011-09-15, 18:27

Dokładnie to tulejka z mosiądzu tam jest bo poczytałem i powiedzcie czy tam nie powinno być igiełkowego łożyska.

hartman

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: hartman » 2011-09-15, 20:08

W wuesce nie ma igiełkowego lożyska w główce korbowodu tylko właśnie tulejka.Da się przerobić na igiełkowe i jest to lepsza opcja,ale na forum chyba nikt tego nie robił.

Irek.S.

Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125

Post autor: Irek.S. » 2011-09-18, 18:54

Z cylindrami Minska jest też sprawa że rzekomo pasują pierścienie od Wueski a ja przekonałem sie że nie jest tak do końca bo są z deka za ciasne. Jeśli chcemy porządny cylinder od Minska polecam zestaw ze strony minsk125.pl koszt 230zł z przesyłką jak dobrze pamiętam ale jakość fabryczna nie jakiś AL-MOT. Gaźnik też polecam raczej seryjny tzn K2401 (do K62 itd przekonania nie mam) niż jakieś kombinacje na gaźniku Pegaz albo Jikov.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości