Element chromowany
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Element chromowany
Ciągle zastanawiam się nad pewnym elementem który nie wiem czy jest chromowany czy nie, na niektórych zdjęciach jest malowany, a na niektórych jest chromowany, to zdjęcie jest innego motocykla ale z tego samego rocznika co mój 1957, czy to mocowanie zbiornika ta okrągła obwódka powinna być chromowana czy malowana? Czy sama śruba przez zbiornik chromowana? Pozdrawiam
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
zarówno miska pod śrubę jak i łeb śruby mocowania zbiornika były w roczniku 57 chromowane
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Jeszcze jedna sprawa, mam nowy tłumik i kolanko tzw"rybkę" wszystko w chromie. Czy mój rocznik może mieć taki? Czy tłumik czarny a kolanko chromowane? Bo mogę jeszcze oddać to co kupiłem. Pozdrawiam
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
kolanko było w chromie, z tłumikiem nie było pełnej standaryzacji, najczęściej pojawiały się całe czarne lub chromowana końcówka ( rybka) i przedni dekiel a reszta ( cylinder) tłumika czarna. Pełny chrom na tłumiku miały nieliczne egzemplarze wypuszczone tuż po wprowadzeniu elelemtów eksportowych ( np instalacja z akumulatorem ) do krajowej wersji WFM ( 1957). Potem to już uproszczenia i oszczędności w technologii wykonania
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Kolejny element który nie wiem czy powinnien być chromowany czy jedynie w ocynku to nad tylnym amortyzatorem, to co się montuje do ramy. W moim roczniku oryginał z 1962 nie jest to chromowane tylko jakby ocynkowane tylko. Pozdrawiam
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
napisz jaśniej o który element chodzi lub daj zdjęcie
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
ucho mocowania amortyzatora - malowane
tulejka przez która przechodzi śruba mocujaca - ocynk
miska na szklance górnej - chrom
elementy mocujace miskę - czernione
pokrowiec siedzenia - najczęściej ciemno brązowy
tulejka przez która przechodzi śruba mocujaca - ocynk
miska na szklance górnej - chrom
elementy mocujace miskę - czernione
pokrowiec siedzenia - najczęściej ciemno brązowy
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Kurde chyba nie będę się pierdzielił tylko wszystko w chrom cyknę i tak będzie prawie 100 % oryginalna tylko kolor ogarnę. Jaki numer koloru ewentualnie nazwa? Pozdrawiam użytkownika bartosz1907 i dziękuję za pomoc od jakiegoś czasu !
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
forum jest po to aby pomagać co do koloru to sprawa ze wzgledu na jakość i "niestabilność" odcieni dostarczanego/stosowanego lakieru to jest pewien kłopot. Moim zdaniem najbardziej zbliżonym kolorem do "średniej" z kilku różnych oryginalnych elementów WFM to lakier nr L 46 powszechnie dostępny na rynku.
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
A numer RAL tego lakieru to jaki to będzie? Pozdrawiam
Czy kopniak i dźwignia zmiany biegów mają być chromowane czy ocynkowane?
Czy kopniak i dźwignia zmiany biegów mają być chromowane czy ocynkowane?
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
ocynk
edit://
sory za odkop
edit://
sory za odkop
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Ok nie ma problemu. Trochę za późna odpowiedź i poszło w chrom ale zyskało na wyglądzie za to ;p
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
ja dałem w ocynk i tak gość wypolerował że się ładnie świeci no ale to nie chrom:)
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
no ładnie a u mnie tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Widzę że kolor taki jak u mojej, szparunki malowane czy klejone?
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Będziecie sie spuszczać nad powłokami galwanicznymi i szparunkami, mając usyfione silniki i stare objechane śruby?
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Ja swoją robię pod oryginał, także mój silnik mi w ogóle nie przeszkadza, został tylko przemyty ;p
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Element chromowany
Dodatkowo zardzewiałe...Łukasz S. pisze:Będziecie sie spuszczać nad powłokami galwanicznymi i szparunkami, mając usyfione silniki i stare objechane śruby?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości