Strona 1 z 1

Uszczelka pod głowice do WFM 125 (S34) - miedź czy aluminium

: 2015-07-26, 13:44
autor: sierp2012
Witam, zastanawiam się jaką uszczelkę zastosować do silnika WFM 125 model S34. Jak rozkręciłem silnik to pod głowicą była uszczelka zrobiona z materiału takiego samego jak uszczelka między połówkami karterów. Wydaje mi się że powinna być miedziana albo aluminiowa. Miedzianą już mam, odkupiłem na złomowisku, trochę inne miała wymiary ale po spiłowaniu z zewnątrz pasuje idealnie. Tylko ta grubość - 1mm, nie wiem czy nie osłabi silnika i czy dobrze uszczelni. Myślałem o wygrzewaniu, podobno robi się wtedy miękka i lepiej się układa przy dokręcaniu głowicy.

Re: Uszczelka pod głowice do WFM 125 (S34) - miedź czy alumi

: 2015-07-26, 17:20
autor: sierp2012
A nie odprężę za bardzo silnika tą grubością tej uszczelki? Mam zrobiony 3 szlif na oryginalnym nowym tłoku to może się to zrównoważy. Samo obustronnie wyrównanie płaszczyzny tej uszczelki wystarczy czy jeszcze dodatkowo wykonać to wygrzewanie?

Re: Uszczelka pod głowice do WFM 125 (S34) - miedź czy alumi

: 2015-07-26, 21:57
autor: sierp2012
Dzięki za odpowiedź, niby prosta sprawa a miałem wątpliwości.To jutro kolejny etap składania.

Re: Uszczelka pod głowice do WFM 125 (S34) - miedź czy alumi

: 2015-07-26, 22:25
autor: szef100
Osobiście też miałem problem z tą uszczelką, ale znalazłem firmę która wycięła mi ją z miedzi i miałem po problemie.