Smar w łożyskach.

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: xradusx » 2010-04-18, 22:34

Wojtek pisze:http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Bardzo ważne zdanie jest napisane na tej stronie.

ok ulżyło a kto powiedział że chciałem użyć słowa przynajmniej. Ale jak nie podoba się forum o polskich motocyklach i przeszkadza słowo bynajmniej lub moja osoba to zapraszam na to forum w sam raz pasujące do Ciebie

http://polonistyka.edu.pl/index.php

:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Wojtek » 2010-04-18, 23:43

Powiedział to Majki. W oczywisty sposób zareagował na nonsens zdania, które wypowiedziałeś. Wyręczył mnie :) Ogólnie rzecz biorąc człowiek na poziomie wypowiada się poprawnie, a tłumaczenie się myślą przewodnią tego forum kompromitujesz się i widać że nie odwiedziłeś strony podanej przeze mnie gdyż tam dokładnie taki przypadek jest opisany.
Mi forum bardzo odpowiada i staram się baczyć na swoją polszczyznę. Aczkolwiek gdy będę miał wątpliwości wejdę na polonistykę.edu.pl.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Alien » 2010-04-19, 00:41

xradusx pisze: Ale jak nie podoba się forum o polskich motocyklach i przeszkadza słowo bynajmniej lub moja osoba to zapraszam na to forum w sam raz pasujące do Ciebie

http://polonistyka.edu.pl/index.php

:lol: :lol: :lol:
cytat ze strony:
Zamiast pisać w komentarzu, że nie jesteś nauczycielem języka polskiego, pomyśl, że pisząc to, pogrążasz się jeszcze bardziej.
Naprawdę.
Pomyśl. To proste.

Sprawdź znaczenie. Przestań być imbecylem.
:lol:
Poza tym załączony schemat wygląda na robotę Xabingo, być może blaszki na łożyskach są sposobem na zmniejszenie pojemności szkodliwej skrzyni korbowej :mrgreen:

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: xradusx » 2010-04-19, 09:29

Ale wy się czepiacie słowa ja nie mogę normalnie żal.

załączony schemat jest schematem z naszego forum ja dodałem tam w którym miejscu zdjąć osłonkę łożyska.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: maykii » 2010-04-19, 10:16

xradusx spokojnie... Zachowujesz się jakby ktoś na Ciebie naskoczył... Ja tylko chciałem przekonać kolejną osobę o tym, że nie stosujemy słów zaminnie, a ty od razu naskoczyłeś jakbyśmy mieli Cię zaraz zabić... Wyluzuj stary...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Stary » 2010-04-19, 11:52

maykii pisze:Wyluzuj stary...
Luzik jak nigdy :cool:

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: xradusx » 2010-04-19, 15:30

Stary ty musisz zawsze dopitolić normalnie poległem heh

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: maykii » 2010-04-19, 17:58

Stary pisze:
maykii pisze:Wyluzuj stary...
Luzik jak nigdy :cool:

Nie no leże po prostu xD Słuchaj ty to potrafisz w odpowiednim momencie zaskoczyć ;D Ja podpowiem Kapiiemu żeby pokasował Ci posty, abyś przypadkiem nie dobił do tysiąca ;D
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Stary » 2010-04-19, 18:27

Ktoś musiał atmosferę wyluzować, bo już pieprzycie gorzej ode mnie :P


Stary i stary to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Agresives » 2010-04-21, 08:51

xradusx pisze:A od kiedy simmering musi mieć mokro to nie łożysko, Bynajmniej tak mi się wydaje :P
Nie tak dawno miałem podobną sytuację. Znajomy dostał od dziadka jakąś rozklekotaną wsk 125 i podczas 'remontu' nie usunął wogóle dekielków z nowych łożysk. Przedstawiłem mu mój punkt widzenia jak to powinno wyglądać oraz wszystkie następstwa związane z pozostawieniem dekielków. Ale jak to zwykle bywa usłyszałem 'gówno sie znasz... mój ojciec tak mi kazał a on wie lepiej.' Myśle sobie OK... nic na siłe. Nie mój motocykl to nie będę sie wpierniczał. Zaskakujące jest to że wciąż bardzo wiele osób nie ogarnia absolutnie najważniejszych podstaw w silniku 2T. Przecież w kwestii smarowania simmeringu już nawet o wiedze sie nie rozbija tak bardzo jak o logiczne myślenie. Warto wspomnieć o silnikach samochodowych 4T. Tam jest masa uszczelniaczy i dzięki prawidłowemu smarowaniu bez dotykania jednostki możemy przejechać nawet kilkaset tysięcy km!! Może to da niektórym do myślenia. Ci ciężko kminiący mogą wykonać prosty eksperyment żeby sie o tym przekonać. Na suchej drodze asfaltowej zahamować np. rowerem blokując koło. A potem zrobić to samo polewając drogę olejem. Różnica w tarciu będzie bardzo zauważalna.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: xradusx » 2010-04-21, 13:57

Agresives pisze:. Na suchej drodze asfaltowej zahamować np. rowerem blokując koło. A potem zrobić to samo polewając drogę olejem. Różnica w tarciu będzie bardzo zauważalna.

auć nie radzę próbować bo glebę można zaliczyć lol :P

Wiesz ile osób tyle teorii a więc polecam wg schematu fabrycznego łożyska otwarte koniec tematu.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: AudioBas » 2011-03-19, 00:17

Czyli podsumowując temat łożyska na wale NIE mają mieć w ogóle blaszek tak??

A tak przy okazji co do simmeringów są jakieś różne firmy (lepsze i gorsze) czy obojętnie jakie wsadzić??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: AudioBas » 2011-03-20, 12:16

Nikt nie podpowie?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: wujcio » 2011-03-20, 14:23

było już pełno o tym tematów weź chłopie poszperaj po forum i poczytaj
wkurza mnie już pisanie po 100 razy takich samych rzeczy co 1-2 miesięcy kiedy przychodzi nowa osoba.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: AudioBas » 2011-03-20, 15:34

wujcio - bez nerwów.

Jest temat, jest dyskusja (baaa nawet schemat) więc chyba można pytać co nie? :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Tukan » 2011-03-20, 15:41

AudioBas więcej własnej inicjatywy, szukajka, google i jedziesz.
Nie odkopuj starych tematów bo będę zmuszony przyznać Ci ostrzeżenie.

Edit: Tak, łożyska na wale muszą być BEZ blaszek. Jeśli chodzi o simmeringi to możesz kupić dwuwargowe ale w WSK gdzie silnik rozbiera się co 2 sezony jest to raczej zbędna inwestycja.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4116
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: AudioBas » 2011-03-20, 18:11

Dziękuję za informację.
Odkopywać tematów nie można, nowych zakładać też, bo wszystko ponoć było - zapowiada się ciekawie.

Dziękuję, ostrzeżenia nie potrzebuję ;-)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: Smar w łożyskach.

Post autor: Tukan » 2011-03-20, 19:45

Ano było, kto szuka nie błądzi. ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości