Tłoki

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Wiesiek53
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Tłoki

Post autor: Wiesiek53 » 2015-07-04, 11:50

Mam w silniku zamontowany tlok
, orginalny zeliwny cylinder po I -ym szlifie.Przekjechalem na nim ok.100km.Szalu nie ma n, nie wiem czy nie puchnie.Czy mozna ten tlok rozmontować i wygrac w oleju, czy bedzie to dobry sposób i czy nie za pózno to robić. Oczekuje komentarzy.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki

Post autor: Savier » 2015-07-04, 13:23

Po ptokach. Jeździj spokojnie. Jak będzie ostro łapać to zdejmij i przeszlifuj se papierem parę setek. Generalnie kiepska sytuacja, jak ma być porządnie - porządny szlif, tłok i pasowanie :D .

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Tłoki

Post autor: rss » 2015-07-04, 17:49

100 km to za malo żeby on sie wogole ulozyl. pozostaje Ci tylko ostrożna jazda przez następne 100-200km
i obserwacje. u mnie (co prawda w 175) po jakich 200 km zaobserwowałem ze sie troche ułożył - mniej go przyłapuje,
zwiększyła sie kompresja i moc.
pomysł ze szlifowaniem papierem sciernym w ostateczności, bo prawdopodobieństwo ze zeszlifujesz odpowiednia ilosc
(a nie za duzo albo za malo) jest nieduze.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Wiesiek53
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Suwałki
Kontaktowanie:

Re: Tłoki

Post autor: Wiesiek53 » 2015-07-05, 10:21

Dzieki za podpowiedzi.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości