Strona 5 z 7

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-12-12, 17:15
autor: karol123
Motocykl zaczyna wracac na swoje tory pomału zaczyna rysowac sie jego wygląd.Koła juz mam zrobione cylinder po szlifie nowy tłok pierscienie. Niewiem czy mam załozyc zabezpieczenia na sworzen w formie piescieni zegera czy druciane spręzynki

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-12-12, 20:22
autor: zoha267
W formie pierścieni segera są bardziej trwałe ja zawsze takie zakładam w formie druta sie przegrzewają i maja potem luz

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-12-18, 22:34
autor: karol123
Witam ponownie oddałem swój odbłysnik do regeneracji lepiej zregenerowac niz kupic te kupne zawsze cos w nich nie pasuje koszt nie cala stówka

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-12-22, 19:24
autor: karol123
Witam przymierza się do złożenia silnika z tym ze wał korbowy ssprawdzilem ma leków bicie 4 dziesiatki na przeciwnych i 2dziesiatki do 3 na czopaach wału w miejscu lozyskowan .Nie wiem czy to jest w normie

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2015-12-24, 09:10
autor: karol123
Witam pisze w sprawie skrzyni biegów przy skłdaniu silnika zauważyłem ułamany kieł zazembiajacy wałek zdawczy z kołem zembatym na wałku głownym tym co kosz sprzęgłowy .Czy ktoś z was ma może czesci do skrzyni biegów i czy tryby od WSK sa takie sam jak w WFM wydaje mi sie ze te kły na zembatkach sa ciensze niż w WSK

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-16, 23:10
autor: karol123
Przyszedł dzien na złozenie silnika i znów jest pod górke kartery sa zwichrowane po skreceniu na sucho na srubki na srodku jest szelina ze nawet uczelka z slikonem nie pomoże ktos musiał nie zle katowac ten silnik przy rozpolowianiu. Co zrobic ktos ma pomysła wstepnie przykleiłem dwa arkusze papieru sciernego na formatke płyty mdf i zamierzam trzec jak tarka az usiadzie cała powieszchnia co wy na to?

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-17, 01:05
autor: Guido
Ją bym się bał trzeć aż się zejdą,że mi łożyska na wale się nie zejdą,albo ich ściśnięcie za bardzo .Może lepiej podkleić coś od spodo, i nadlać klejem dwuskładnikowym w kolorze aluminium .

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-17, 10:45
autor: gołąb83
Zainwestuj w drugie kartery bo widzę ze chyba Cie to nie ominie. Ja bym nie kombinował........ w jakieś tam szlify lub podklejanie bo albo potem będziesz miła luz albo będzie za ciasno:((((

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-17, 12:20
autor: karol123
No zobacze napewno nie bede kleił bo to jest słabe chcociasz te nowe kleje całkiem sa niezłe. Spróbuje podszlifowac najwyzej dorobie uszczlke z grubszego materiału. Ale jeszcze takich karterów nie widziałem tak po gietych

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-23, 18:32
autor: karol123
Złożyłem silnik na grubsza uszczleke z kringielitu tam gdzie była owa szczelina nałozyłem klej dwuskladnikowy zeszlifowałem kostka bo szczelina była od wbijania przecinaka czy srubokreta .Dopadł je w przeszłosci jakis rzeznik .Złozyłem dokreciłem na drugi dzien zalałem ekstrakcyjna komora wału póki co trzyma zobacze jak bedzie trzymac komora skrzyni biegów

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-31, 12:00
autor: karol123
Witam juz pierwsze klamoty pomalowane nawet ładny kolor wyszedł.Silnik juz tez prawie złożony.Zamówiłem pólksiezyc oraz tryb z za zembiajacy sie z półksięzycem lecz ten jest grubszy od starego i ledwo się cofa przy powrocie kopniaka. Mam jeszcze jeden dylemat jak jest uszczelniony wałek startera i zmiany biegów. W WSK był oring w kapie i oring na wałku zmiany biegów a tutaj nic nie widze

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-31, 22:29
autor: 125 arek
Bo w wfm nie było na wałkach uszczelnienia, miałem kiedyś taki silnik.

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-01-31, 22:39
autor: karol123
To jakie było uszczelnienie czy poprostu sobie kapał olej

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-03, 00:02
autor: Jarlys2
Ja przypuszczam że zagłębienie na oring powinno być w wałku kopniaka. Nie możliwe że nie było żadnego uszczelnienia między kapą a wałkiem kopniaka. O ile pamiętam to na wałkach od zwykłych b trójek nie ma frezu. Może jakby dotoczył rowek na oring na wałku i założył oring uszczelniający na wałek to olej już by nie ciekł.

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-07, 23:15
autor: karol123
Juz prawie wszystko pomalowane zaczynam składac sprzęta. Kolor tutaj jest nie adekwatny do stanu faktycznego najlepiej real widac na zdjeciu z półka licznika

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-17, 21:37
autor: karol123
Witam problem mam tego rodzju ze nie wiem jak skrecic przednie koło hmmm niby proste a jednak .Po co sa sruby jak w rowerze nakrecone na ośke. Przełozyłem oske przez łozyska i teraz tam gdzie bemben idzie tulejka dystansowa pod bemben ? czy na bemben hamulcowy

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-19, 00:26
autor: szef100
To może zrobię zdjęcie jak to u siebie mam poskładane ?

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-19, 19:53
autor: karol123
Dobra bede wdzieczny

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-20, 14:47
autor: szef100
Proszę ja mam to tak złożone jeżeli nie wiedać to mogę opisać

Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji

: 2016-02-20, 19:53
autor: karol123
No to dobrze założyłem w sumie. Troche to nie jest dotarte ale sie dotrze bedzie dobrze. Generalnie maszyna wygłada oszałamiająco tylko jakos tak nisko sie siedzi jak na romecie 2-biegowym. Jeszcze jakbym mógł kolege porosic o podpowiedz jak jest mocowana sprężyna stópki centralnej bo mam sprezyne mam kawałek wyprofilowanego drutu i gdzie to jest uczepione. Od błotnika wystaje kawałek blachy to pewnie jest zatrzask stopki centralnej ale nie wiem gdzie zaczepic sprężyne