Honda NSR 125/190
: 2014-03-31, 21:47
Witam!
W mojej NSR mam cylinder o pojemności 190ccm i po zmianie gaźnika na 38mm wstawiłem tam dyszę 148 bo takową posiadałem. Cały czas zastanawiam się czy to nie za mała dysza. Ostatnio jeżdżąc na niej zauważyłem że gdy paliwo się kończy NSR dostaje sporego kopa a gdy paliwa jest więcej to ma dziurę o obrotach i przyspiesza gorzej. Czy to może być wina zbyt małej dyszy?
Z góry dziękuję za odpowiedź;)
W mojej NSR mam cylinder o pojemności 190ccm i po zmianie gaźnika na 38mm wstawiłem tam dyszę 148 bo takową posiadałem. Cały czas zastanawiam się czy to nie za mała dysza. Ostatnio jeżdżąc na niej zauważyłem że gdy paliwo się kończy NSR dostaje sporego kopa a gdy paliwa jest więcej to ma dziurę o obrotach i przyspiesza gorzej. Czy to może być wina zbyt małej dyszy?
Z góry dziękuję za odpowiedź;)