Strona 3 z 3

Re: podmuchy w gaźnik

: 2009-02-26, 14:54
autor: wujcio
AndreVRG pisze: Sprawdzałem to dzisiaj i jak przycisne kciuk do otworu świecy to wypycha powietrza unosząc moj palec więc simmery raczej sa ok załozone. Dzisiaj jeszcze spróbuje odpalić na stary cylku i tłoku na którym silnik pracował i zobacze co sie bedzie działo. Jak to nic nie pomoże to rozpołowie jeszcze raz silnik.
ale to nie świadczy że simery są dobre bo kompresja w górze jest niezależna od tej dolnej nie ma jak sprawdzić czy simery są złe chyba jedynie zalać czymś skrzynie korbową i jeśli z niej ciecz dostanie się do skrzyni biegów to znaczy że jest coś źle

Re: Paliwo cofa się do gaźnika ?

: 2009-03-06, 06:55
autor: AndreVRG
WSK wkoncu się odezwała :-) Rozpołowiłem jeszcze raz silnik, wymieniłem simmeringi na kolejne nowe, uszczelniłem dokładnie między karterami. Na kopa nie chciała odpalić. Odpaliła na pycha i jak narazie tylko w ten sposób odpala. Pokombinuje jeszcze w wolnej chwili zeby doprowadzic to do perfekcji :-D Dzieki za pomoc chłopaki. Pozdrawiam

Re: Paliwo cofa się do gaźnika ?

: 2009-04-10, 15:37
autor: Jarek_kam
Mam ten sam problem co w temacie i nie mam już pomysłu jak to rozwiązać:/
WSK jeździła normalnie aż w końcu zaczęła przerywać i kupa:/

Re: Paliwo cofa się do gaźnika ?

: 2009-04-15, 18:50
autor: Maniekk
1. Rozebrać gaźnik (zobaczyć w jakim stanie są uszczelki, nawet jak dobre to wymienić na identyczne ciasno spasowane i mocno skręcić. Zobaczyć czy dysza nie była przez nikogo rozwiercana, jeśli tak, to wymienić. Zobaczyć czy wszędzie są dobre gwinty, czy przepustnica nie ma luzów na boki, jeśli ma to wymienić.)
2. Opuścić iglicę. (Czasami za wysoko podniesiona iglica nie domyka się do końca i paliwo najzwyczajniej przelatuje.)
3. Sprawdzić stan zaworka w pokrywie pływakowej oraz samego pływaka. (Wykluczamy ustawianie poziomu paliwa dla gaźników rodziny G-20 czyli od 125, ponieważ taka regulacja nie istnieje) Jeżeli zaworek jest wadliwy - wymienić, tak samo z pływakiem.
4. Po wykonaniu tych czynności gaźnik dokładnie wymyć w nafcie i przedmuchać. Następnie mocno skręcić.
5. Zamontować gaźnik uruchomić motor i bez regulacji rozgrzać do temperatury pracy po czym zatrzymać się i dokładnie wyregulować gaźnik.

Sam gaźnik jest tak skonstruowany, że mógłby chodzić nieuszczelniony. Najprawdopodobniej paliwo cofa się do filtra bo jest albo lewe powietrze albo iglica się nie domyka.