Pare drobnych pytań

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Fuga
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
Kontaktowanie:

Pare drobnych pytań

Post autor: Fuga » 2008-12-30, 19:41

Witam ma parę pytań na temat wsk 125;
1.Z której strony zakłada się zimeringi we amortyzatorach przednich
2.jak zabezpieczyć koszyczek sprzęgłowy aby nie wypadały te zabezpieczenie chodzi mi od strony tego trybu bo kupiłem nowe ale i tak spada jak przekręcę trybem
3,co sądzicie o tym wale bo mój już ma potężne luzy http://allegro.pl/item512556455_wsk_125 ... ginal.html" target="_blank
4.Gdzie i u kogo można kupić oryginalne platynki do wsk 125 za pomoc będę wdzięczny pozdrawiam...... ;)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: z-tomek » 2008-12-30, 20:47

Ten wał to jest współczesny - nie kupuj bo to chiński badziew lepiej oddaj oryginalny do regeneracji.
A co do platynek to sprawdź na http://www.skuterdebica.hg.pl" target="_blank

Awatar użytkownika
Fuga
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Fuga » 2008-12-30, 22:38

A można gdzieś kupić nowy wał oczywiście oryginał

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Mateusz WSK » 2008-12-30, 23:49

musisz szukać na allegro, już dawno widziałem do 125-tki nowy wał ZMD...
plantynki na skuterze z Dębicy są chyba takie same jak w sklepach, czyli badziewie :P

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Wężu » 2008-12-30, 23:53

plantynki na skuterze z Dębicy są chyba takie same jak w sklepach, czyli badziewie :P
U mnie w sklepie do 31-06 są orginalne platynki. Niestety nie ma do 31-05 co mnie bardzo martwi...
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Mateusz WSK » 2008-12-31, 00:00

to świetnie poprostu :) :oops:
po ile są ?

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Wężu » 2008-12-31, 00:08

po ile są ?
Ponad 9 zł, nie pamiętam dokładnie ale mniej niż dycha.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Fuga
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Fuga » 2008-12-31, 10:13

A może wie kto co z tym 1 i 2 pytaniem bo mi szczególnie na nich zależy :P

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Mateusz WSK » 2008-12-31, 11:57

simmeringi zakłada się sprezynkami do środka ;)
co do 2 pytania, nie dziw sie że jest to wszystko do kitu bo kupiłeś prywaciarskie ;)
na Twoim miejscu kupił bym org. nawet uzywane ;)

Awatar użytkownika
Fuga
Posty: 78
Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Fuga » 2008-12-31, 13:19

Serdeczne dzięki za pomoc o to mi chodziło :papa:

Awatar użytkownika
Lopez_92
Posty: 79
Rejestracja: 2008-08-31, 20:58
GG: 9912702
Lokalizacja: Pilawa East Side

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Lopez_92 » 2008-12-31, 22:13

Ja coś słyszałem że te wały chińskie są całe wypełnione metalem czyli te nasze krajowe są puste w środku że tak to ujmę i jest dana blacha dzięki temu wał jest lekki a chinol jest ciężki i dlatego nie opyla się go kupywać ;-)
MoTór nie umiera nigdy!-MoTór jest wieczny!

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Anzel » 2009-01-15, 10:06

Wręcz przeciwnie.Wały produkcji ZMD są cięższe niz ich dalekowschodnie odpowiedniki.Użytkuje wał Okinoi od początku byłego sezonu i zauważyłem poprawę przy "wkęcaniu się na obroty".Co do wytrzymałości wału mogę jedynie dodać,że po przebiegu 5000 km nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Mateusz WSK » 2009-01-15, 19:08

byłem ostatnio w sklepie i gadałem sobie z gościem, zobaczyłem wał, obok cylinder, gaźnik i wiele innych do 125. pytam sie co to za wał a on gada że do trójki, ja sie pytam co to za zaślepka a on gada że te przeciwwagi nie mają blach i są poprostu całością, ze są cięższe od tych z blachami.ciekawe ile cięższe... skoro sam metal :P
ja mam taki wał jak Anzel i również nie narzekam ;)
jeszcze mu powiedziałem specjalnie że kupiłem nowy żeliwny cylek z allegro żeby wiedział co to lepsze a nie syf chiński wciska :P
pozdr.
(PS: powiedziałem gosciowi że kupuje czwórke to mówił żebym tego nie kupował bo on miał sam dwie i ciągle sie psuły, mówił że moze mi sprzedać skrzynie w razie czego bo ma tego coś tam pare hehe :P )

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: man on the WSK » 2009-01-16, 23:26

Ja też ostatnio będąc w sklepie powiedziałem gościowi że sobie chce kupić WSK 175.Powiedział mi tylko że skrzynia sie szybko sypie.Ale części w sklepie w 90% procentach są oryginalne (do 175).Do 125 są tylko prostowniki.reszta jest prywaciarska albo chińska.Nie ma nawet korbowodów ZMD :( , a chciałem dać 2 oryginalne wały do regeneracji.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Mateusz WSK » 2009-01-16, 23:44

a skąd wiesz że mają oryginalne części ?
no to nie musisz wymieniać korbowodu.wystarczy łozysko w łbie i tulejke w główce i masz og. korbe jeżeli jest dobra.
pozdr.

Awatar użytkownika
aronek
Posty: 84
Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
GG: 8427339
Lokalizacja: Pstrągowa

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: aronek » 2009-01-17, 11:52

skoro tak mówisz Mateusz, to po co kupowoac kpl. za ~65zl, skoro mozna kupic lozysko za 20 zl i ewentualnie tulejke korbowodu i jechac dalej? jak sprawdzic czy korbowod nie juz nie nadaje? pewnie jak lozyskjo ma w nim luz, ale zeby to sprawdzic to trzeba miec nowe lozysko i wyjęty korbowód.
mam jeszcze pytanie co do prawego czopa- w jaki sposob jest on mocowany w wale? na jakims wieloklinie czy jest on okrągły i wprasowany w wał? dlaczego on mi sie przestawił? mozna to jakos naprawic?

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Mateusz WSK » 2009-01-17, 16:30

łozyska nie kupisz za 20zł. no poprostu gdy wał ma juz spore luzy to dajesz do wymiany łozysko i oczywiście tulejke ;)
jeżeli korba jets krzywa to do wymiany.tak to czasami bywa że sie przestawia :P
sam nie wiem jak one są mocowane, chyba prasowane jak piszesz.

Awatar użytkownika
aronek
Posty: 84
Rejestracja: 2008-06-26, 20:05
GG: 8427339
Lokalizacja: Pstrągowa

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: aronek » 2009-01-17, 17:03

no tak, ale ta koncówka co wchodzi w wal jest taka sama jak to co wystaje, czyli wszysciutko okrągłe, czy ma jakies kliny? a korba to jakim cudem sie ma niby skrzywic? trzeba pamietac tez o tym, ze lozysko wspolpracuje bezposrednio z korbą, co naraza korbowod na zuzycie.

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Pare drobnych pytań

Post autor: Anzel » 2009-01-17, 17:15

Korba o dziwo potrafi sie skrzywić.Nie widzialem nigdy takiego elementu ale kilkakrotnie słyszałem że zdarza się to w silnikach W2B,oczywiście może to być mit typu "awaryjny zapłon" czy "słaba skrzynia"
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości