Strona 4 z 7

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-07, 22:53
autor: wujcio
karol123 pisze:Witam pomału zaczynam składac sprzet który był juz na dnie zaczynam od uzbrojenia kól w szpprychy. Własnie zostały odebrane z malarni proszkowej Nie wiem bo chciałem rame wymalowac proszkowo tylko czy do biore pozniej lakier w identycznym kolorze
Niestety z doborem identycznego koloru będzie duży problem bo zawsze będzie widoczna różnica miedzy Akrylem a Proszkiem na ramie bo to są całkowicie inne technologie.
Ja jakbym restaurował WFM to chyba jednak wszystko zrobił bym akrylem żeby nie było różnicy w kolorze.

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-08, 18:23
autor: karol123
No i tak bedzie trzeba zrobic .Ja maluje baza plus klar z tego wzglendu ze szparunki maluje na baze i na to wszysko kłade klar tylko z klarem nie nalezy przesadzac bo wyglada ten motocykl jak mebloscianka z czasów PRL

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-12, 18:15
autor: karol123
Witam jaki kolor wybrac na ta moja WFM ciemna wisnie tylko jaka bardzo ciemna czy bardziej jasna oto jest pytanie. Myslałem ze cos ale RAL 3003 badz 3004 i jeszcze nie wiem czy to sie uda zeby ten lakier nie błyszał sie jak z saolnu tylko był bardziej ztonowany cos ala pólmat ma ktoś jakiś pomysł ?

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-14, 16:38
autor: szef100
Osobiście wybrał bym 3004

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-14, 21:03
autor: karol123
Chyba tak zrobie i wybiore ten ciemniejszy. Silnik rozkreciłem ale był zawalony towarem brakuje mi kilka czesci do sprzegła
Pokrywa sprzegła jest tak zwichrowana ze nie wiem czy cos z tego bendzie

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-15, 14:33
autor: szef100
W takim razie musisz wymienić pokrywę

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-15, 20:13
autor: karol123
Póki co spróbuje ja splanowac pytanie tylko ile mozna zebrac zeby kosz nie zaczoł obcierac

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-16, 07:36
autor: szef100
Raczej nie za wiele. Ponieważ czasami kosz obciera bez planowania

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-17, 19:47
autor: karol123
Witam zaczołem zaplatac szprychy ale jakos mi nie wychodzi jest na to jakis sposób.

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-09-19, 08:26
autor: karol123
Po wielu próbach udało sie koło do WFM nie nalezy do najłatwieszej ze wzglendu na dwie długosci szprych oraz sposób mocowania szprych na piascie gdzi nie ma bembna hamulcowego. Nalezy zaplatac zaczynajac od szprych na bembnie hamulcowym ale mozliwie zostawiajac duzy ilosc gwintu zeby były jak najlózniejsze po zapleceniu szprych na bembnie.Pozniej zapaltamy szprychy na drugiej stronie i tutaj jest cały pic pierwsze naelzy załozyc szprych patrzac na kolo skrecajace zgodnie z wskazówkami zegara kat zawarty miedzu osia a szprycha wynosi 40 stopni łeb szprych chowa sie w strone duzego bembna Szprych w druga strone łeb maja na zewnatrz czzyli w nasza strone z tym ze kat zawarty miedzu osia kola a szprychami jest 40 stopni w przeciwna strone wskazówek

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-10-13, 21:15
autor: karol123
Witam kilka fotek z remontu z kompletowałem juz prawie wszystko brakuje mi kopniaka nie łamanego jakby ktos miał

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-10-27, 23:20
autor: karol123
Witam poszukuje cylindra do WFM która restałruje ten co kupiłem okazał sie cudowny z wieszchy gwinty idealne zeberka cale wypiaskowałem chciałem oddac na szlif .Chciałem zakupic tłok z OLX z starych zapasów i okazalo sie że juz nie ma z czego szlifowac suwmiarka wskazła 53,4mm takze klops i szukam teraz innego chyba ze sa tłoki na 8 i wyzej szlif aajjajaj

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-10-28, 08:25
autor: szef100
W skuterdebica są jakieś tłoki ostatni konczy się na wymiarze 53,50

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-11, 14:25
autor: karol123
Witam poamłu zblizam sie do malowania podzespołow miedzy czasie obróbka silnika głowica jest strasznie zaoksydowana i zabrudzona blotem po wstepnym czyszczeniu błota wsadzilem ja do kabiny i efekt widac szkło robi swoje

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-11, 15:24
autor: szef100
Jest różnica i to spora

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-22, 21:26
autor: karol123
Witam mam problem jak wymienic tulejke korbowodu chyba podgrzeje i wycisne na prasie tylko musze dotoczyc adapter pozniej z mroze wał i wcisne nowa a czy ktos robił moze inaczej i jak dopadowac do sworznia rozwiertak nastawny wystarczy?

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-22, 23:05
autor: szef100
Są w książce wymiary przyrządu do wyciskania tulejki korbowodu. Rozwiertak powinien wystarczyć

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-25, 20:50
autor: karol123
Witam szystkich odebrałem chromy cena 300zł bez kierownicy duzo nieduzo ale jest juz coś
Kierownice kupiełm u Hartmana leczz jest krótsza od tej co miałem wkręconą po nie całe 10cm i co teraz zrobic. Hartman mówi ze musiałem miec nie orginał od lelka badz dudka albo ktos przerabiał a w waszych ile wynosi długosc kierownicy od końców

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-29, 18:48
autor: karol123
Witam jak sie wam podoba farba własnie przywiozłem z mieszalnik akryl Balorot 540 z palety mercedesa wyglada ładnie juz sie nie moge doczekac jak ja wyleje na przygotowane elementy

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-11-29, 20:02
autor: Texas Ranger
Wygląda obiecująco. Ciekawe jak będzie się prezentować na elementach.