Kartery

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
Pucio555
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Kartery

Post autor: Pucio555 » 2016-01-20, 18:33

Witam. Co z tym fantem zrobić.. Zostawić czy pilowac.. Cylinder jest kupiony 2 lata temu jako nowy, teraz pora na remont
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Matej » 2016-01-20, 18:34

piłować

Pucio555
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Pucio555 » 2016-01-20, 23:02

Ok. Dzięki,może słabo widać na tym zdjęciu,bo telefonem pisze.
Przymierze może jeszcze do innych karterow,bo gdzieś mam, zobaczę jak tam pasuje, tylko że tam jest jakiś inny zaplon, taki głębszy..

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Muciek » 2016-01-20, 23:08

W każdych to tak będzie wyglądać.

Pucio555
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Pucio555 » 2016-01-20, 23:39

Czyli husteczkowo odlany cylinder..

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Muciek » 2016-01-20, 23:43

Z ori cylindrami wygląda to tak samo.

Pucio555
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-12, 19:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Pucio555 » 2016-01-21, 11:27

Dzięki. A posiada może ktoś zdjęcia jak to powinno wyglądać już po szlifowaniu..

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: Muciek » 2016-01-22, 00:09

Tak
00151.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
max
Posty: 21
Rejestracja: 2015-11-12, 11:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: max » 2016-01-28, 14:01

Zeby nie zakladac nowego tematu, bo ten swietnie pasuje. Sprawa tak samo dotyczy karterow. Mianowicie czy ktos posiada informacje odnosnie : Jak fabryka skladala kartery nowe, na jakies szczeliwo, moze sama uszczelke czy jedno i drugie. Udalo mi sie kupic fabrycznie nowe oryginalne kartery silnika S01-Z3A Lux, a przynajmniej tak wygkadaja :-) Teraz bede bral sie za skladanie i chcialbym aby bylo jak najblirzej oryginalu. Prosze o pomoc w temacie. Jak bylo szczeliwo / uszczelnienie to jakie, jak byla uszczelka to jakiej grubosci?

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: rss » 2016-01-28, 14:43

szczeliwo to "hermetic", a uszczelka miala grubosc 0,4 mm, ale i tak warto zadbac o wlasciwe zdystansowanie skrzyni (podkladkami)
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
max
Posty: 21
Rejestracja: 2015-11-12, 11:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kartery

Post autor: max » 2016-01-28, 16:03

Dzięki za ino, przede wszystkim interesowało mnie czy były uszczelki.
:) i ich grubość

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości