MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: kamil_Ziomek » 2010-04-10, 15:26

Jeśli by nią ktoś palił gumę kopał rowy itp to nawet tych 100km może nie przejechać na 20l. Jeśli ci strasznie dymi a olej masz wymieszany z benzyną w odpowiedniej ilości (nie na oko) to masz źle wyregulowany gaźnik i pewnie problem z pływakiem. Kranik masz szczelny i dobrze zamyka dopływ paliwa?
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Awatar użytkownika
spiekarz89
Posty: 2
Rejestracja: 2009-09-18, 08:02
Moje maszyny: WSK KOS, WSK M06B1 x2,
MZ ETZ 150e

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: spiekarz89 » 2010-04-12, 20:00

Kolego BART, to chyba nie trzeba być geniuszem żeby wiedziec ze paliwo nie ucieka do skrzyni a odwrotnie i ze to olej sie wpierdziela do komory korbowej.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: wujcio » 2010-04-12, 20:31

Poprostu masz źle wyregulowany gaźnik i całe paliwo leje się do tłumika

Awatar użytkownika
spiekarz89
Posty: 2
Rejestracja: 2009-09-18, 08:02
Moje maszyny: WSK KOS, WSK M06B1 x2,
MZ ETZ 150e

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: spiekarz89 » 2010-04-12, 20:57

Jak się wk***** to w sobotę pierdykne kapitalke gaźnikowi i silnikowi.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: Kapiii » 2010-04-12, 20:58

To się wk***...


Tyle propozycji, a nic nie sprawdzone.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
spiekarz89
Posty: 2
Rejestracja: 2009-09-18, 08:02
Moje maszyny: WSK KOS, WSK M06B1 x2,
MZ ETZ 150e

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: spiekarz89 » 2010-04-12, 21:07

Te propozycje są takie trafne jak strzały ze ślepaków, wszystko co się tutaj "dowiedziałem" nie przyczyniło się do zmniejszenia spalania. A to z tymi sprawdzeniami szczelności to pisze że jest wszystko OK a wy się dalej pytacie jak małe dzieci "czy to, czy tamto, czy siamto..." Nie dowiedziałem się niczego konkretnego, nikt nawet nie raczył napisać jak się spisują nowe gaźniki, czy wymiana dysz da cokolwiek albo jak gaźnik powinien być ustawiony w stosunku co do silnika czy gdzie może tkwić ten problem?!

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: Brat » 2010-04-12, 21:52

widocznie są ludzie którzy nie mają doświadczenia ze zmianami gaźników, dysz itp, nie różnimy się niczym od siebie, nie jesteśmy omnibusami, skoro nie możemy Ci pomóc w rozwiązaniu tego problemu, to przykro mi, nie musisz na nas naskakiwać za to że chcemy Ci chociaż w małej mierze pomóc, jeśli nie ma rozwiązania to zapytaj na innym forum.

kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: kamil_Ziomek » 2010-04-13, 08:18

To trzeba było od razu zapytać. Nowe gaźniki są do bani. Co prawda miałem jeden w ręku ( możliwe że tylko on był tak nie udany) ale nie dość że paliwo ciekło gdzie się dało i uszczelnić szans nie było to jeszcze to gówno jest ciężko wyregulować. Nowe dyszą są to śrubki z powierconymi otwormai przelotowymi ale do wsk 175 jak mam 4 w domu tak każda z napisem 100 a wymiar inny , w sumie dobrze bo nawet coś koło 92 było ( nie sprawdzałem na przepływ). Iglice jeśli silnik dostaje za dużo paliwa to opuszcza się w dół. Pływak też jeżeli benzyny jest za dużo można przelutować żeby ta boja była niżej wtedy jest mniej paliwa lub wyżej i mamy więcej.

A jak ustawisz wszystko dobrze to po 20km kolor świecy ma być jak kawa z mlekiem. I nie pisz że nasze posty do niczego ci się nie przydały. Gaźnik w brew pozorom nie jest taki prosty i łączy wiele zjawisk fizycznych i nie tylko.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: Stary » 2010-04-13, 09:42

spieka pisze:Wszystko jest szczelne jak należy, gaźnik jest czysty, a tym bardziej paliwo nie ucieka do skrzyni. Dysza jest dobra, mieszanka też odpowiednia, a cholera wie dlaczego tak dużo pali :/
PeEs dymi tylko z tłumika
No to ja widać niestety jest inaczej niż piszesz, skoro pali 10L, mieszanka na pewno nie jest odpowiednia.

Gaźnik masz bankowo zużyty, do tego najprawdopodobniej za późny zapłon. Jakby wszystko było ok to by palił 4, a nie 10. Bardzo dobrze podsumował sytuację Kamil. Ja od siebie dodam, żebyś sprawdził czy podczas jazdy nie masz "wiru" w rurce paliwa - nieszczelny zaworek pokrywki komory pływakowej. Inna sprawa to układ wydechowy - masz oryginalny z substytutem dyfuzora? Zwróciłbym także uwagę na pierścienie, a najlepiej wymienił na nowe - jaką masz szczeline na zamku?

Temat raczej do zamknięcia. Jeszcze raz dokładnie sprawdź zapłon, gaźnik oraz świecę.

Żurek

Re: MOJA WSK PALI PRAWIE 10L/100KM, jak zmniejszyć spalanie?!?

Post autor: Żurek » 2010-04-13, 19:55

spiekarz89 pisze:Te propozycje są takie trafne jak strzały ze ślepaków, wszystko co się tutaj "dowiedziałem" nie przyczyniło się do zmniejszenia spalania. A to z tymi sprawdzeniami szczelności to pisze że jest wszystko OK a wy się dalej pytacie jak małe dzieci "czy to, czy tamto, czy siamto..." Nie dowiedziałem się niczego konkretnego, nikt nawet nie raczył napisać jak się spisują nowe gaźniki, czy wymiana dysz da cokolwiek albo jak gaźnik powinien być ustawiony w stosunku co do silnika czy gdzie może tkwić ten problem?!

No słuchaj... co oni mają wywróżyć z susów usterkę twojej WSK?? na każdym forum rzucą tylko i wyłącznie propozycje, przecie nikt nie widział twojej WSK ani jej nie macał, można wysuwać tylko przypuszczenia...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości