Gaźniki z kolektorami kosztują ok 700 pln,ale są również tańsze zamienniki a reszta to tylko czas
.Mnie zajęło to ok 16 godzin roboczych. Natomiast przeróbka na 250 jest już bardziej kosztowna, wał i cylindry od 250 można kupić w USA, cena ok 100-150$ lub nowe z Chin, warto również zastanowić się nad zakupem wałka rozrządu, nowy kosztuje trochę ponad 100 pln, lub droższą oryginalną używkę. Trzeba również rozwiercić blok pod większe cylindry, ale reszta silnika tzn skrzynia, smarowanie itp jest identyczna z 250. Po tej przeróbce 250 powinna mieć ponad 20 KM i całkiem przyzwoicie jeździć, co się przydaje w obecnym nasilonym ruchu ulicznym i co najcenniejsze bez widocznych zmian
Ale po takiej przeróbce to już trzeba zrobić kat. A2
Tak na marginesie Honda Rebel to już klasyk i to z bardzo długą tradycją sięgającą lat 70 XX w, a była produkowana do 2016 r, jest więc prawdopodobnie najdłużej produkowaną Hondą. Pisałem o tym na blogu, ale powtórzę, że jest bardzo dobra w prowadzeniu i wygodna nawet dla kogoś ponad 180 cm wzrostu i do tego solidnie zbudowana.Osiąga przebiegi ponad 80 tyś km, więc zakup motocykla z przebiegiem 20-30 tyś km nie powinien odstraszać. Na poprawkę zasługuje jedynie cienka warstwa lakieru. Bardzo dobra oferta na początek drogi motocyklowej.