Dziwadła, nietypowe rozwiązania

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-12-16, 13:19

No ciekawy snołbord! Kolejne zastosowanie poczciwej wueski. Ruscy robią ze swoimi iżami podobne śniegołazy na dalekiej północy, to dlaczego wueska ma nie mieć takiej wersji na daleką... suwalszczyźnę?!

loony

Post autor: loony » 2007-12-16, 15:30

No i tylne płozy nie mają amortyzacji: czyli jeden kamień i wyrzuca w górę.
A że z drugiej strony nie ma też amortyzacji to coś może się złożyć :P

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-12-16, 16:53

loony pisze:czyli jeden kamień i wyrzuca w górę.
Tego typu konstrukcja nie jest zapewne stosowana przy grubości śniegu 2-3cm ;) fajnie by się tym szalało na stokach albo zaśnieżonych równinach gdzie śniegu jest minimum 20cm :)

Awatar użytkownika
Michal_TM
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Michal_TM » 2007-12-16, 17:12

fajna rzecz, taki pług zrobić jeszcze : )
polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Alien » 2007-12-17, 20:43

Ja sie tylko zastanawiam jak ten 'pojazd' skręca..no chyba ze ma służyć tylko do jazdy na wprost :-? Poza tym uderza mnie to ze całkiem ładny z niego motorek - nie licząc amortyzatorów, tylko wstawić koło i normalną lampę - poza tym wygląda na całkiem zadbaną!

PS. Michal_TM, przeglądałem Twoją galerie na bikepics.com...Twoja WSK zupełnie nie wygląda jak "Najpiękniejszy Pojazd PRL'u, Świetlisty Duch Polskich Szos, Boskie Tchnienie Świdnickiej Techniki" ..Simsona też skrzywdziłeś.. :shock:

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-12-17, 22:25

Alien, dokładnie tez nie wyobrażam sobie skręcania tym pojazdem

a co do wueskiMichal_TM, to szkoda komentować b1 została zniszczona :shock:

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2007-12-17, 23:26

A dlaczego miałaby nie skręcać? Skręca tak samo jak fabryczne snowbordy i pewnie tak samo skutecznie. Choć można byłoby mieć obawy o dość duży promień skrętu...

Awatar użytkownika
Michal_TM
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Michal_TM » 2007-12-18, 00:45

luk@sz pisze:Michal_TM, to szkoda komentować b1 została zniszczona
Nie róbcie OT pozatym czytając moje posty, i już to kiedyś mówiłem, tak mnie wspieracie.. ehh.. kupiłem te wsk za ostatnie pieniądze i narazie jeździ, co ja w niej takiego "zniszczyłem" ? słucham? założyłem inny błotnik ? (mam oryginał, 20sekund i założony) czy to że zdjołem lampe i załóżyłem bak od komara? no słucham? założyłem bak od komara bo od wsk cieknie a na głowie mam remont simsona którego podobnież wg. was zniszczyłem a licząc od maja wsadziłem w niego około 2500 zł i w nim z 1988 pochodzą tylko kartery, kosztował mnie wiele pieniędzy czasu serca i poświęcenia, co do wsk jeszcze to lampe zdjąłem bo nie było klosza i pozatym pognieciona była ta lampa, ale leży i czeka, skończe robić Sima wezme się za WSK narazie jest zrobiona "żeby tylko jeździła" więc wkurza mnie jak wchodzą jakieś osoby na forum i od razu mnie krytykują... macie na to pieniądze róbcie remonty i odnawiajcie motóry w ciągu miesiąca, ja jeszcze nie zarabiam narazie mam kupe długów i nie wiem jak z tego wyjść a chce kupić teraz jeszcze wsk b3 i też ją zrobić na oryginał nie wiem kiedy znajde pieniądze i czas ale to napewno zrobię, i teraz zastanówcie się i pomyślcie jak pomagacie takim ludziom jak ja, Alien, sory ale mówiąc że skrzywidziłem Simsona skrzywidziłeś mnie, akurat w Simsonie jest przeprowadzony tuning ale nie jest to jakiś tuning wiejski czy tymczasowy tak jak w wsk (nie tyle tymczasowy co praktyczny (szykuje błotniki do malowania - zakładam jakieś inne akurat tak dla checy w górze dla odmiany ale czy ja ją NISZCZE!! ) Simsona kupił w takim stanie że po tygodniu jazdy wał miał takie luzy że sie dziwie że korba nie odpadła pierścienie grało ino chuczy skrzynia rozwalona, gaźnik założony tajlandzki rozlegurowany, cewki w złym stanie magneto też kosz sprzęgła również naprawiam wszystko co moge i jak moge wkładając w to wszystkie oszczędności a nawet pożyczam na to, w simsonie chce przez zime założyć wydech LeoVince dorobić dwa kanały płuczące w cylindrze przeszlifować go na 60cm, i podnieś okno wydechowe, i rozwiercić dolot na 19mm również w gaźniku, CZY JA GO KRZYWDZE? pomyśl jeden z drugim ile czasu , kasy , pracy i serca poświęcam więc takie odpowiedzi mnie dołują, gdy kupiłem wsk przypchałem ją 2 km z pobliskiej miejscowości w stanie ruiny sprzegła nie ma nie odpala wszystko lata rozwalone jak sie tylko da zrobiłem że jeździ i narazie jej tyle starczy zrozumcie ludzie że nie wszyscy śpią na pieniądzach i swoje powodzenie zawdzięczają pieniążką rodziców, jak już powiedziałem nie zarabiam sam i nie moge przeprowadzić dwóch remontów na raz... ehh tylko mnie zdołowaliście, DZIĘKI ZA WSPARCIE.. i sorry za OT...
polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-12-18, 12:03

Michał_TM co do niszczenia to co do simka nie mam nic to po prostu tuning wizualny który sie mi podoba mój kuzyn ma identycznie i fajnie to wygląda a co do b1 to dobrze że nie którzy z forum nie widzieli co ja miałem z niej przedtem bo b1 to nie przypominało :oops: ale na pewno wrócisz do oryginału :-> a co do pieniędzy mam podobny problem a jestem w trakcie remontu mz i nie mam funduszy :-(
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Alien » 2007-12-22, 15:06

Najpierw oglądałem Wueske i uznałem ze jest zwieśniaczona, chciałem zobaczyć czy to Twoja zasługa czy poprzedniego właściciela więc wszedłem do galerii Simsona. Na pierwszych stronach było ok, ale później sie okazało ze jednak faktycznie masz zapał do tjunigu...stad mój post.
w simsonie chce przez zime założyć wydech LeoVince dorobić dwa kanały płuczące w cylindrze przeszlifować go na 60cm, i podnieś okno wydechowe, i rozwiercić dolot na 19mm również w gaźniku, CZY JA GO KRZYWDZE?
Moim zdaniem tak.. ps. LeoVince? Pewnie z sześćsetki :roll:
zrozumcie ludzie że nie wszyscy śpią na pieniądzach i swoje powodzenie zawdzięczają pieniążką rodziców
Nigdy w życiu rodzice nie dołożyli mi niczego do motocykli..Na wszystko zarabiam sam, trafiłes pod zły adres..

Prosze zeby nikt już sie nie wypowiadał w tej sprawie bo temat to "nietypowe rozwiązania" i szkoda go śmiecić bo jest bardzo pożyteczny. Amen

Awatar użytkownika
Michal_TM
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Michal_TM » 2007-12-26, 13:16

Alien pisze:Pewnie z sześćsetki
Cylinder jest liczony pod ten wydech, pozatym nie mam zapału to tjuningu jeśli już to do tuningu czy też usprawnień, i nie wiem czy krzywdze mojego Simsona, wiele osób chciało by mieć tak skrzywdzonego Sima, na dodatek jeśli wszystko zrobię, wyreguluje i dobrze dotre to przykro mi ale WSK 125 wysiada przy nim (widocznie nigdy nie widziałeś dobrze przerobionego Simsona...), napisałem wszystko co i jak ale widocznie każdy ma rozum ale nie każdy potrafi z niego korzystać a to nie taka trudna rzecz..
polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-26, 15:42

Michal_TM pisze:na dodatek jeśli wszystko zrobię, wyreguluje i dobrze dotre to przykro mi ale WSK 125 wysiada przy nim
zapomniałeś dodać taka wiejska WSK 125
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Alien » 2007-12-26, 21:02

Po pierwsze:
napisałem wszystko co i jak ale widocznie każdy ma rozum ale nie każdy potrafi z niego korzystać a to nie taka trudna rzecz..
Takie teksty to kolegom z piaskownicy...

Po drugie:
Cylinder jest liczony pod ten wydech
Zawsze mi się wydawało ze to wydech liczy się pod silnik, a nie odwrotnie..Poza tym nie słyszałem żeby LeoVince robił tłumiki do dwusuwów :shock:

Nie mam ochoty na taką 'ambitną' rozmowę, bo i tak mi udowodnisz ze masz racje...Watek już zakończyłem wiec jak masz mi coś do wyjaśnienia to pisz na PW - nie obiecuje ze odpisze ;-)
Koniec off-topica.

Awatar użytkownika
Viper
Posty: 125
Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: Viper » 2007-12-27, 03:04

Alien pisze:Poza tym nie słyszałem żeby LeoVince robił tłumiki do dwusuwów :shock:
Mi sie wydaje że robi PRZEDE WSZYSTKIM do dwusuwów... Nie chce sie kłucic ale po prostu multum juz widziałem tuningowych wydechów Vinca do 2T. Nawet mój kumpel ma takowy dedykowany do RS.

Awatar użytkownika
Michal_TM
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Michal_TM » 2007-12-27, 11:51

Alien pisze:wydech liczy się pod silnik
Ja tego wydechu nie spawam tylko fabryka to jak mam go wyliczyć nie będę rozcinał i spawał nowego wydechu, po prostu jest podniesione okno wydechowe żeby łapał się w rezonans, pozatym zapraszam do lektury http://www.leovince.pl/ bo wydechy L.V. są też do dwusuwów, ale jak widać niektórzy się boją google..
polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-12-27, 13:17

Do jakiego pojazdu dedykowany jest ten wydech?
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Michal_TM
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-06, 16:47
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Michal_TM » 2007-12-27, 17:24

"Oferta tłumików do skuterów* i motorowerów
( o pojemności od 50 do 650 cm3)."
polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/28631

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Alien » 2007-12-27, 21:16

Alien napisał/a:
Poza tym nie słyszałem żeby LeoVince robił tłumiki do dwusuwów :shock:


Mi sie wydaje że robi PRZEDE WSZYSTKIM do dwusuwów... Nie chce sie kłucic ale po prostu multum juz widziałem tuningowych wydechów Vinca do 2T. Nawet mój kumpel ma takowy dedykowany do RS.
No fakt niezbity, mój błąd...

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: Dziwadła, nietypowe rozwiązania

Post autor: 1angel » 2008-02-28, 00:39

co zrobić kiedy nie mamy kranika wstaje jeden z niewielu pięknych słonecznych dni w lutym a my mamy chęć pojeździć ? Nic prostszego wystarczy butelka z korkiem szlaufik oraz napinacz linki :D
patent mojego kumpla kiedy poszła mu uszczelka w kraniku 5min roboty i dalej jeździmy :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
wafelson
Posty: 186
Rejestracja: 2007-10-10, 21:10
GG: 7571750
Moje maszyny: m06b3
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: Dziwadła, nietypowe rozwiązania

Post autor: wafelson » 2008-02-28, 00:46

Ja w sobotę zrobiłem identycznie, ale bez napinacza. :mrgreen:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości