Strona 1 z 1

gasnie bez ssania

: 2008-06-11, 08:35
autor: qwert45
Wiem że to forum o motocyklach, ale może jednak ktoś mi pomoże. Kupiłem sobie pf 126p, nie ma wysokich obrotów tylko się dławi, gaśnie bez ssania. Co to może być?

Re: gasnie bez ssania

: 2008-06-11, 15:55
autor: rykun
Wyczyść gaźnik i zmień filtr paliwa.

Re: gasnie bez ssania

: 2008-06-11, 22:49
autor: qwert45
Mam dwa gaźniki, obecnie siedzący w aucie ma dyszę chyba normalną, w drugim dysza główna jest dwuczęściowa. Czytałem gdzieś o jakichś elektrodyszach w maluchu, może mam własnie taką tylko nie podłączoną?? W moim gaźniku nie ma żadnych kabli.

Re: gasnie bez ssania

: 2008-06-20, 07:00
autor: HP
Mialem 126 i znam te silniczki.
Jesli zmieniles gażnik na drugi i obiawy są takie same to znaczy: dobrze chodzi na wolnych obrotach i srednich a przerywa i gasnie na wyzszych ja zaczął bym od przejzenia pompy paliwa. Jest tam sprężyna ktora lubi sie wyrobic i przy wyzszych obrotach nie nadąża z odbiciem membrany. W efekcie nie podaje paliwa do gaznika w odpowiedniej ilosci. Taki sam efekt jest jesli wyrobią sie w niej zaworki.Polecam zmienic calą pompe jest tania.
Nowszy gaznik z kablem jesli wolisz na nim jezdzic podlącz po prostu do cewki. Z cewki wychodzą 3 cienki kable: 1 do aparatu zaplonowego a drugi idzie do wiązki do karoserii. Własnie do tedo trzeba go podłączyc.

Re: gasnie bez ssania

: 2008-06-20, 17:36
autor: qwert45
Wszystko jest już w pożądku, cos tam grzebalem przy gazniku, pompie i zaworach. Teraz chodzi super.

Re: gasnie bez ssania

: 2008-07-22, 07:35
autor: WSKowicz M06-Z2
ja mam problem: mam WFM z taką stacyjką jak na załączniku i nie wiem jak wyłączać silnik, wyciągam kluczyk i nic, na razie zdejmuje fajke ze swiecy ale boje sie ze mnie prad kopnie. POMÓŻCIE!!!

Re: gasnie bez ssania

: 2008-07-22, 20:01
autor: qwert45
Widocznie masz coś nie tak w instalacji. Weź schemat i sprawdź wszystko.

Re: gasnie bez ssania

: 2008-07-22, 21:11
autor: Mateusz WSK
zrób jak napisał Qwert. nie wiem jaka tam jest stacyjka, jeżeli taka jak w WSce to może któryś ze styków jest zagięty i poprostu zamiast jeden się stykać a drugi nie to obydwa się np nie stykają lub stykają.jak napisałem nie wiem jaka jest stacyjka w WFM.musisz przejrzeć instalacje w lampie orazy tam przy silniku ;)
pozdr.