Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Muciek » 2012-03-25, 12:12

Dłużej otwarty dolot czyli na + tego krótszego ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Savier » 2012-03-25, 14:18

A to zwracam honor :-D . Alien, jak najbardziej masz rację, nie zwróciłem na to uwagi.

Po lewej Gorzyce, z prawej Poznań.
1.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Johnny » 2012-03-25, 14:58

Tłoki AudioBasa są do 125, a te na zdjęciach Saviera są do 175 ;)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: AudioBas » 2012-03-26, 00:25

Johnny pisze:Tłoki AudioBasa są do 125, a te na zdjęciach Saviera są do 175 ;)
Tak, ale widać taka sama zależność :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

JimmyPage
Posty: 183
Rejestracja: 2012-03-29, 02:42
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3, WSK M21W2, Junak M10, Romety
Lokalizacja: Pińczów, Busko Zdrój, okolice
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: JimmyPage » 2012-03-31, 01:12

Cześć , jestem nowy na forum .

Mam jedno pytanie . Czy do kupienie nowego cylindra z ALMOTu i dokupienie nominalnego tłoka gorzyckiego i założenie tego będzie dobrym pomysłem czy lepiej kupić cały komplet z ALMOTu ?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: AudioBas » 2012-03-31, 07:28

Najlepiej kupić używany oryginalny cylinder i do szlifu :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Savier » 2012-03-31, 11:59

JimmyPage pisze:Cześć , jestem nowy na forum .

Mam jedno pytanie . Czy do kupienie nowego cylindra z ALMOTu i dokupienie nominalnego tłoka gorzyckiego i założenie tego będzie dobrym pomysłem czy lepiej kupić cały komplet z ALMOTu ?
Siema!

Nowy zestaw almota to koszt około 100zł (bez przesyłki). Jeżeli masz ori cylinder, to kupujesz gorzyca (koło 30zł sam tłok, zależy na który szlif, trzeba szukać...) do tego pierścienie z Primy Łódź (3zł szt. chyba, czyli te 7zł + list = 13zł) i pod to szlifujesz swój cylinder (szlif - 50zł +/-). Koszty to, jeżeli dobrze liczę, 93 zł, czyli liczymy praktycznie tyle co zestaw almotowski.
Nie masz tylko do tego sworznia i zabezpieczeń, ale to nie są kosmiczne kwoty.
Więc tak się sprawa przedstawia, ale zakładamy ciągle, że masz stary cylinder :).
Jeżeli chciałbyś troszke taniej, kupujesz nowy tłok, ringi itp. z almota (33zł z przesyłką) robisz pod to szlif i masz za 85zł też miarę OK. Ale generalnie tłoki gorzycki są najlepszym wyjściem.

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: 35C2S1P » 2012-03-31, 21:22

Owszem są, ale tłokom almota nie można nic zarzucić. CX także nie są złe. Ja nie wiem jak to może w WSK puchnąć :P Może tak: Jak pochodzi przez 5 minut i nie zgaśnie to tłok jest dobry(żart). Tak naprawdę jest to czynnik losowy, spuchnie chinol, almot, CX, gorzycki czy poznański też może spuchnąć. Tego nikt nie wie, mój kuzyn śmiga na chińskim, dotarł i nabija kilometry.

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Lukas » 2012-03-31, 21:51

Dokładnie te chińskie za 15zł to faktycznie loteria. Jednym się zacierają a u mnie śmiga :)
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Savier » 2012-03-31, 21:59

W sumie to nie temat o wyborze tłoków, ale co tam. Podobno CX nie są owalizowane, true?

35PC, CX = CrossImpex, więc to nie jest wegier :).

Awatar użytkownika
35C2S1P
Posty: 110
Rejestracja: 2011-12-12, 13:27
GG: 0
Moje maszyny: B3'84
CZ 472.6
Lokalizacja: Wrocław

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: 35C2S1P » 2012-04-01, 00:00

To akurat wiem i pisząc tego posta mam ten tłok przed sobą z wypolerowanym denkiem... Jak się spisze - nie mam pojęcia. CX to hurtownia, nie wiem skąd kupują - oni tylko nabijają znaczek i dają tłoki co najwyżej w pudełko jak mają taki kaprys.

Wspomina to Johnny, ja też. WSK nie jest zbyt czułym silnikiem, dla niej tłok gorzycki czy poznański to luksus, a tymi zwykłymi też nie pogardzi. Wszystko zależy od tego jak traktuje się moto podczas docierania. A knedel ma bardzo czuły silnik, u nas chłopaki też śmigają na CX i Almotach, jednak tak samo jak wy kupujecie z epoki, tak samo my kupujemy czeskie jak się da :)

Z tym, że tych tłoków nie przybywa, one ubywają ;-)

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Lukas » 2012-04-01, 00:07

Savier - jak tłoki są owalizowane?
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Savier » 2012-04-01, 12:55

Nie mam zielonego pojęcia, ale Almot na pewno jest owalizowany.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: wujcio » 2012-04-01, 13:14


Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Alien » 2012-04-01, 13:32

CX nie ma owalu, miałem w ręce - zmierzyłem.

JimmyPage
Posty: 183
Rejestracja: 2012-03-29, 02:42
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3, WSK M21W2, Junak M10, Romety
Lokalizacja: Pińczów, Busko Zdrój, okolice
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: JimmyPage » 2012-04-01, 20:45

Mam oryginalny cylinder żeliwny założony i jest on , z tego co mi wiadomo , po szlifie ale ma ułamane dwa żeberka . A ogólnie rzecz biorąc komplet Almotu jest godny polecenia ? Dużo odstaje od oryginału ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Savier » 2012-04-01, 20:55

Ja tam wolę tykać nowo produkowane części tylko tyle ile muszę, ani chwili dłużej. Szkoda nerwów...

JimmyPage
Posty: 183
Rejestracja: 2012-03-29, 02:42
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3, WSK M21W2, Junak M10, Romety
Lokalizacja: Pińczów, Busko Zdrój, okolice
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: JimmyPage » 2012-04-02, 12:23

Rozumiem ale może ma/miał ktoś z Was do czynienia z takim zestawem ALMOTU (WSK 125 ) i może powiedzieć jak się sprawuje ?

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: maykii » 2012-04-02, 12:47

Jeszcze nie załapałeś, że każdy odradza Ci ten zestaw ? Chcesz to kupuj... Było tu wiele takich jak Ty. upierali się no różne zestawy za 70zł. Efektem było tylko wkurwie*** i nic po za tym. W cenie nowego zestawu, zrobisz szlif, kupisz gorzycki tłok i pierścienie.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Tłoki Gorzyckie, a Tłoki Poznańskie

Post autor: Szczepan » 2012-04-02, 12:50

Jeździłem na secie almota, dzwoniło gorzej jak żeliwo, ciągnęła delikatnie gorzej, tragedii nie było ale dupy nie urywało.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości