Problem z wałem po regeneracji

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Lukasz555
Posty: 87
Rejestracja: 2014-01-04, 17:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 84 i 85r.
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Problem z wałem po regeneracji

Post autor: Lukasz555 » 2014-11-14, 20:43

Udało się wygładzić.:) Najpierw pilnikczkiem a później stopniowo papierami ściernymi aż do 2000... Niestety średnica czopa w tym miejscu zmniejszyła się o 0,1 mm ale simmering ma otwór 16 mm więć wszystko ładnie pracuje. Silnik odpalony, nie kopci więc nie ciągnie oleju.

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: Problem z wałem po regeneracji

Post autor: profss » 2015-01-02, 17:08

Troszkę odgrzeje kotleta,Robiłem u pana Henia sporo wałów i wszystkie były zrobione na igłę były to wały do rosyjskich boxerów,twój wał nakrapiał po to żeby łożysko ciaśniej siedziało,dzwoniąc do pana Lubińskiego trzeba mu powiedzieć co i jak się chce mieć zrobione,dobry z niego fachowiec ale czasem trzeba mu podpowiedzieć co i jak,np jak z twoim walem trzeba było mu wytłumaczyć ze simering chodzi pomiędzy łożyskami możliwe ze nie wiedział ze akurat simer siedzi miedzy łożyskami dlatego kiedy oddaje wał jakiś do niego to zawsze dzwonie i mówię co i jak chce mieć zrobione i nigdy problemu nie ma

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości