WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Odpowiedz
karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2015-12-12, 17:15

Motocykl zaczyna wracac na swoje tory pomału zaczyna rysowac sie jego wygląd.Koła juz mam zrobione cylinder po szlifie nowy tłok pierscienie. Niewiem czy mam załozyc zabezpieczenia na sworzen w formie piescieni zegera czy druciane spręzynki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
zoha267
Posty: 368
Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: zoha267 » 2015-12-12, 20:22

W formie pierścieni segera są bardziej trwałe ja zawsze takie zakładam w formie druta sie przegrzewają i maja potem luz
za motóóórrem panny sznurem ;-)

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2015-12-18, 22:34

Witam ponownie oddałem swój odbłysnik do regeneracji lepiej zregenerowac niz kupic te kupne zawsze cos w nich nie pasuje koszt nie cala stówka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2015-12-22, 19:24

Witam przymierza się do złożenia silnika z tym ze wał korbowy ssprawdzilem ma leków bicie 4 dziesiatki na przeciwnych i 2dziesiatki do 3 na czopaach wału w miejscu lozyskowan .Nie wiem czy to jest w normie

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2015-12-24, 09:10

Witam pisze w sprawie skrzyni biegów przy skłdaniu silnika zauważyłem ułamany kieł zazembiajacy wałek zdawczy z kołem zembatym na wałku głownym tym co kosz sprzęgłowy .Czy ktoś z was ma może czesci do skrzyni biegów i czy tryby od WSK sa takie sam jak w WFM wydaje mi sie ze te kły na zembatkach sa ciensze niż w WSK

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-01-16, 23:10

Przyszedł dzien na złozenie silnika i znów jest pod górke kartery sa zwichrowane po skreceniu na sucho na srubki na srodku jest szelina ze nawet uczelka z slikonem nie pomoże ktos musiał nie zle katowac ten silnik przy rozpolowianiu. Co zrobic ktos ma pomysła wstepnie przykleiłem dwa arkusze papieru sciernego na formatke płyty mdf i zamierzam trzec jak tarka az usiadzie cała powieszchnia co wy na to?

Guido
Posty: 10
Rejestracja: 2015-04-08, 23:07
GG: 0
Moje maszyny: WFM S34
WSK M06 B1
Lokalizacja: Sandomierz
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: Guido » 2016-01-17, 01:05

Ją bym się bał trzeć aż się zejdą,że mi łożyska na wale się nie zejdą,albo ich ściśnięcie za bardzo .Może lepiej podkleić coś od spodo, i nadlać klejem dwuskładnikowym w kolorze aluminium .

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: gołąb83 » 2016-01-17, 10:45

Zainwestuj w drugie kartery bo widzę ze chyba Cie to nie ominie. Ja bym nie kombinował........ w jakieś tam szlify lub podklejanie bo albo potem będziesz miła luz albo będzie za ciasno:((((
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-01-17, 12:20

No zobacze napewno nie bede kleił bo to jest słabe chcociasz te nowe kleje całkiem sa niezłe. Spróbuje podszlifowac najwyzej dorobie uszczlke z grubszego materiału. Ale jeszcze takich karterów nie widziałem tak po gietych

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-01-23, 18:32

Złożyłem silnik na grubsza uszczleke z kringielitu tam gdzie była owa szczelina nałozyłem klej dwuskladnikowy zeszlifowałem kostka bo szczelina była od wbijania przecinaka czy srubokreta .Dopadł je w przeszłosci jakis rzeznik .Złozyłem dokreciłem na drugi dzien zalałem ekstrakcyjna komora wału póki co trzyma zobacze jak bedzie trzymac komora skrzyni biegów

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-01-31, 12:00

Witam juz pierwsze klamoty pomalowane nawet ładny kolor wyszedł.Silnik juz tez prawie złożony.Zamówiłem pólksiezyc oraz tryb z za zembiajacy sie z półksięzycem lecz ten jest grubszy od starego i ledwo się cofa przy powrocie kopniaka. Mam jeszcze jeden dylemat jak jest uszczelniony wałek startera i zmiany biegów. W WSK był oring w kapie i oring na wałku zmiany biegów a tutaj nic nie widze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: 125 arek » 2016-01-31, 22:29

Bo w wfm nie było na wałkach uszczelnienia, miałem kiedyś taki silnik.
Ekipa Południe®

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-01-31, 22:39

To jakie było uszczelnienie czy poprostu sobie kapał olej

Jarlys2
Posty: 50
Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: Jarlys2 » 2016-02-03, 00:02

Ja przypuszczam że zagłębienie na oring powinno być w wałku kopniaka. Nie możliwe że nie było żadnego uszczelnienia między kapą a wałkiem kopniaka. O ile pamiętam to na wałkach od zwykłych b trójek nie ma frezu. Może jakby dotoczył rowek na oring na wałku i założył oring uszczelniający na wałek to olej już by nie ciekł.

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-02-07, 23:15

Juz prawie wszystko pomalowane zaczynam składac sprzęta. Kolor tutaj jest nie adekwatny do stanu faktycznego najlepiej real widac na zdjeciu z półka licznika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-02-17, 21:37

Witam problem mam tego rodzju ze nie wiem jak skrecic przednie koło hmmm niby proste a jednak .Po co sa sruby jak w rowerze nakrecone na ośke. Przełozyłem oske przez łozyska i teraz tam gdzie bemben idzie tulejka dystansowa pod bemben ? czy na bemben hamulcowy

szef100
Posty: 399
Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
Lokalizacja: Hańsk
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: szef100 » 2016-02-19, 00:26

To może zrobię zdjęcie jak to u siebie mam poskładane ?

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-02-19, 19:53

Dobra bede wdzieczny

szef100
Posty: 399
Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
Lokalizacja: Hańsk
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: szef100 » 2016-02-20, 14:47

Proszę ja mam to tak złożone jeżeli nie wiedać to mogę opisać

karol123
Posty: 98
Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

Post autor: karol123 » 2016-02-20, 19:53

No to dobrze założyłem w sumie. Troche to nie jest dotarte ale sie dotrze bedzie dobrze. Generalnie maszyna wygłada oszałamiająco tylko jakos tak nisko sie siedzi jak na romecie 2-biegowym. Jeszcze jakbym mógł kolege porosic o podpowiedz jak jest mocowana sprężyna stópki centralnej bo mam sprezyne mam kawałek wyprofilowanego drutu i gdzie to jest uczepione. Od błotnika wystaje kawałek blachy to pewnie jest zatrzask stopki centralnej ale nie wiem gdzie zaczepic sprężyne

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości