Strona 1 z 6

WFM 1955 rok

: 2014-09-02, 22:09
autor: kanuj
Mam dość nieco sfatygowaną WFM s roku 1955 nr ramy 23771. Oczywiście zarejestrowana na białe tablice i prawie kompletna. Mam pytanie, czy przy tym numerze ramy powinien być jeszcze cylinder skośny tak jak w SHL M04, czy prosty. Zbiornik paliwa jest u mnie już montowany śrubą centralną i nic nie było kombinowane przy ramie. Czy ktoś z forumowiczów ma do czynienia z takim sprzętem o podobnym numerze?

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-09, 08:56
autor: Adaś
Hej, z tego co się orientuję, to powinieneś mieć małą głowicę ze skośną świecą i mały cylinder pod gaźnik G16. Ja mam 1956 numer ramy 28989 numer silnika 72034 i tez mam zbiornik mocowany śrubyą centralną. Kratka zbiornika mocowana 4rema wkrętami. U Ciebie powinien być też silnik z żeberkami i wygięte dzwignie biegów i kopniaka. Ja u siebie np nie mam wcale licznika i stacyjki.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-09, 19:04
autor: Junak
Skoro jest to pierwszy rok produkcji seryjnej to oczywiste w 100% ze głowica skośna i cylinder jak w M04 . Na tabliczce znamionowej masz napis wfm czy wsk ? Gdzie masz nabite nr ramy ? Daj zdjęcia motoru w tedy więcej ludzi się wypowie .

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:09
autor: kanuj
Zdjęcia, które posiadam były robione jakiś czas temu. W tej chwili motorek jest rozebrany i kompletowany. Szkoda byłoby go zaprzepaścić, tym bardziej, że jest obecnie zarejestrowany i opłacony. Oczywiście numer ramy bity jest na lewej belce ramy i wszystko zgodne z tabliczką znamionową. Niestety starego dowodu nie udało się zatrzymać, ale zrobiłem ksero, mam także do niego starą tylną tablicę rejestracyjną. Cylinder był właśnie taki jak na zdjęciu, a dźwignie wygięte i malowane na czarno. Dźwignia biegów jeszcze z oryginalną nieco sfatygowaną gumą. Po rozebraniu okazało się, że blachy mimo warunków w jakich były przechowywane, są w dość dobrym stanie. Amortyzatory nawet zalane olejem. Jest kilka braków, ale bywało gorzej. Tabliczka znamionowa WFM. Do tego jest jeszcze rączka gazu, stopki, mała osłona łańcucha, mocowanie silnika, podstawka, tłumik i rura wydechowa.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:10
autor: kanuj
cd.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:11
autor: kanuj
cd.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:12
autor: kanuj
cd.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:13
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:13
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:13
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:14
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:14
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:15
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:15
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:16
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:16
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:17
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:18
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:18
autor: kanuj
.

Re: WFM 1955 rok

: 2014-09-10, 19:18
autor: kanuj
.