Strona 2 z 3

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-01-26, 23:14
autor: jarus0987
no rozkreciłem dzisiaj wfm czesciowo... to co do chromu to do pudełeczka mam juz oddzielone... a to co ocynku to musi poczekac... musze koła rozebrac... to cylinder ktory kupiłem... a z wfm zostało tyle co na focie

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-02-17, 21:16
autor: jarus0987
witam panowie... pomału zabrałem sie za WFM ... koła juz zrobione... teraz pomału sklecam silniczek i zostają chromy i malowania.... niedługo nastepne foty....

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-02-17, 21:20
autor: Savier
Koła wyszły super :-) . Jaki kolor walnąłeś na obręcze?

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-02-17, 21:28
autor: jarus0987
koła malowane proszkowo dwa razy plus na to lakier proszkowy... szprychy czysciłem bardzo starannie i poszły do ocynku.... nyple oryginalne wyczyszczone do mosiądzu i polerowane...numer proszku moge podac ci jutro jesli jestes zainteresowany....sam kupowalem proszek i kolor starałem sie dobrac do oryginału.... nie jest idento ale ładnie wyszło...

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-02-17, 21:55
autor: Savier
Byłbym wdzięczny za numer koloru obręczy :).

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-02-17, 23:51
autor: jarus0987
nr proszku 3097 zdaje sie ze nie ma tego w palecie RAL...

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-04-19, 00:14
autor: jarus0987
w sobote wrace wfm z malowania proszkowego.... znaczy sie rama i inne podzespoły ramy..... jak przyjdzie to wrzuce foty..

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-04-19, 19:17
autor: Łukasz S.
Czekamy z niecierpliwością:D

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-04-28, 21:29
autor: jarus0987
nie moge zdjec dodac.... porypane teraz wszzystko i nie moge sie połapac.... wiec nie bedzie wiecej zdjec... szkoda nerwów... wysle kiedys jak skoncze pozdro

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-06-22, 22:39
autor: jarus0987
no i szparunki gotowe...cały czas do przodu

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-06-22, 22:56
autor: Savier
IMHO na zbiorniku powinny być o, jakby tutaj rzec, mniejszej średnicy :). Ale tak to bardzo profesjonalna robota. Tak trzymać!

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-06-22, 23:15
autor: mareckii91
Bardzo sprawnie Ci to idzie i fajnie wszystko wygląda, przyczepić się można do tego co Savier napisał, że szparunek na zbiorniku troszkę "duży" ;) poza tym super. A jeszcze jedno, może warto przenieść ten temat do działu "Przedstaw siebie i swoje maszyny" ? ;) Pzdr i powodzenia w dalszych pracach .

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-06-23, 08:52
autor: jarus0987
silniczek tez juz gotowy i odpalony... w tym tygodniu zabieram sie za składanie...

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-06-26, 00:03
autor: mundy1
Pieknie CI to idzie. Odbierz PW>

Jeszcze zapytam, czy oryginalnie montowano glowice ze skosnie mocowana swieca +kapa olejowa z szerokim napisam WFM? Czy moglo byc np, ze skośna swieca+G-20 gaźnik, kapa oleju jak u Ciebie i licznik w pólce ?

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-06-30, 00:17
autor: jarus0987
jeszcze na początku 1958 roku miały skosną... licznik w półce a g20 i skosna głowica to nie pasuje... powinienes miec wysoką głowice...

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-12-01, 21:41
autor: jarus0987
prawie juz koniec ;)

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-12-01, 21:46
autor: jarus0987
narazie wygląda tak

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-12-01, 21:47
autor: jarus0987
;)

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-12-01, 21:49
autor: jarus0987
nie ma jeszcze instalacji linek i kilku drobiazgów... ale mysle ze w tym roku ją skoncze....;)

Re: identyfikacja wfm z 58roku

: 2012-12-01, 21:50
autor: jarus0987
a no i oczywiscie pierwsza jazda juz była.... wrazenia niesamowite... jeden gosc az spadł z drabiny.... ;) Pozdro