WFM 1957 rok, specyfikacja

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1245
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Remont silnika wfm ! Pomocy :/

Post autor: Adam_Ga » 2018-03-28, 19:59

Jeśli chodzi o WFM z OLX kluczyk w niej jest repliką, bodajże od Jawy.

Powinna też mieć szkło z oznaczeniem T11 i mały sygnał BFSK (Bydgoska Fabryka Sygnałów Kolejowych , zmiana nazwy na Zakłady Elektromechaniczne "Belma" nastąpiła w kwietniu 1958 roku)
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

mollekor
Posty: 30
Rejestracja: 2013-03-23, 21:54
GG: 0
Moje maszyny: Wsk
Wfm
Kontaktowanie:

Re: WFM 1957 rok, specyfikacja

Post autor: mollekor » 2018-03-30, 17:37

Szef100 gratuluje motocykli :)
Adam_Ga podeślij foto tych klaksonów ^^Dzięki że podzieliłeś się informacjami :)) jest to dla mnie bardzo ważne !!
Mam następne pytanie, jakie koło magnesowe był w roczniku 57 ??
Pozdrawiam

skavinsky
Posty: 376
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: WFM 1957 rok, specyfikacja

Post autor: skavinsky » 2018-09-17, 10:14

Tak ja wiem że głowica powinna być skośna, tylna lampka żółwik, rolgaz "suwakowy" i korki na kierownicy oraz kluczyk duży, po prostu podczas renowacji nie miałem tych elementów w zapasie, teraz mam ale za to nie mam czasu wymienić :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość