X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1952
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: Alien » 2017-08-24, 00:02

Ja będę leciał w piątek z Krakowa lub w sobote rano razem z tomcio.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

zygaWSK
Posty: 6
Rejestracja: 2015-07-30, 23:31
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: zygaWSK » 2017-08-24, 21:12

Witam pisał do mnie wczesniej kolega w temacie wyjazdu na X zlot do Świdnika o której godz. z Lubartowa startujemy?

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2186
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: daroohd » 2017-08-25, 09:13

Ja z powodu wyjazdu nie bede na zlocie ... ale wam zycze udanej imprezy

marcin3ta
Posty: 416
Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: marcin3ta » 2017-08-25, 12:11

Jak ktoś chce to jutro czyli sobota godz 10 wyjazd z Podkarpacia

koskobuz
Posty: 1
Rejestracja: 2016-09-29, 18:34
GG: 0
Moje maszyny: kos
kobuz
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: koskobuz » 2017-08-25, 21:44

Witam Wyjeżdzam jutro z okolic Kołbieli wsk 175 godz 11.30 ktoś chętny się dołączyc ?

Awatar użytkownika
irek
Posty: 563
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: irek » 2017-08-25, 22:14

Ja będę najprawdopodobniej w niedzielę. Będzie ktoś ze starej gwardii forumowej??
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
mariusz30003
Posty: 159
Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3 1985r KOS/KRASKA.
WSK M06-Z2 1961r.
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: mariusz30003 » 2017-08-25, 22:17

Lubartów, dokładnie kolonia Łucka, zajazd u Guza, "pod Helikopterem". Zbiórka ok 9 rano sam start pewnie ok 10. Jedziemy w kierunku na Łęczną.
Trasa :
Łucka-Rokitno-Jawidz-Charlęż-Bystrzyca-Turka-Wólka Lubelska-Długie-Biskupie Kol.-Świdnik

BizonekM06
Posty: 176
Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
GG: 0
Moje maszyny: Yamaha FJR1300, Honda SLR650, CZ175, Romet 50T-1, Jawa 20
Lokalizacja: Łochów - mazowsze
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: BizonekM06 » 2017-08-26, 07:06

Ja startuję z domu koło 8 rano, trasa na Siedlce, Łuków, Kock, Lubartów, Niemce.
Żółte enduro SLR650, na krakowskiej tablicy bo WSK już nie posiadam :)

Awatar użytkownika
marek-robert
Posty: 385
Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: marek-robert » 2017-08-27, 00:29

Byłem, zobaczyłem, porozmawiałem, WSK-ę na trasie naprawiałem.
https://www.youtube.com/watch?v=o2u1OwamboI

BizonekM06
Posty: 176
Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
GG: 0
Moje maszyny: Yamaha FJR1300, Honda SLR650, CZ175, Romet 50T-1, Jawa 20
Lokalizacja: Łochów - mazowsze
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: BizonekM06 » 2017-08-27, 10:37

Byłem i ja, motorki oglądałem.
PS. fajny filmik, nawet moją żółtą selerkę parę razy widać :)

Awatar użytkownika
kondzisław
Posty: 239
Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
GG: 666
Moje maszyny: Wsk Kobuz
Wsk S1 Ex
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: kondzisław » 2017-08-27, 13:54

Również byłem.

Zdjęcia koncepcji nowej Wueski. Zdjęcia z Kuriera Lubelskiego.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 670
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: BikerDS » 2017-08-27, 20:21

Nowa koncepcja... Już widzę, że nic z tego nie będzie.... Szkoda.

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 292
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: peper50 » 2017-08-27, 22:10

Co z tym silnikiem jest nie tak? To na krawężnik wogóle by wjechało bez wyrwania silnika z ramy? Czemu rama to jest zwykła kratownica? Brakło polotu, żeby coś bardziej normalnego zaprojektować? Miało być nawiązanie do motocykli z tamtych lat. Nawet w wywiadach mówiono, że motocykl będzie klasyczny a tu takie dziwadło. Powinni brać przykład z Royala Enfielda. Do dzisiaj ich motocykle mają klasyczną linię nawiązującą do historii ... Nie widzę tego projektu.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 670
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: BikerDS » 2017-08-27, 22:33

To nawet nie chodzi o to jak to wygląda, bo jak zakładam jest to rama i silnik. Więcej nie mają - OK. Chodzi mi bardziej o to, że przez wzgląd na to jak bardzo ambitnie do tego podchodzą to tym mniej realny jest projekt. Przecież uruchomienie produkcji to nie postawienie hali, parę zgód, troszkę maszyn i jedziemy. To są ogromne koszty. Piszą też o 90% elementów produkowanych z Polski. Teraz ? Ehh. Poważnie, powinni zacząć na spokojnie, być troszkę montownią, może pewne elementy produkować, ale dorabiać się. Jak jest kasa, to inwestować np. w swoje ramy, pózniej koła etc. Nie wymyślać koła na nowo z zerowym doświadczeniem i z bez mała zerowym budzetem. Przecież to trzeba jeszcze sprzedać. Nie wiem... ja tego nie widzę. Znów wielcy wizjonerzy... Przepraszam jeśli uchodzę za buraka i narzekacza, ale w mojej opinii to nie może się udać. Oni już mówią o motocyklu 180 konnym. To takie.. naiwne.

Bresio95
Posty: 41
Rejestracja: 2016-06-15, 22:03
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 200
Romet Komar 2350
Romet Minsk 125 Typ 400A
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: Bresio95 » 2017-08-27, 22:38

Znów się przejawia polskie podejście do motoryzacji, czyli jak wpakować super hiper konstrukcje, a potem miauczeć, że nikt nie chce zainwestować kasy na projekt/ nie chce się sprzedawać, bo produkt jest w uj drogi. Przykład współczesnego samochodu Syrenka, konceptu Poloneza.

Już nie mówiąc nawet o tym, że to ma być silnik 2T, a Unia Europejska wraz z każdym kolejnym rokiem zaostrza normy emisji spalin. Już w tym roku dwusuwy odpadły z rynku jednośladów. Romet na początku roku chciał sprzedawać jakiś skuter w 2T na wtrysku, ale chyba normy emisji spalin zabiły wdrożenie go do sprzedaży.

Nie wiem co ćpią w Świdniku, ale niech to odstawią.

A miało być tak pięknie, a wyjdzie jak zwykle.

Awatar użytkownika
PrzemM
Posty: 39
Rejestracja: 2015-01-11, 21:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M-150
WSK M06 1957r
WSK Kobuz
WSK Dudek
Junak M10
Lokalizacja: Trawniki
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: PrzemM » 2017-08-27, 23:48

To nie do końca jest tak.
Po pierwsze moim skromnym zdaniem na tym etapie prac nic nie powinno zostać pokazane.
Po drugie. Ile osób kupiłoby motocykl który w prostej linii nawiązywałby do wuesek z dawnych lat? 200-300 egzemplarzy? I co dalej? Nowa wueska musi wejść na rynek. Musi sprostać współczesnym trendom. Plany są ambitne. Zarówno supermoto które są obecnie najpopularniejsze jak i z czasem bardziej klasycznych motocykli. To nie jest przedsięwzięcie warte 1 czy 2 mln złotych. Jeżeli firma nie będzie miała zysku to nie będą rozwijane dalsze projekty. Dlaczego padła produkcja WSK? Raz że ze względów politycznych a dwa że w latach 80tych byliśmy już daleko w tyle. Wystarczy porównać nawet prototypy z WSK i motocykle np. Hondy czy Yamahy. Byliśmy 100 lat za murzynami. W eksporcie nie było szans na konkurencję z japońcami a na rynku krajowym motocykl przestał pełnić rolę pojazdu użytkowego. Stał się poniekąd luksusem a w przypadku WSKi wręcz wyśmiewany. Wiejski sprzęt kaskaderski to nie jest powiedzenie z lat 90tych.
Powodzenie przedsięwzięcia to zysk. Ten zysk trzeba jakoś wypracować szukając rynku zbytu wśród najpopularniejszych obecnie motocykli. Dopiero później można myśleć o zaspokajaniu potrzeb bardziej wymagających użytkowników. Ekonomia rządziła, rządzi i rządzić będzie zarówno teraz jak i 30 czy 40 lat temu. Upadł Junak, WSK, WFM czy SHL. Teraz jest szansa na powrót polskiej myśli technicznej a zarazem bardzo innowacyjnej. Za rok będzie już coś więcej wiadomo. Póki co prace idą pełną parą. Nie osądzajmy nic po pozorach. Dajmy chwilę czasu.
IMG_20170826_190431_359.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 292
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: peper50 » 2017-08-28, 00:21

Zrobiliby klasyczny motocykl ale twardy. Dostęp do technologii i materiałów jest. Motocykl dla ludzi, do pracy, szkoły, biura, na weekendowe przejażdżki po okolicy, na ryby. Ludzie śmieją się z Rometów czy aktualnych Junaków ale zobaczcie ile tego jeździ. Od groma. Myślę, że gdyby kontynuowali ideę przeznaczenia motocykli WSK to dałoby radę. Wystarczy, że byłby nasz polski i żeby niezawodnością bił na głowę chinole. Mając na półce WSK, Rometa czy Junaka wolałbym dołożyć 1000zł i kupić nasz polski motocykl. Czy musi mieć napchane elektroniki, komputerów itp? Nie wydaje mi się. Dla mnie nawet nie musiałby mieć rozrusznika. Nie mając w tej chwili możliwości tworzenia motocykli konkurencyjnych z Japonią wystarczyłoby może stworzyć odmienną ideę a kto wie, być może obudzi się nowa moda na prostotę, funkcjonalność i niezawodność. Czy np WSK 125 Barron nie mogłaby być wzorem i kierunkiem dalszego rozwoju? Pierwszy stałbym w kolejce po taki motocykl. Tak na marginesie, mam wrażenie, że ta rama z koncepcji to od jakiegoś ścigacza...

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2186
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: daroohd » 2017-08-28, 09:19

Masakra ten co to projektowal jezdzi chyba tylko na rowerze....Moze chodzi o to aby zrobic na tym kase czyli znalesc inwestorow dadza kase a tylko pare osob na tym zarobi bo ktos za free tego nie kresli a ze okaze sie nie wypalem to straca ci co w to zainwestowali...a inni zarobia i to nie malo nic nie produkujac...

Awatar użytkownika
zubr9471
Posty: 1090
Rejestracja: 2011-05-01, 15:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, 175
WFM
Junak
Romet
Jawa 250
SHL 175, 150

H-D
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: zubr9471 » 2017-08-28, 14:46

Może to jest czyjaś praca przejściowa lub jest to projekt unijny dofinansowany przez ministerstwo. Brałem udział w takich projektach i wiem, że to jest pic na wode i marnowanie kasy. Zarobi jakaś państwowa uczelnia i jakaś państwowa fabryka.

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 670
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017

Post autor: BikerDS » 2017-08-28, 17:18

PrzemM pisze:
2017-08-27, 23:48
To nie do końca jest tak.
Po pierwsze moim skromnym zdaniem na tym etapie prac nic nie powinno zostać pokazane.
Po drugie. Ile osób kupiłoby motocykl który w prostej linii nawiązywałby do wuesek z dawnych lat? 200-300 egzemplarzy? I co dalej? Nowa wueska musi wejść na rynek. Musi sprostać współczesnym trendom. Plany są ambitne. Zarówno supermoto które są obecnie najpopularniejsze jak i z czasem bardziej klasycznych motocykli. To nie jest przedsięwzięcie warte 1 czy 2 mln złotych. Jeżeli firma nie będzie miała zysku to nie będą rozwijane dalsze projekty. Dlaczego padła produkcja WSK? Raz że ze względów politycznych a dwa że w latach 80tych byliśmy już daleko w tyle. Wystarczy porównać nawet prototypy z WSK i motocykle np. Hondy czy Yamahy. Byliśmy 100 lat za murzynami. W eksporcie nie było szans na konkurencję z japońcami a na rynku krajowym motocykl przestał pełnić rolę pojazdu użytkowego. Stał się poniekąd luksusem a w przypadku WSKi wręcz wyśmiewany. Wiejski sprzęt kaskaderski to nie jest powiedzenie z lat 90tych.
Powodzenie przedsięwzięcia to zysk. Ten zysk trzeba jakoś wypracować szukając rynku zbytu wśród najpopularniejszych obecnie motocykli. Dopiero później można myśleć o zaspokajaniu potrzeb bardziej wymagających użytkowników. Ekonomia rządziła, rządzi i rządzić będzie zarówno teraz jak i 30 czy 40 lat temu. Upadł Junak, WSK, WFM czy SHL. Teraz jest szansa na powrót polskiej myśli technicznej a zarazem bardzo innowacyjnej. Za rok będzie już coś więcej wiadomo. Póki co prace idą pełną parą. Nie osądzajmy nic po pozorach. Dajmy chwilę czasu.
IMG_20170826_190431_359.jpg
Proszę nie odbierz tego jakoś bardzo źle, ale cała Twoja wypowiedź to same zaprzeczenia. Mówisz o powodzeniu ( zysk ), a piszesz o innowacyjnej myśli technicznej. Napisałeś o tym, że ekonomia rządziła i rządzić będzie. Oczywiście, że tak - tyle, że ten projekt to zaprzeczenie zasad ekonomii. Po dwóch czy trzech latach prezentuje się szkic może 1/3 motocykla, zdawać by się mogło mocno wyrafinowanego. Co do powodów upadku fabryk w Polsce nikomu tu na forum chyba nie trzeba mówić, bo to dla nas chyba jasne. Nikomu nie zależy tak mocno na tym, by nowe WSK nawiązały do starych motocykli, a raczej zależy, by jakieś były produkowane z powodzeniem i by kapitał został w Polsce - reszta - to zwyczajna pochodna sukcesów.

Piszesz - prace idą pełną parą. Tak ? Pokaż :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość