Strona 1 z 1

Honda NSR 125/190

: 2014-03-31, 21:47
autor: maniek1994
Witam!
W mojej NSR mam cylinder o pojemności 190ccm i po zmianie gaźnika na 38mm wstawiłem tam dyszę 148 bo takową posiadałem. Cały czas zastanawiam się czy to nie za mała dysza. Ostatnio jeżdżąc na niej zauważyłem że gdy paliwo się kończy NSR dostaje sporego kopa a gdy paliwa jest więcej to ma dziurę o obrotach i przyspiesza gorzej. Czy to może być wina zbyt małej dyszy?
Z góry dziękuję za odpowiedź;)

Re: Honda NSR 125/190

: 2014-03-31, 22:08
autor: AndrzejJ
kup dyszę i sprawdź, nikt nie wywróży, najlepiej by było wyregulować colortunem, na japońcu nie ma co oszczędzać.

Re: Honda NSR 125/190

: 2014-03-31, 22:20
autor: Muciek
Poszukaj na zagranicznych forach co piszą. Andrzej powiesz mi jak zajrzysz do colortuna odcinając na 3ce :mrgreen: ?

Re: Honda NSR 125/190

: 2014-03-31, 22:24
autor: MajkelCIN
Maniek ta dysza nie jest za mała, jest raczej za duża. Się ciesz, ze paliwo Ci tłumikiem nie leci. Spisz sobie oznaczenia gaźnika i poszukaj na goglach, jaką to dysze przewidział producent. A nie wsadzasz 148, bo taką miałeś ;D ;D . Miałbyś dyszę 225 to też byś ją wsadził? Wtedy musiałbyś za sobą ciągać bekę paliwa. Na chwilę obecną silnik się zalewa. Obniż również iglice, jeżeli w ogóle posiada jakąś regulację.
A filtr powietrza jaki masz? Stożkowy tjunink czy oryginał, a może KNa :?: .

Re: Honda NSR 125/190

: 2014-03-31, 23:25
autor: maniek1994
Dusza która była poprzednio to 215 i podobno była w ktm sx 125, filtr jest z cr 250 gdyż taki pasował mi do gaznika. Na obniżonej iglicy była słabsza. Chyba poczytam jakieś tematy na zagranicznych forach. Dzięki za pomoc;)