Czołem Koledzy.
W trakcie prac blacharskich pojawił się pewien kłopot.
Na załączonych fotkach widać 4 otwory w przedniej części błotnika.
Nie bardzo wiem do czego one są. Motor miałem w częściach i już przez kogoś trochę robiony.
Obawiam się że to jest od późniejszej wersji z inną puszką. U mnie jest okrągła. Jeżeli tak jest to czy są jeszcze jakieś różnice między takimi błotnikami?
PS. Czy dobrze myślę że ta fikuśna blaszka na dole służy do podtrzymywania stopki centralnej?
Otowory w błotniku WFM 1955
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2014-10-04, 16:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1955
BMW R1100RT - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Otowory w błotniku WFM 1955
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: Otowory w błotniku WFM 1955
W późniejszych wersjach do błotnika był przykręcany uchwyt na akumulator. Jeden otwór musi zostać ponieważ przykręca się błotnik do ramy. Tak jak myślałeś blaszka służy do podtrzymywania stopki centralnej
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości