wfm 56r zgodnosc z fabryka

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: wfm 56r zgodnosc z fabryka

Post autor: kanuj » 2015-08-28, 21:01

A ja ma WFM z 1955 roku nr ramy 23771 i ma centralnie mocowany zbiornik. Myślę, że była to końcówka roku 55 i robili z tego co mieli. Myślę, że nie sposób ustalić co i kiedy kończyła się jedna i rozpoczynała dana specyfikacja.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: wfm 56r zgodnosc z fabryka

Post autor: kuba063 » 2015-08-28, 21:55

Co do WFM której dotyczy ten temat to jest to po prostu rocznik 1958 i nie jest to żadna składanka, oryginalna, nieprzerabiana WFM. Nie wprowadzajcie kogoś w błąd.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

palsport
Posty: 41
Rejestracja: 2014-08-23, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: wsk 1956
Lokalizacja: Starachowice
Kontaktowanie:

Re: wfm 56r zgodnosc z fabryka

Post autor: palsport » 2015-08-28, 23:20

to skąd się wziął ten numer ramy? z kosmosu? ja z rocznika 1957 miałem wfm o numerach ramy 77XXX, co do wypowiedzi kanuj to się zgodzę, że jednoznacznie nie da się określić wprowadzania zmian. Ja akurat posiadam WSK z 1956, a jak wiadomo w Świdniku wtedy była tylko montażownia także ja mam mocowanie zbiornika jak w SHL 125. W ogóle na podstawie instrukcji wychodzących rok po roku ciężko dojść ładu, bo w instrukcji wfm z 1956 są zdjęcia zamieszczone już seryjnej WFM 1957, także twardo nie ma się co trzymać roczników.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: wfm 56r zgodnosc z fabryka

Post autor: kuba063 » 2015-08-29, 11:33

Mam WFM z końcówki 58 roku, po dziadku, z papierami, ksiązka zakupu, instrukcja smarowania itd. Nigdy nie przerabiana, linka licznika jeszcze z fabryki. Wiecie jaki ma nr ramy? 124xx a silnika? 223xx. Nie sugerujcie się nigdy numerami bo nabijali jak popadło. A wiecie dlaczego na tabliczce kolegi jest 1956? Ktoś odwrotnie przystawił numerator i ostatnia cyfra to miała byc 9 a nie 6 ;) Moja WFM z końcówki 1958 jest identyczna. Nie wiem jak wygląda sprawa głowicy i cylindra bo ja mam juz zwykłą głowice, nie skośną i gaźnik g16.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości