WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Odpowiedz
franco2008
Posty: 6
Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06
1956r
Lokalizacja: Trzemeszno
Kontaktowanie:

WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: franco2008 » 2013-05-30, 09:54

Witam!!! pare lat temu podjołem sie odnowy wfm , dostałem ją od kumpla w częściach, prace moje staneły na układzie zapłonowym i tak parę lat odpuściłem, pare dni temu znów podjołem sie remoncikowi silniczek ma juz iskre i jest ok, prosze o pomoc w okresleniu czy wygląd jest orginalny, czy czegos nie brakuje, opony są troche szersze ale założyłem takie jakie miałem po to żeby stała na kołach, musze jeszcze pomalowac zbiornik jest narazie podkład, nie wiem czy powinno gasic się ją kluczykiem w lampie czy tym plastikowym na kierownicy, ogólnie co o niej sądzicie, jaka jest wartośc takiej wfmki bo nie wiem czy warto pakowac w nią jakies większe pieniądze ( nikle , szkiełkowanie silnika itd), prosze o opinie o tym motorku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-05-30, 20:10 przez franco2008, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: kuba063 » 2013-05-30, 14:45

Według mnie oryginalna, nie ma przeszczepów (przynajmniej po tych zdjęciach). Z tego co wiem gasi sie gaszakiem w tym roczniku.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

franco2008
Posty: 6
Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06
1956r
Lokalizacja: Trzemeszno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: franco2008 » 2013-05-30, 15:32

o co chodzi z tym gaszakiem, ma kluczyk w lampie i ten plastikowy przełącznik na kierownicy, który będzie od gaszenia? w nowszej wfm jest w lampie a w tej?

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: auriol77 » 2013-05-30, 15:38

Niezła sztuka ci się trafila. Ogólnie wszytko wygląda ok, w dodatku masz z tego co widzę oryginalny przełącznik po lewej stronie mega mega ciężki do dokupienia i bardzo drogi. Silnik normalnie gaszakiem się gasiło (montowany z prawej strony kierownicy). Taka wfm zrobiona idealnie to drogi motocykl i niewiele młodszy od pierwszych shl 125.

franco2008
Posty: 6
Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06
1956r
Lokalizacja: Trzemeszno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: franco2008 » 2013-05-30, 15:45

nie mogę pojąc o co chodzi z tym gaszakiem , jeśli ten przełącznik na kierownicy jest do świateł to do czego służy stacyjka dodam że obraca się w lampie zarówno w prawo jak i w lewo , wychodzi na to że brakuje mi tego gaszaka jak to wygląda?
wiem że jest to dobra sztuka i tym bardziej ciesze się z niej bo dostałem ją w prezencie, fakt że w częściach rozebraną i zardzewiałą(kumpel zdążył ją tylko rozebrac) ale odnawianie sprawia mi wielką frajdę, jestem juz blisko przejazdzki he he,
a propo ten przełącznik jest faktycznie taki drogi?

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: kuba063 » 2013-05-30, 18:46

Gaszak to jest ten przełącznik na kierownicy.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

franco2008
Posty: 6
Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06
1956r
Lokalizacja: Trzemeszno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: franco2008 » 2013-05-30, 19:41

ten który mam na zdjęciu po lewej stronie kierownicy? czarny plastikowy

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: kuba063 » 2013-05-30, 22:26

tak
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: Jakub » 2013-05-31, 11:43

Dla mnie też wygląda na oryginał . Komuś się tylko kolor nie udał ;D
Jedynie nie pokoi mnie numer ramy 85619 ??
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: auriol77 » 2013-05-31, 14:14

kuba063 pisze:tak
Nie ciśnij mu kitów. Po lewej stronie kierwonicy ma przełącznik ,gaszak jest motnowany po prawej przy rollgazie i wygląda tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: Jakub » 2013-05-31, 16:13

Zgadza się gaszak to ten chromowany z czarnym przyciskiem stosowany również w SHL m05 czy m04
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

franco2008
Posty: 6
Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06
1956r
Lokalizacja: Trzemeszno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: franco2008 » 2013-06-01, 08:56

kolor jest czerwony, na zdjęciu troszkę wpada w róż ale ogólnie jest czerwony, gdzies w necie wyczytałem że wychodziły również czerwone, a co z tym numerem ramy jest nie tak? poczatek to nie 8 tylko 3
motorek z 56 roku a ma przełącznik, gaszak i kluczyk w lampie nie wiadomo co do czego, jezeli gaszak do gaszenia, przełącznik obsługuje oswietlenie to do czego jest kluczyk w lampie który jeszcze w dodatku przekręca sie w lewo i prawo, komedia normalnie

motolis
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-19, 11:07
GG: 0
Moje maszyny: Iż 56 , WSK M21W2
Lokalizacja: Szwecja k .wałcza
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: motolis » 2013-06-01, 09:29

Żeby osoba niepowołana nie mogła go odpalić :)

franco2008
Posty: 6
Rejestracja: 2013-05-28, 14:21
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06
1956r
Lokalizacja: Trzemeszno
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: franco2008 » 2013-06-01, 10:20

dobre dobre, trzeba znac szyfr zeby odpalic

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: Jakub » 2013-06-01, 12:36

franco2008 pisze: a co z tym numerem ramy jest nie tak? poczatek to nie 8 tylko 3
Jak 3 to wszystko w porządku . ;-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 368
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie

Re: WFM M06 1956 proszę o opinie i pomoc

Post autor: zoha267 » 2015-09-27, 10:00

ja mam numer ramy 37574 i wygląda tak.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
za motóóórrem panny sznurem ;-)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości