Strona 2 z 2
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 15:34
autor: Muciek
Nowa tuleja hmm a więc w mahle ok 100zł (60mm) tokarz (wytoczenie starej i dopasowanie gara do nowej) z 50 , nowe kanały to już zależy czy mamy zdolności manualne czy nie, jak by wysłać do kogoś to w 100 powinniśmy się zmieścić , potem wcisnąć to i gotowe
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 15:39
autor: Szczepan
Według Kordzińskiego wał s01 wytrzymywał stopień sprężania ponad 10. Obrotów większych kręcić nie będzie, tłok też cięższy nie będzie, da rade
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 15:43
autor: Alien
Jak ktos urwie korbowod w 'trojce' po tuningu to tradycyjnie stawiam flaszke
Borek, obroty musza pojsc w gore, bo jak inaczej chcesz zwiekszyc moc przy tej samej pojemnosci?
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 15:47
autor: Muciek
A za korbę z Jawki chociaż jakieś winko będzie?
Można zostawić strojenie tylko lepiej ustawić okna i powinno być lepiej
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 15:51
autor: Szczepan
Zdjąć magneto i kręcić na krzywce 8 K
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 18:24
autor: Alien
Muciek pisze:A za korbę z Jawki chociaż jakieś winko będzie?
Można zostawić strojenie tylko lepiej ustawić okna i powinno być lepiej
Dobre piwo, ale nic poza tym bo jawka byla konkretnie zrobiona. Propozycja byla dla tych ktorzy boja sie o korbowod po przeczyszczeniu kanalow i zwiekszeniu sprezania
O! Jakos dziwnie znajoma irma z Krakowa?
jak widac nie samym Mahle zyje czlowiek, da sie taniej
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 19:08
autor: AudioBas
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 19:12
autor: hartman
Widziałem.Suche dane wyssane z palca bez potwierdzenia
dyfuzor to on tam ma faktycznie.. zwykły tłumik.Na wolnych obrotach ,że pracuje to ciut za mało.
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 19:14
autor: Szczepan
No na hamownie ciężko się dostać w Polsce, można wróżyć, a najlepiej nie podawać przypuszczalnej mocy
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 19:17
autor: Pablo_Picasso
Jak zdobędę kartery i złożę do kupy to dam znać jak się wszystko sprawuje
Pozdrawiam !!
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 19:18
autor: Johnny
Kiedyś na allegro ktoś wystawiał cylinder z mińska z tłokiem. Wszystko podobno dopasowane do montażu w WSK. Koleś pisał, że całość ma moc 14KM
Wdałem się trochę z nim w dyskusję i próbowałem sprowadzić na ziemie ale mi się nie udało.
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 22:12
autor: hartman
14 km hahaah,,, minśk ma niby te 11 ,to na pewno w silniku wsk 14 by było
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 22:36
autor: Alien
Wydawało mi się że cylinder mińska to już oklepana sprawa, milion lat temu był już taki silnik na stronach Fenixa.
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-14, 22:42
autor: Pablo_Picasso
Alien właśnie, ''milion lat temu''
Pozdrawiam !!
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-15, 08:43
autor: Lag
Jeszcze mam takie pytanie, przy korbowodzie nie mam łożyska igiełkowego tam co się sworzeń od tłoka wbija mam tylko taką brązową tulejkę lub bardziej złotą, sworzeń wchodzi ładnie w tą tulejkę, góra dół nie ma luzów ale na boki ma
Czy tam powinno być jakieś łożycho?
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-15, 10:05
autor: Sebastian440
Pisz po ludzku bo Cie nie rozumie. Na co dzień też mówisz zagadkami ? Naucz się podstawowych pojęć związanych z silnikiem (wystarczy poświęcić 5 min w google) a potem zabieraj się za pisanie postów na forum.
Ps. Chyba to jakiś export do Dubaju skoro masz tulejki ze złota.
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-15, 18:27
autor: Lag
Dokładnie to tulejka z mosiądzu tam jest bo poczytałem i powiedzcie czy tam nie powinno być igiełkowego łożyska.
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-15, 20:08
autor: hartman
W wuesce nie ma igiełkowego lożyska w główce korbowodu tylko właśnie tulejka.Da się przerobić na igiełkowe i jest to lepsza opcja,ale na forum chyba nikt tego nie robił.
Re: Cylinder i tłok z mińska 125 do WSK 125
: 2011-09-18, 18:54
autor: Irek.S.
Z cylindrami Minska jest też sprawa że rzekomo pasują pierścienie od Wueski a ja przekonałem sie że nie jest tak do końca bo są z deka za ciasne. Jeśli chcemy porządny cylinder od Minska polecam zestaw ze strony minsk125.pl koszt 230zł z przesyłką jak dobrze pamiętam ale jakość fabryczna nie jakiś AL-MOT. Gaźnik też polecam raczej seryjny tzn K2401 (do K62 itd przekonania nie mam) niż jakieś kombinacje na gaźniku Pegaz albo Jikov.