budowa koła

Odpowiedz
skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

budowa koła

Post autor: skavinsky » 2015-07-15, 13:40

Witam,

Czy w piaście od WFM na półbębnach musi być pomiędzy łożyskami ( w środku piasty) taka "ośka" jakby ? Czy nie jest to konieczne?

szef100
Posty: 399
Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
Lokalizacja: Hańsk
Kontaktowanie:

Re: budowa koła

Post autor: szef100 » 2015-07-17, 16:23

Zapewne chodzi Ci o tylne koło. Jest to kawałek metalowej rurki która ma wspawaną tak jakby na 1/3 długości podkładkę. Z tego co ja wywnioskowałem to ma to za zadanie utrzymywać odstęp między łożyskami, ale tu mogę się mylić w jej funkcji.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: budowa koła

Post autor: Texas Ranger » 2015-07-17, 22:41

Musi mieć tą tulejkę, w przeciwnym razie po skręceniu koła będziesz miał problem żeby go obrócić.

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: budowa koła

Post autor: skavinsky » 2015-07-20, 09:50

udało się skręcić i jest lux :) oczywiście napęd bez licznika :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości