Wybijanie tulei z cylindra.
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Wybijanie tulei z cylindra.
Mam takie pytanie. Jak (i czy da się) wybić tuleje z cylindra od WSK 125???
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
w s01 raczej nie bo tuleja jest zalewana , a w W2 podobno jest taka możliwość ale trudno to wykonać w domowych warunkach bez odpowiednich narzędzi
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
Poczytaj rykuna posty --> pisał już o tym. W S01 to chyba tylko pozostaje roztoczenie starej i wprasowanie nowej. Co chcesz robić z cylindrem?
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
jezeli masz aluminiowe zebra to powinno sie udac, trzeba podgrzac uzebrowanie i najlepiej z chlodzic tyleje od srodka, i w tedu probowac wybijac....
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
Wszystko się zgadza. A co zrobisz z kołnierzem który jest zalany w użebrowanie i ustala pozycje tulei? Widziałem takich co naciskali siłą która łamała tuleje lub ożebrowanie, właśnie dlatego bo "coś" ją w środku trzymało. Kiedyś próbowałem z komara wycisnąć tuleje i też nie szło. Jedyne rozwiązanie to jest wytoczyć ją co w cale nie jest takie łatwe, gdyż trzeba mieć odpowiedni nóż i sporo czasu. Mam teraz rzemieślniczy cylinder do wsk 175 i z nim sie pobawię. Może z niego pójdzie. Teraz poluje na żeliwo z Krotszyna i duży gaźnik. Trzeba się wziąć do roboty bo wiosna idzie.pawe86 pisze:jezeli masz aluminiowe zebra to powinno sie udac, trzeba podgrzac uzebrowanie i najlepiej z chlodzic tyleje od srodka, i w tedu probowac wybijac....
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
Mam kilka cylindrów z czego wybrałem 2. Jeden aluminiowy stan użebrowania i gwintu bdb ale niestety tuleja jest ułamana. Drugi żeliwny stan tulei bbd ale za to żeberka połamane. Więc pomyślałem czy nie dało by się tych dwóch połaczyć w jedno tak jak to robią w Komarkach.ŻbiKu pisze:Co chcesz robić z cylindrem?
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
Utrudniasz sobie życie, weź byle jaki z dobrym gwintem i żeberkami-->oddaj na szlif ciesz się jazdą.
Ciekawe, gdzie takie sprzedają? Jeszcze nie widziałem nigdzierykun pisze:rzemieślniczy cylinder do wsk 175
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
Bardziej niż o rzemieślniczy chodziło mi o kupiony w dzisiejszych czasach. Rok temu kosztował ok 200zł. Wątpię że sprzedają jeszcze powszechnie oryginały. W takim razie musieli wyprodukować duży zapas. Mój cylinder miał sporo niedoróbek dlatego sądzę że może być podróbą. Z tymi cylindrami to nigdy nie można mieć pewności. Trzeba pokombinować z wiatrowskimi silnikami od shl. Może dopiero pod koniec produkcji robili zalewane tuleje bo chcieli ograniczyć koszty. Jak komuś uda się w całości wyciągnąć tuleje to liczę że się podzieli z nami wiadomościami.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Wybijanie tulei z cylindra.
Można kupić powszechnie oryginalne cylindry jak i wiele części do WSK175. Z tego co wiem wyprodukowano dużo większy zapas części niż do 125, zapewne dlatego że WSK175 było mniej montowanych w całość i sprzedawanych. U mnie w mieście bardzo wiele części jest dostępnych (szczególnie do silnika), jednak wszystko na zamówienie na miejscu nie ma Na Skuter Dębica cylinder, tłok i pierścienie kosztują razem 240zł - niby oryginał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości