Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: ŻbiKu » 2007-09-02, 00:44

Zapraszam na stronę http://www.jjsdesign.net/jj2sx4500/jj2sx4500.html

Jeżeli posiada ktoś Automobilistę z artem o tym motocyklu bardzo proszę o wrzucenie skanów.

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-09-02, 10:52

bardzo ciekawy silnik ma ten motocykl

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-09-02, 12:44

Nie no dajcie spokój jak to wygląda. Pomysł ciekawy ale ten motocykl będzie nieporęczny na polskich drogach. Powyżej określonej prędkości będzie szorował pługiem na wybojach.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

BoldonSML
Posty: 19
Rejestracja: 2007-07-18, 14:09
GG: 0
Lokalizacja: Nysa
Kontaktowanie:

Post autor: BoldonSML » 2007-09-02, 13:35

moim zdaniem nic z tego nie będzie tak jak wyżej napisał kolega nie na nasze drogi. Mi się nie podoba, jestem ciekawy ile takie coś będzie nas kosztować :lol:
WSK moja pasja !!!

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-09-02, 13:45

BoldonSML pisze:jestem ciekawy ile takie coś będzie nas kosztować
o ile wogóle będzie produkowane seryjnie
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

BoldonSML
Posty: 19
Rejestracja: 2007-07-18, 14:09
GG: 0
Lokalizacja: Nysa
Kontaktowanie:

Post autor: BoldonSML » 2007-09-02, 16:35

No to zobaczymy poczekamy. A ile stawiacie na taką maszynke ja nie mam pojęcia ile takie coś może kosztować ale z 10 tysięcy spokojnie
WSK moja pasja !!!

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2007-09-02, 18:59

Nie mam skanera zrobilem fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-09-02, 19:10

Jezu o takich silnikach to ja czytałem w książkach o motocyklach z lat 50 ...

Nie przesadzili przypadkiem? Ciężko będzie takie cudo przypuszczam remontować.
Ja wyznaję zasadę - im prostsze tym lepsze ... Ech ... a z drugiej strony jakby mieli robić kopię jakiejś japonii to też do kitu ... hmm ... to może moto z napędem hybrydowym od razu?

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-09-02, 21:56

Hybrydowym? A kto by to kupił? To jest Polska. Auta z napędem hybrydowym są 10-15tyś droższe od zwykłych (jak nie więcej). Nawet jeśli ten motocykl kosztować będzie NOWY 10-15tyś zł, a jakość wykonania będzie na dobrym poziomie, porównywalna do innych maszyn, to koszt wcale nie jest znowu taki duży. Nowy japończyk klasy średniej kosztuje 26 000PLN (np. GSF 600 bandit), 17 000PLN - Kawasaki ER-5.

Ja trzymam kciuki, by projekt doszedł do skutku. Poza tym w nowych silnikach raczej nie przewiduje się czegoś takiego jak remont. Jeździłbyś nim np. 10-15lat? Słowo "dwusuw" nie musi się od razu kojarzyć z remontem, mamy w końcu XXI wiek, a rozwiązania w tej jednostce napędowej wykluczają remont po 20tyś km jak to jest w naszych wieśkach. Nie doszukujcie się znowu dziury w całym, powinniśmy mieć nadzieję, że w końcu ujrzymy POLSKI motocykl i to nie byle jaki, a to że nie będzie od razu najlepszy na skalę światową to nie uchybia Polakom.

Uważam, że pomysł jest ok, oby tylko doszło do produkcji seryjnej i jestem rad, że w naszym kraju znalazły się osoby, które chcą przez to przebrnąć i pokazać nas z jak najlepszej strony. Dzięki właśnie takim ludziom, możemy wyjść z Trzecio-Drugiego Świata :!:

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2007-09-02, 22:00

Widze że Stary nie czytałeś artykułu bo w tym silniku wlasnie najwieksza wada silnika 2T jest usunieta

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: Fenix » 2007-09-03, 13:37

ŻbiKu pisze:Zapraszam na stronę http://www.jjsdesign.net/jj2sx4500/jj2sx4500.html .
Od tego trzeba było zacząć "ogładanie" calego motocykla, zwłaszcza polecam forum tego serwisu a tam dyskusję z jakimś konstruktorem silników mieszkającym i pracującym w USA. To Polak bez wąpienia, bo posluguje się bardzo ładną, czystą polszczyzną, ale widać że związany z jakąś dobrą wytwórnią samochodów lub przynajmniej silników. Zobaczcie jego ocenę tego dzieła!! Warto poczytać.

Awatar użytkownika
hades10
Posty: 145
Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: hades10 » 2007-09-04, 00:33

część o silniku masz racje fenixie warto przeczytać, ale nie każdy wszystko stamtąd zrozumie. o wyglądzie motocykla to już większe gremium może sie wypowiedzieć.
faktem jest dyskusja pomiędzy Andrzejem a J. Jacek Synakiewicz jest interesująca.
ciekawe jest to, że to silnik jest elementem centralnym, jak w F1, a już budowa silnika to majstersztyk.
"jeżeli ktoś twierdzi, że mnie słuchał uważnie i zrozumiał, to albo mnie nie uważnie słuchał, albo mnie nie zrozumiał"
Alan Greenspan
__________________
widze, że staję się coraz sławniejszy:D

ira initium insaniae est

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-09-04, 07:06

Bardzo fajnie chłopaki piszą! Ale cholera nie doczytam teraz do końca bo muszę lecieć.

Polecam innym wejść na forum i poczytać tą dyskusję, jest bardzo ciekawa!

Awatar użytkownika
cezet
Posty: 11
Rejestracja: 2008-01-31, 12:49
GG: 679796
Lokalizacja: Korsno Odrz.
Kontaktowanie:

Re: Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: cezet » 2008-04-07, 23:05

Hmmm........ ciekawy projekt mam nadzieję, że się uda, fajnie by było podziwiać na polskich ulicach "od początku" polski motor. Mi się bardzo podoba, stylem bardzo przypomina angielskie cafe racery, które chyba bardziej mi pasują od amerykańskich chopperów. niżej przykład
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOTÓR JEST WIECZNY

Awatar użytkownika
motórzysta
Posty: 24
Rejestracja: 2008-02-09, 13:42
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b3
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontaktowanie:

Re: Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: motórzysta » 2008-04-25, 22:18

propos silnika to ciekawy artykuł o jego konstrukcji ukazał sie w tamtym roku w ŚM. Niestety nie mogę znaleść tego numeru więc nie podam dokładnych namiarów. Jego konstrukcja jest rzeczywiście zadziwiająca. Według mnie najciekawsza jest sprawa smarowania ukł. tłokowo-korbowego. Jego moc(110KM) jak na dwusuwa o poj. 500ccm nie jest duża. Dodam że dość już leciwa NSR 500 posiadała ponad 140KM. Cały motocykl przypomina mi kopie a raczej pomieszanie dwóch motocykli: Sachs Beast i Sachs b-805. Ale ogólnie:,,polak potrafi"!!! :cool:
Niech Łaska Najświętszego MOTÓRA spłynie na to miejsce

rutkowski
Posty: 220
Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
GG: 9296900
Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re:

Post autor: rutkowski » 2008-04-26, 14:00

Stary pisze:Jezu o takich silnikach to ja czytałem w książkach o motocyklach z lat 50 ...

Nie przesadzili przypadkiem? Ciężko będzie takie cudo przypuszczam remontować.
Ja wyznaję zasadę - im prostsze tym lepsze ... Ech ... a z drugiej strony jakby mieli robić kopię jakiejś japonii to też do kitu ... hmm ... to może moto z napędem hybrydowym od razu?
mam takie samo zdanie
dla przykładu slogan reklamowy łady "nie ma radia,nie ma elektrycznych szyb, nie ma sie co psuć"

projekt fajny ciekawe czy trafi do seryjnej produkcji 8-)

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: fazerofz6y » 2008-04-26, 16:33

SORRY ale ta konstrukcja tego motorku jest poprostu PASKUDNAAAAAAAAAAAAAAA :evil:

rutkowski
Posty: 220
Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
GG: 9296900
Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: rutkowski » 2008-04-26, 17:55

moze i paskudna ale polak potrafi :D

Awatar użytkownika
severnaya
Posty: 14
Rejestracja: 2008-03-02, 02:00
GG: 0
Moje maszyny: 175M21w2b-1981
OGAR-200
Junak(w rozsypaniu)
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Kolejna szansa na POLSKI motocykl!!

Post autor: severnaya » 2008-05-26, 11:15

o wsk tez mowili ze nie wejdzie do seryjnej produkcji.Tylko ciekawa ta rama jak ona bedzxie sie spisywac na naszych dziurach.
Piorun bije w sosny,bije w dęby niech p... szefa w zęby

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości