Problem wsk 125

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Pcmirek1984
Posty: 6
Rejestracja: 2018-10-10, 19:08
GG: 0
Moje maszyny: Witam posiadam wsk 125 garbuske z roku 1975
Kontaktowanie:

Problem wsk 125

Post autor: Pcmirek1984 » 2018-10-14, 16:56

Witam jestem nowy nie wiem czy w dobrym wątku pisze ale mam następujący problem silnik chodził idealnie aż pewnego dnia zgasł a tuż przed zgasnieciem strzelac w tlumnik zaczął teraz jak go odpalam to strzela w tlumnik i nie reaguje wogole na gaz kondensator zmieniony na nowy pomoże ktoś ?

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: sylwekseat » 2018-10-14, 20:08

Moze klina scielo na magnecie

Pcmirek1984
Posty: 6
Rejestracja: 2018-10-10, 19:08
GG: 0
Moje maszyny: Witam posiadam wsk 125 garbuske z roku 1975
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: Pcmirek1984 » 2018-10-14, 21:09

Klin nowy jest na magnecie

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-10-15, 19:33

Zobacz czy wał się nie przestawił.

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: sbanys » 2018-10-15, 20:24

MotoPRLmaniak pisze:
2018-10-15, 19:33
Zobacz czy wał się nie przestawił.
Walisz od razu z grubej rury.
Ja bym zaczął od podstaw i po kolei sprawdzał i eliminował potencjalne podejrzane miejsca a do sprawdzenia jest trochę od układu elektrycznego z zapłonem po ustawienia gaźnika.

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-10-15, 22:26

Wszystko jest możliwe, tymbardziej w trójce, gdzie takie przypadki były notoryczne.Żeby sprawdzić to wystarczy zdjąć magneto, ustawić tłoka w gmp.Otwór na klinek musi być idealnie ku dołowi.:)

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: czankete » 2018-10-16, 08:25

MotoPRLmaniak pisze:
2018-10-15, 22:26
Wszystko jest możliwe, tymbardziej w trójce, gdzie takie przypadki były notoryczne.
...notorycznie to ty bzdury wypisujesz :faint: W S01 problem z przekręcającym czopem wału to przypadek spotykany naprawdę sporadycznie i jest to ostatnia rzecz jaką sprawdzałbym w przypadku problemów z układem zapłonowym...

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: halcik » 2018-10-16, 08:28

Prędzej klin zetnie 100 razy niż się czop przestawi, to prawda

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-10-16, 09:34

Pisałem, że wszystko jest możliwe.Warto to zobaczyć.Tymbardziej, że nie jest to trudne.Ja bym jeszcze zobaczył czy ośka platynek nie złapała luzu (Jak złapie to raz przerwa jest większa raz mniejsza i takie cuda się dzieją).

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: kuba063 » 2018-10-16, 09:49

Nie trzeba zdejmować magneta... Zdejmij pokrywe i sprawdz czy platyny się otwierają przed gmp, sprawdź platyny czy są sztywne, czy nie ma przebicia, później uszczelniacz na wale. Gaźnik od tak się nie przestawia...
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: kuba063 » 2018-10-16, 09:51

P,S jeśli wał jest PRL to przestawienie się czopu walu jest bardzo, bardzo rzadkie. Chyba że mowa o wyrobie współczesnym.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-10-16, 09:58

Niech ci będzie.Jest to rzadko możliwe, ale warto to wziąść pod uwagę. https://goo.gl/images/7Tjm2Y tak chodzi wsk na przestawionym wale.Podobnie jak ta. :-)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: jjaworskyy » 2018-10-16, 10:03

MotoPRLmaniak pisze:
2018-10-16, 09:58
Niech ci będzie.Jest to rzadko możliwe, ale warto to wziąść pod uwagę. https://goo.gl/images/7Tjm2Y tak chodzi wsk na przestawionym wale.Podobnie jak ta. :-)
To notorycznie, czy rzadko? :faint: :faint:

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-10-16, 10:22

Moim zdaniem notorycznie.Częste były takie przypadki.Często spotykam starszych ludzi, to mówią, że mieli z tym problemy, jednak nie chciałem się kłucić i napisałem "niech ci będzie".Myślę, że nie ma sensu się kłócić o ten wał.Trzeba poczekać aż założyciel tematu się odezwie. :-)

...twoje zdanie jak zwykle jest niczym nie poparte oprócz rzekomych opowieści innych albo naprędce wymyślonych historyjkach - skończ wreszcie z tym wodolejstwem!

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: qpa » 2018-10-16, 10:58

Ja mam straszne szczęście jak się okazuje, bo na tyle wałów i silników jakie sie przewinęły przez moje ręce i kolegów żaden wał się nie przestawił :D

Awatar użytkownika
MotoPRLmaniak
Posty: 240
Rejestracja: 2018-01-27, 23:12
GG: 0
Moje maszyny: Dużo klasyków
Lokalizacja: Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: MotoPRLmaniak » 2018-10-16, 11:24

Miałeś szczęście.

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: qpa » 2018-10-16, 11:53

Albo Ty miałeś szczęście trafić na przestawiony wał a zrobiłeś z tego regułę.

Pcmirek1984
Posty: 6
Rejestracja: 2018-10-10, 19:08
GG: 0
Moje maszyny: Witam posiadam wsk 125 garbuske z roku 1975
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: Pcmirek1984 » 2018-10-16, 15:39

Platynki 3mm przed gmp zaczynaja się otwierać ale zerknę jeszcze w gaźnik może coś tam siedzi sprawdzę dziś ten wał uszczelniacze wszystkie nowe mam założone

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: czankete » 2018-10-16, 16:14

Pcmirek1984 pisze:
2018-10-16, 15:39
Platynki 3mm przed gmp zaczynaja się otwierać
...czyli czop w wale jest na właściwym miejscu, a jaką masz przerwę pomiędzy stykami przerywacza?

Pcmirek1984
Posty: 6
Rejestracja: 2018-10-10, 19:08
GG: 0
Moje maszyny: Witam posiadam wsk 125 garbuske z roku 1975
Kontaktowanie:

Re: Problem wsk 125

Post autor: Pcmirek1984 » 2018-10-16, 18:36

Przerwę mam 0,4 na platynach teraz sprawdziłem i jak tłok w gmp to klin na wale mam na dole

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości